quote:
Jaquote:Straks eens kijken of ik nog wat Fok waardige plaatjes heb.
Je ging helemaal stuk zeker?quote:Al met al was het een geweldige ervaring, live de Eurovisie tune horen is nog véél indrukwekkender dan thuis voor de buis.
Duitsland: mag je meer dan 120. Jij moet gewoon een camera met snellere sluitertijd kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor degenen die denken 'waar gaat dit over'...
Ik probeerde op de heenweg steeds een foto te maken van een Ausfart bord, maar Cat reed te hard waardoor er steeds alleen nog net 'Au' op de foto stond
Dat was erg!quote:[..]
Ja
Wel lachen dat jij ook je camera mee naar binnen kreeg, ook al verstopte je die eerst heel professioneel om hem daarna voor de voeten van de fouilleer dame op de grond te laten kletteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Liever niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Hukkie het volgende:
Wow, erg leuk!
Nodeloos om te zeggen dat ik al jaren niets meer het ESF heb, maar zo'n reportage is wel er tof hoor.![]()
Is dit mss iets voor op de FP?
+1!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Liever niet!Ben eigenlijk niet zo'n fan van foto's van mezelf online, maar ik wilde hier wel even een uitzondering voor maken.
Nope, daar ben ik doorgaans ook heel erg zuinig mee idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Liever niet!Ben eigenlijk niet zo'n fan van foto's van mezelf online, maar ik wilde hier wel even een uitzondering voor maken.
Zeker op Fok heb je snel zulksen reacties idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, het risico dat je afgebrand word is vrij redelijk groot inderdaad. Maar ik vind het wel erg leuk hoor.
Want ik zei in het live-topic:quote:live de Eurovisie tune horen is nog véél indrukwekkender dan thuis voor de buis.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys gaat door het dak met deze tune!
Ik vond ze fucking irritant en zoooo niet grappig. Duitse humorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Even een vraag aan jullie (nog niet de live topics terug kunnen lezen...)
Hoe vonden jullie de presentatoren? Want de algehele opinie van het publiek daar was dat we in jaren niet zulke leuke en goede presentatoren hadden gehad. Er is ook heel vaak hardop gelachen om opmerkingen van de hosts. Kwam dat thuis ook zo over, of net als met het zingen, komt dat thuis heel anders over dan in de zaal?
Ohquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond ze fucking irritant en zoooo niet grappig. Duitse humor.
Vooral die linkse.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik vond het veel leuker dan dat stijve trutten gedoe van de voorgaande jaren
Buiten het feit dat Daniel en Jan er natuurlijk de hele tijd doorheen wauwelen, vond ik ze wel oke. Humor soms wel érg flauw, en dat werkt misschien live wat beter dan koel van een tv-scherm. Vond het wel best grappig dat bij het bekend maken van de nummers die door waren dat vrouwtje gewoon meezong enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Even een vraag aan jullie (nog niet de live topics terug kunnen lezen...)
Hoe vonden jullie de presentatoren? Want de algehele opinie van het publiek daar was dat we in jaren niet zulke leuke en goede presentatoren hadden gehad. Er is ook heel vaak hardop gelachen om opmerkingen van de hosts. Kwam dat thuis ook zo over, of net als met het zingen, komt dat thuis heel anders over dan in de zaal?
Tenenkrommend inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond ze fucking irritant en zoooo niet grappig. Duitse humor.
Die echt was helemaal om tequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik vond de presentatoren ook erg leuk.Maar als je erbij zit zal het vast anders zijn.
Ik weet niet of jullie ook het pauzefilmpje van 2 van hen hebben gezien? Man met gitaar en een van die dames en samen zongen ze oude ESF tunes. Waarna ze op een gegeven moment met hun hoofden tegen elkaar aanslaan (nep natuurlijk) en vervolgens met blauw oog en bloedneus vrolijk doorzingen. Je had erbij moeten zijn denk ik.Beetje voorspelbare act, maar ik vond hem evengoed lollig en weer eens wat anders dan al dat afgezaagde gedoe.
Ook leuk om live te zien trouwens hoe er na elk nummer een mierenhoop aan mannetjes in het zwart het podium op zwermt om alles klaar te zetten voor de volgende act. Hebben ze precies een filmpje tijd voor.
Ik denk dat ik me dat maar bespaar dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die echt was helemaal om te![]()
. Lees dat moment maar eens terug, dachten er meer zo over
Is ook niet meer dan logischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Het is écht zo dat als je daar live bent, dat je alles leuker en beter vindt denk ik
Net als dat wonderlijke geluid daar waardoor het lijkt alsof iedereen glashelder zingt
En niet op een forum vol verzuurde fokkers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ook niet meer dan logisch. Je zit dan zo in de sfeer en echt kritisch zijn is typisch iets wat je vanaf de bank doet
. Bovendien zitten er duizenden andere enthousiaste mensen om je heen, dat zweept je ook wel op lijkt me.
Zo verzuurd was het hier nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niet op een forum vol verzuurde fokkers.
Kritiek op de TROS mag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo verzuurd was het hier niet. Ook qua afloop niet. Nou ja, kritiek op de TROS daar gelaten dan
.
En vergeet de rest van Volendam niet he? Allemaal teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
Annie Schilder die er van overtuigd was dat Sieneke het helemaal ging maken en nu intens, maar dan ook INTENS teleurgesteld is over de Jees. Awww
Ik vond ook dat ze verdomd weinig (geen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De presentatoren vond ik prima, ondanks de humor. Judith Rakers vond ik nog het meest beschaafd, goed en zakelijk. Stefan Raab en Anke Engelke waren iets minder zakelijk, maar ik vond ze prima.
De humor vond ik overigens heerlijk, maar dat is omdat ik van Duitse humor houd.
Heb je dat in andere jaren dan wel zo duidelijk? Eén verspreking valt nog niet op bij mij. Maar ook wat dat betreft vond ik het prima. Maar de beste presentatoren vind ik nog altijd Marija Naumova en Renars Kaupers uit 2003.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ook dat ze verdomd weinig (geen?) fouten maakten. Geen haperingen, versprekingen enz. Of hebben we die gewoon niet gehoord?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie is trouwens wie?
Oranje is Tombo weet ik dan nog, maar met RWB aan?
Bril: Cat
Bruin haar: Greys
Blond haar: Goodbye
Zoiets?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geweldig leuk verslag Greys. Die jurkjes zijn zooooo baas
![]()
!
Shalalie was een hit, echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Gert het volgende:
Zeer tof verslag!![]()
![]()
![]()
Al blijft na lezing toch knagen welke taferelen zich in snackbar Hete Worst afspelen.
Wat grappig dat zoveel mensen Shalalie blijkbaar (nog) kennen!
Ons ook! We zeiden al tegen elkaar dat ze volgend jaar uit volle borst 'Never Alone' voor ons zingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Wat een leuk verslag! Bedankt daarvoor, dames en super om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad! Lijkt me ook heel leuk om eens mee te maken (waarom ben ik nooit op het idee gekomen ook te gaan?), vooral al die verschillende nationaliteiten. Feesten met scandinaviërs, ieren, zuiderburen en oostblokkers. En ik verbaas me er echt over dat zo veel mensen Shalalie kenden. Niet genoeg indruk gemaakt om naar de finale te gaan, wel genoeg om een jaar na dato nog nagezongen te worden.
Een deel van de Duitsers is erg dol op schlagers, ik denk dat ze Shalalie daarom ook erg leuk vondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
En ik verbaas me er echt over dat zo veel mensen Shalalie kenden. Niet genoeg indruk gemaakt om naar de finale te gaan, wel genoeg om een jaar na dato nog nagezongen te worden.
Ben ik nog steeds jonger dan jijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes wachten en dan...
Je kent me nog steeds goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk idd!.
Greys![]()
[me=Viking84] rent nu weer weg, want ze kan niet tegen complimentjes
[/me]
Edit: en Goodbye is ook een schatje![]()
.
Kan het dichterbij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef grazz het volgende:
Oh gaaf zeg die foto'sEn leuk met al die fans het lijkt wel het EK/WK !!! Zo zie je maar dat het ESF onwijs groot en populair is! Het is een echt feestje
![]()
Als het volgend jr dus niet al te ver is..dan ga ik ook![]()
![]()
Bedankt voor deze impressie dames, top
Ik ga niet wachten met gaan tot Nederland weer eens in de finale komt hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Leuk verslag en leuke foto's, dames!
Hopelijk volgende keer weer wanneer Nederland in de finale hoge ogen gooit.
Zo was het ook niet bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten met gaan tot Nederland weer eens in de finale komt hoor
Dat kon nog wel eens lang duren
hehe ik had dit jaar helaas geen tijd maar Duitsland maakt weer kans dit jaar, Frankrijk ook, VK misschien?quote:
Nee joh, Dublin!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je volgend jaar mee naar Parijs!![]()
Dat roepen we net in de SC idd dat dat ook leuk is om heen te gaanquote:
Wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat roepen we net in de SC idd dat dat ook leuk is om heen te gaan
Of Italië!
(We hebben vanavond via een stiekeme stream heel de finale van morgen al gekeken, de generale repetitie, incl. puntentelling en alles)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Vooral toen ze die kopstoot deden en weer in beeld kwamen zonder tanden en met bloedneusquote:
Guilty!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Takaiki het volgende:
lege vlaaidoos, afwas niet opgeruimd en afgekeurde oranjemeuk
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Te lang geknuffeld zeker?![]()
(met katten en kittens dus)
Yezzzquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooral toen ze die kopstoot deden en weer in beeld kwamen zonder tanden en met bloedneus![]()
Takkedinges![]()
Had jij poezzdienst?
Cat d'r vlaaidoos was leeg.quote:
Ligt eraan wat voor vlaai. Appel-kruimel valt dan wel weer mee. Maar zo'n yoghurt-kwarktaartquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Een gevulde vlaaidoos vind ik veel viezer klinken.
Kruimel en kersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor vlaai. Appel-kruimel valt dan wel weer mee. Maar zo'n yoghurt-kwarktaart
Neequote:
Pas als Loveless zich ermee gaat bemoeien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja duh, Wilde Wieven feat. Marketiers...da's toch gegarandeerd ransaperij
quote:
Uiteraard.quote:
Jij wel dan, Mr Marketier?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij was niet mee songfestivallen!
Wou je nog meerijjuh? Nou? Nou? He?quote:
Wij houden het up.quote:
Ja toch? He?quote:
Niet op alle foto's hoorquote:
BouwvakkersDecolleté, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik kan me dan steeds niet inhouden om er een foto van te maken
Vorig jaar schaamde je je een beetje voor me he Dirk, toen ik kontkieren liep te kieken
Het was wel een leukerdje verder, denk dat jij er wel een hapje van had gelustquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Juist bij dit soort stoeltjes trek je toch even je shirt naar beneden. Zou je zeggen.
Ja vind je het gek. Als een vent dat doet bij een vrouw is het een viespeuk en zouden ze hem een jaar in een cel moeten gooien, vierendelen en de ruimte in moeten schieten met zijn hele familie er bij, maar als een vrouw het doet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik kan me dan steeds niet inhouden om er een foto van te maken
Vorig jaar schaamde je je een beetje voor me he Dirk, toen ik kontkieren liep te kieken
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Zoveel songfestival, daar zakt me de broek van af
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij schaamde je he, toen ik daar een foto van nam
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een foto? Een reportage zal je bedoelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Als een vent dat doet bij een vrouw is het een viespeuk en zouden ze hem een jaar in een cel moeten gooien, vierendelen en de ruimte in moeten schieten met zijn hele familie er bij, maar als een vrouw het doet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |