abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:23:08 #26
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96759619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Even een vraag aan jullie (nog niet de live topics terug kunnen lezen...)
Hoe vonden jullie de presentatoren? Want de algehele opinie van het publiek daar was dat we in jaren niet zulke leuke en goede presentatoren hadden gehad. Er is ook heel vaak hardop gelachen om opmerkingen van de hosts. Kwam dat thuis ook zo over, of net als met het zingen, komt dat thuis heel anders over dan in de zaal? :)
Buiten het feit dat Daniel en Jan er natuurlijk de hele tijd doorheen wauwelen, vond ik ze wel oke. Humor soms wel érg flauw, en dat werkt misschien live wat beter dan koel van een tv-scherm. Vond het wel best grappig dat bij het bekend maken van de nummers die door waren dat vrouwtje gewoon meezong enzo :D. Kan ook ingestudeerd zijn ( :')), maar kwam goed op me over :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96759712
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik vond ze fucking irritant en zoooo niet grappig. Duitse humor :').
Tenenkrommend inderdaad :')

Maar dit verslag is daarentegen wel heel leuk :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_96759729
Ik vond de presentatoren ook erg leuk. :@ Maar als je erbij zit zal het vast anders zijn.

Ik weet niet of jullie ook het pauzefilmpje van 2 van hen hebben gezien? Man met gitaar en een van die dames en samen zongen ze oude ESF tunes. Waarna ze op een gegeven moment met hun hoofden tegen elkaar aanslaan (nep natuurlijk) en vervolgens met blauw oog en bloedneus vrolijk doorzingen. Je had erbij moeten zijn denk ik. :') Beetje voorspelbare act, maar ik vond hem evengoed lollig en weer eens wat anders dan al dat afgezaagde gedoe.

Ook leuk om live te zien trouwens hoe er na elk nummer een mierenhoop aan mannetjes in het zwart het podium op zwermt om alles klaar te zetten voor de volgende act. Hebben ze precies een filmpje tijd voor. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 13 mei 2011 @ 18:27:13 #29
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96759763
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik vond de presentatoren ook erg leuk. :@ Maar als je erbij zit zal het vast anders zijn.

Ik weet niet of jullie ook het pauzefilmpje van 2 van hen hebben gezien? Man met gitaar en een van die dames en samen zongen ze oude ESF tunes. Waarna ze op een gegeven moment met hun hoofden tegen elkaar aanslaan (nep natuurlijk) en vervolgens met blauw oog en bloedneus vrolijk doorzingen. Je had erbij moeten zijn denk ik. :') Beetje voorspelbare act, maar ik vond hem evengoed lollig en weer eens wat anders dan al dat afgezaagde gedoe.

Ook leuk om live te zien trouwens hoe er na elk nummer een mierenhoop aan mannetjes in het zwart het podium op zwermt om alles klaar te zetten voor de volgende act. Hebben ze precies een filmpje tijd voor. ^O^
Die echt was helemaal om te :') :') . Lees dat moment maar eens terug, dachten er meer zo over _O-
pi_96759788
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Die echt was helemaal om te :') :') . Lees dat moment maar eens terug, dachten er meer zo over _O-
Ik denk dat ik me dat maar bespaar dan. _O- Misschien is het de ESF koorts die over alles een roze gloed legt. _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 18:30:15 #31
163650 Greys
pi_96759863
Het is écht zo dat als je daar live bent, dat je alles leuker en beter vindt denk ik :Y

Net als dat wonderlijke geluid daar waardoor het lijkt alsof iedereen glashelder zingt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96759947
Oh gaaf zeg die foto's :) En leuk met al die fans het lijkt wel het EK/WK !!! Zo zie je maar dat het ESF onwijs groot en populair is! Het is een echt feestje *O*

Als het volgend jr dus niet al te ver is..dan ga ik ook :D *O*

Bedankt voor deze impressie dames, top ^O^
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:33:31 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96759988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Het is écht zo dat als je daar live bent, dat je alles leuker en beter vindt denk ik :Y

Net als dat wonderlijke geluid daar waardoor het lijkt alsof iedereen glashelder zingt :+
Is ook niet meer dan logisch :P. Je zit dan zo in de sfeer en echt kritisch zijn is typisch iets wat je vanaf de bank doet :'). Bovendien zitten er duizenden andere enthousiaste mensen om je heen, dat zweept je ook wel op lijkt me.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96760031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Is ook niet meer dan logisch :P. Je zit dan zo in de sfeer en echt kritisch zijn is typisch iets wat je vanaf de bank doet :'). Bovendien zitten er duizenden andere enthousiaste mensen om je heen, dat zweept je ook wel op lijkt me.
En niet op een forum vol verzuurde fokkers. :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:37:46 #35
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96760141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En niet op een forum vol verzuurde fokkers. :P
Zo verzuurd was het hier niet :+. Ook qua afloop niet. Nou ja, kritiek op de TROS daar gelaten dan :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_96760199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Zo verzuurd was het hier niet :+. Ook qua afloop niet. Nou ja, kritiek op de TROS daar gelaten dan :').
Kritiek op de TROS mag. :Y

Muziekfeest. }:|
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 18:39:18 #37
163650 Greys
pi_96760201
Ik zie nu een interviewtje met de Jees, maar ze vatten het best sportief op.
Kwakman had ook meteen na afloop gebeld met Cornald Maas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96760217
Ow gawd, dat enge circus met die tuinkabouters uit Moldavië kwam weer langs. :X
pi_96760219
De presentatoren vond ik prima, ondanks de humor. Judith Rakers vond ik nog het meest beschaafd, goed en zakelijk. Stefan Raab en Anke Engelke waren iets minder zakelijk, maar ik vond ze prima.

De humor vond ik overigens heerlijk, maar dat is omdat ik van Duitse humor houd.
pi_96760260
_O- Die volendammers!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96760278
Annie Schilder kan dur niet teguh. :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 18:42:01 #42
163650 Greys
pi_96760279
Annie Schilder die er van overtuigd was dat Sieneke het helemaal ging maken en nu intens, maar dan ook INTENS teleurgesteld is over de Jees. Awww :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96760284
Leuk verslag trouwens! :)
pi_96760297
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
Annie Schilder die er van overtuigd was dat Sieneke het helemaal ging maken en nu intens, maar dan ook INTENS teleurgesteld is over de Jees. Awww :D
En vergeet de rest van Volendam niet he? Allemaal teleurgesteld. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 18:42:43 #45
163650 Greys
pi_96760300
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De presentatoren vond ik prima, ondanks de humor. Judith Rakers vond ik nog het meest beschaafd, goed en zakelijk. Stefan Raab en Anke Engelke waren iets minder zakelijk, maar ik vond ze prima.

De humor vond ik overigens heerlijk, maar dat is omdat ik van Duitse humor houd.
Ik vond ook dat ze verdomd weinig (geen? :o ) fouten maakten. Geen haperingen, versprekingen enz. Of hebben we die gewoon niet gehoord?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96760364
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond ook dat ze verdomd weinig (geen? :o ) fouten maakten. Geen haperingen, versprekingen enz. Of hebben we die gewoon niet gehoord?
Heb je dat in andere jaren dan wel zo duidelijk? Eén verspreking valt nog niet op bij mij. Maar ook wat dat betreft vond ik het prima. Maar de beste presentatoren vind ik nog altijd Marija Naumova en Renars Kaupers uit 2003.
pi_96760379
ik ben zo jaloers hé
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 18:45:52 #48
163650 Greys
pi_96760406
Ben wel benieuwd of ze alsnog t/m zondag in Düsseldorf blijven, de Jees :)
Want van te voren hadden ze gezegd dat ze zouden blijven, ook als ze niet door zouden gaan.
En de zoon van Jaap de Witte had gezegd dat ze ook gewoon blijven optreden op de boot.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96760497
Geweldig leuk verslag Greys O+. Die jurkjes zijn zooooo baas _O_ O+!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_96760584
Wie is trouwens wie?

Oranje is Tombo weet ik dan nog, maar met RWB aan?

Bril: Cat
Bruin haar: Greys
Blond haar: Goodbye

Zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')