Helemaal goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie is trouwens wie?
Oranje is Tombo weet ik dan nog, maar met RWB aan?
Bril: Cat
Bruin haar: Greys
Blond haar: Goodbye
Zoiets?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geweldig leuk verslag Greys. Die jurkjes zijn zooooo baas
![]()
!
Shalalie was een hit, echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Gert het volgende:
Zeer tof verslag!![]()
![]()
![]()
Al blijft na lezing toch knagen welke taferelen zich in snackbar Hete Worst afspelen.
Wat grappig dat zoveel mensen Shalalie blijkbaar (nog) kennen!
Ons ook! We zeiden al tegen elkaar dat ze volgend jaar uit volle borst 'Never Alone' voor ons zingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Wat een leuk verslag! Bedankt daarvoor, dames en super om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad! Lijkt me ook heel leuk om eens mee te maken (waarom ben ik nooit op het idee gekomen ook te gaan?), vooral al die verschillende nationaliteiten. Feesten met scandinaviërs, ieren, zuiderburen en oostblokkers. En ik verbaas me er echt over dat zo veel mensen Shalalie kenden. Niet genoeg indruk gemaakt om naar de finale te gaan, wel genoeg om een jaar na dato nog nagezongen te worden.
Een deel van de Duitsers is erg dol op schlagers, ik denk dat ze Shalalie daarom ook erg leuk vondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
En ik verbaas me er echt over dat zo veel mensen Shalalie kenden. Niet genoeg indruk gemaakt om naar de finale te gaan, wel genoeg om een jaar na dato nog nagezongen te worden.
Ben ik nog steeds jonger dan jijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes wachten en dan...
Je kent me nog steeds goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk idd!.
Greys![]()
[me=Viking84] rent nu weer weg, want ze kan niet tegen complimentjes
[/me]
Edit: en Goodbye is ook een schatje![]()
.
Kan het dichterbij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef grazz het volgende:
Oh gaaf zeg die foto'sEn leuk met al die fans het lijkt wel het EK/WK !!! Zo zie je maar dat het ESF onwijs groot en populair is! Het is een echt feestje
![]()
Als het volgend jr dus niet al te ver is..dan ga ik ook![]()
![]()
Bedankt voor deze impressie dames, top
Ik ga niet wachten met gaan tot Nederland weer eens in de finale komt hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Leuk verslag en leuke foto's, dames!
Hopelijk volgende keer weer wanneer Nederland in de finale hoge ogen gooit.
Zo was het ook niet bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten met gaan tot Nederland weer eens in de finale komt hoor
Dat kon nog wel eens lang duren
hehe ik had dit jaar helaas geen tijd maar Duitsland maakt weer kans dit jaar, Frankrijk ook, VK misschien?quote:
Nee joh, Dublin!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je volgend jaar mee naar Parijs!![]()
Dat roepen we net in de SC idd dat dat ook leuk is om heen te gaanquote:
Wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat roepen we net in de SC idd dat dat ook leuk is om heen te gaan
Of Italië!
(We hebben vanavond via een stiekeme stream heel de finale van morgen al gekeken, de generale repetitie, incl. puntentelling en alles)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Vooral toen ze die kopstoot deden en weer in beeld kwamen zonder tanden en met bloedneusquote:
Guilty!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Takaiki het volgende:
lege vlaaidoos, afwas niet opgeruimd en afgekeurde oranjemeuk
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Te lang geknuffeld zeker?![]()
(met katten en kittens dus)
Yezzzquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooral toen ze die kopstoot deden en weer in beeld kwamen zonder tanden en met bloedneus![]()
Takkedinges![]()
Had jij poezzdienst?
Cat d'r vlaaidoos was leeg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |