FOK!ers waren bij de 2e halve finale!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik was het net aan het zoeken
En dit topic ook, ik lag toen schaterend van het lachen half op mijn stoel
Je bent een minuut later dan mijn dm aan Greysquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FOK!ers waren bij de 2e halve finale!
Dan was ik best goed bezig vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent een minuut later dan mijn dm aan Greys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, doe jij hem ook aan?quote:
Daar is het veel te koud voor in februari!quote:
Idd, het wordt een thermo-lange-onderbroek van de Ekssssjon denk ik.quote:
In de studio zelf is het vast warmquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
En ik doe een col onder mn jurkje denk ik
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar is het veel te koud voor in februari!
Homo'squote:Op vrijdag 30 december 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, het wordt een thermo-lange-onderbroek van de Ekssssjon denk ik.
Winter, jeweetz...
Oh ja, gewoon alleen jurkje, erover heen snuggie tot in de studio en dan:quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In de studio zelf is het vast warm
Dus dan kunnen de thermo onderbroeken en de cols weer uit
Met mijn achterwerk en benenwerk? Dacht het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Altijd beter dan leggings.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mijn achterwerk en benenwerk? Dacht het niet.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
En anders is een pompon op je hoofd ook nog een oplossingStelletje grobbebollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |