Vast schor gekletst met Oognip op de terugweg.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, ik werd een beeeeetje meegetrokken door haar enthousiasme, maar overall heb ik toch redelijk braaf ende rustig zitten meedeinen.![]()
Ik snap nog steeds niet dat ik vanochtend zo weinig stem had
Daar heb je een punt! Ik snapte het al nietquote:Op maandag 27 februari 2012 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast schor gekletst met Oognip op de terugweg.
Zo langzaam lees ik nu ook weer niet.quote:
Oké, 14 minuten dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo langzaam lees ik nu ook weer niet.
*hierbij aansluit*quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef Steve het volgende:
Oh, mag ik hierbij Greys even enorm bedanken voor het regelen van de kaartjes enzo?. En het regelen van een hoop andere dingen. En mag ik anderen die dingen hebben geregeld óók bedanken? En Takaiki voor het rijden? En íedereen voor de leuke avond?
Mag dat?
Nou, bedankt dus.
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry aan sommigen van jullie hier![]()
Ik werd toegevoegd aan een 'Laat Joan Franka haar tooi houden' group op FB. En daar kon je dan zelf weer mensen voor uitnodigen. Ik dacht dat je dan zelf nog ja of nee moest zeggen, maar kennelijk ben je dan ook direct al toegevoegd
Je kunt de groep ook weer verlatenHet is mijn groep helemaal niet maar het klonk wel lollig.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:19 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik nog even de complimenten geven aan het trommelmeisje van Joan? Want eh... die heeft ook wat sms'jes opgeleverd.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk! Hahaha, hoorde van de voorste rij: oooooooh ooooohoooohhh
quote:
MedeFOK!kersquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef Steve het volgende:
Oh, mag ik hierbij Greys even enorm bedanken voor het regelen van de kaartjes enzo?. En het regelen van een hoop andere dingen. En mag ik anderen die dingen hebben geregeld óók bedanken? En Takaiki voor het rijden? En íedereen voor de leuke avond?
Mag dat?
Nou, bedankt dus.
zelfs ik heb nu het liedje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:26 schreef Greys het volgende:
It's youuuuuuu
and meeeeeeeeeeee
tralalalala lalaaaaaaaaaaaaaaaa
Tomatensoep en pizza buddy.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
MedeFOK!kers![]()
En in het bijzonder Steve, mijn eetmaatje![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |