Ligt eraan wat voor vlaai. Appel-kruimel valt dan wel weer mee. Maar zo'n yoghurt-kwarktaartquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Een gevulde vlaaidoos vind ik veel viezer klinken.
Kruimel en kersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor vlaai. Appel-kruimel valt dan wel weer mee. Maar zo'n yoghurt-kwarktaart
Neequote:
Pas als Loveless zich ermee gaat bemoeien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja duh, Wilde Wieven feat. Marketiers...da's toch gegarandeerd ransaperij
quote:
Uiteraard.quote:
Jij wel dan, Mr Marketier?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij was niet mee songfestivallen!
Wou je nog meerijjuh? Nou? Nou? He?quote:
Wij houden het up.quote:
Ja toch? He?quote:
Niet op alle foto's hoorquote:
BouwvakkersDecolleté, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik kan me dan steeds niet inhouden om er een foto van te maken
Vorig jaar schaamde je je een beetje voor me he Dirk, toen ik kontkieren liep te kieken
Het was wel een leukerdje verder, denk dat jij er wel een hapje van had gelustquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Juist bij dit soort stoeltjes trek je toch even je shirt naar beneden. Zou je zeggen.
Ja vind je het gek. Als een vent dat doet bij een vrouw is het een viespeuk en zouden ze hem een jaar in een cel moeten gooien, vierendelen en de ruimte in moeten schieten met zijn hele familie er bij, maar als een vrouw het doet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik kan me dan steeds niet inhouden om er een foto van te maken
Vorig jaar schaamde je je een beetje voor me he Dirk, toen ik kontkieren liep te kieken
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Zoveel songfestival, daar zakt me de broek van af
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij schaamde je he, toen ik daar een foto van nam
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een foto? Een reportage zal je bedoelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Als een vent dat doet bij een vrouw is het een viespeuk en zouden ze hem een jaar in een cel moeten gooien, vierendelen en de ruimte in moeten schieten met zijn hele familie er bij, maar als een vrouw het doet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |