Hertquote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet telkens niet meer in welk topic nou wat staat, nu ben ik Mike de Poetser kwijt!
Sowieso hier: SPOT THE FOK!KERS! #2quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet telkens niet meer in welk topic nou wat staat, nu ben ik Mike de Poetser kwijt!
Ja, met 'kiek 'm gaan' commentarenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhhh, hadden jullie ook al gespot dat de fluffer op zijn prikbord staat????????![]()
![]()
Inderdaad helemaal super! Joanquote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
Lief van haar he? Dat ze die moeite neemt nu ze het nu vast rete druk heeft.
Nu ben ik nog meer blij dat we zoveel gestemd hebben en dat ze gewonnen heeft, stom he![]()
Leuk om te lezen!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn we er klaar voor? Mijn verslag van de dag. Het is een beetje lang geworden...
------
Het Nationaal Songfestival 2012, beter bekend als het verhaal van de indiaan en de hoer.
Huh, hebben ze dat duurder gemaakt dan? Ik had voor dat geld bijna twee kaartjes incl. reserveringskosten (59 euro).quote:Op maandag 27 februari 2012 16:15 schreef Ole het volgende:
21 april in de Melkweg is Eurovision in Concert. Kaartjes zijn wel ¤ 50,-
Ja ik wist ook niet wat ik zag, dat ze vandaag al tijd en zin heeft gevonden daarvoorquote:
Ik kijk helemaal nijdig vanwege die Kut John de Mol en z'n vlaggenfobie.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef Peter het volgende:
Vonne op RTVEmmen
[ afbeelding ]
Joan!
[ afbeelding ]
iphone-foto'squote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
![]()
Peter zijn dat je eigen foto's of screens?
Hehehehe, was dat die aan onze kant die qua outfit niet onderdeed voor Raffaela?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:19 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik nog even de complimenten geven aan het trommelmeisje van Joan? Want eh... die heeft ook wat sms'jes opgeleverd.
Ja, flink talentje.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hehehehe, was dat die aan onze kant die qua outfit niet onderdeed voor Raffaela?
En waren we bijna live!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
24 uur geleden zaten we te oefenklappen.
Hadden we de illegale vlaggers al betrapt?quote:
"OOOOOH! DAARRRRRR! KIJK! VLAGGEN! JOHN, KIJK DAN!"quote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hadden we de illegale vlaggers al betrapt?
Is dat verslag eigenlijk ergens te lezen?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Muis006 het volgende:
Als hij nog durft, na het lezen van Erik zijn verslag.
Ja, dat was leuk! Hahaha, hoorde van de voorste rij: oooooooh ooooohoooohhhquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"OOOOOH! DAARRRRRR! KIJK! VLAGGEN! JOHN, KIJK DAN!"
+ wijzen = het gewenste resultaat
Wederom Greysquote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk! Hahaha, hoorde van de voorste rij: oooooooh ooooohoooohhh
Kiek! Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 geweest O+.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat verslag eigenlijk ergens te lezen?
En daarna BOEOEOEOEOE(wahahahahahahaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"OOOOOH! DAARRRRRR! KIJK! VLAGGEN! JOHN, KIJK DAN!"
+ wijzen = het gewenste resultaat
Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 geweest O+.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat verslag eigenlijk ergens te lezen?
Zou ik ook zeggen als ik ernaast zat.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
Joan is het beste van Amy Mac Donald, Joni Mitchell en Cher
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat de zang wat beter kanquote:Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelden zoveel FOK!kers positief over een liedje gehoord, trouwens
Ik ben nog nooit -bewust- zo tevreden geweest met een inzending van Nederlandquote:Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelden zoveel FOK!kers positief over een liedje gehoord, trouwens
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiek! Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 geweest O+.
Toen ik het clipje thuis luisterde vond ik het ook wat te rauw klinken. In de studio klonk het echt goed!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat de zang wat beter kan
Tot over een half uur.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Heb het dus gewoon over het hoofd gezien.![]()
Krijg je als je zo lang bent.![]()
Meteen lezen.
Oke, ik werd een beeeeetje meegetrokken door haar enthousiasme, maar overall heb ik toch redelijk braaf ende rustig zitten meedeinen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ernaast zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |