SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we daar maar niet vanuit gaan. 3JS is een serieuze act. Sieneke daarentegen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eigenlijk wel relaxed...ik word pas nerveus bij de enveloppen denk ik... en vooral als er landen uitkomen waardoor je al weet dat NL het niet gaat redden...
En dan maar hopen dat ie in de laatste enveloppe zal zitten. Tegen beter weten in. Tenminste, zo was het het vaak de afgelopen jarenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eigenlijk wel relaxed...ik word pas nerveus bij de enveloppen denk ik... en vooral als er landen uitkomen waardoor je al weet dat NL het niet gaat redden...
Of de 1e.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ie in de laatste enveloppe zal zitten. Tegen beter weten in. Tenminste, zo was het het vaak de afgelopen jaren
Of TV + Laptopquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef hole1988 het volgende:
jullie kunnen hier fokken en kijken tegelijk http://songfestival.hole1988.nl/
Heerlijke site! Handig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef hole1988 het volgende:
jullie kunnen hier fokken en kijken tegelijk http://songfestival.hole1988.nl/
voor dat uurtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of TV + Laptop![]()
Ga je filmpje nog offline halen?
TROSquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie had dat nou gestuurd dan? Vast niet de Duitse organisatie?
Wat schoot het toen op zeg! In vergelijking met nu...quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
Weet je wat het is? Ik heb nu het zelfde gevoel als een jaar geleden bij Nederland-Brazilië. Ik bereidde me voor op een spannende, leuke uitzending met als resultaat hartzeer.
En ik denk dat ik, als we toch naar de finale gaan, een uur of wat nog in ongeloof zit omdat ik niet kan geloven dat we het geflikt hebben.
duizenden voetbalfans op fok verafschuwen me nu dat ik het ESF vergelijk met het WK
welke browser gebruik jequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef MagicTheo het volgende:
Die website die hier wordt genoemd met FOK-ken en kijken tegelijk werkt hier niet. Blijf niet ingelogd lol... en werken die streams wel??
Dat vraag ik me ook af, waarom ze de punten van de afgevallenen niet gewoon gelijk bekendmaken.quote:
En waarom zou je dat willen op die manier?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef MagicTheo het volgende:
Die website die hier wordt genoemd met FOK-ken en kijken tegelijk werkt hier niet. Blijf niet ingelogd lol... en werken die streams wel??
Dat is wel een nadeel, geen reclame tussendoor om te plassen of om wijn bij te schenken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou het bijna niet meer van de spanning. Even naar het toilet.
Misschien kan je snel tijdens de greenroommomenten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel, geen reclame tussendoor om te plassen of om wijn bij te schenken.
Dat is waar, heb hier ook een TV staan. Maar, altijd de moeite waard toch om even te kijken of het wat isquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen op die manier?
Gewoon, laptop op de bank, tv aan. Biertje er bij, nootjes, gezelligheid
Ja of de fles naast me zettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je snel tijdens de greenroommomenten.
Nou ook, maar ik dacht dat Greys & co ons via SC op de hoogte zouden houden ofzo..of alleen via twitter?quote:
Nee, ze zijn volgens mij niet op internet vanwege de kosten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou ook, maar ik dacht dat Greys & co ons via SC op de hoogte zouden houden ofzo..of alleen via twitter?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef MagicTheo het volgende:
Het is zover, de 3Js zelf hebben onze retweet actie zelf ook geretweet!!![]()
![]()
Waaaaaaaaaaaaa ik zie het dat ze de mijnus hebben retweetquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die van jou wel retweeten, maar mijndes niet. 3J's
Oke begrijpelijk. Wie weet zien we ze straks op tv..aan het eind van elk optreden komen telkens de fans in beeldquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, ze zijn volgens mij niet op internet vanwege de kosten.
IE doet blijkbaar moeilijk dat de pagina in een "frame" staatquote:
Let op roodwitblauwe jurkjes en oranje cheerleaderdingen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Oke begrijpelijk. Wie weet zien we ze straks op tv..aan het eind van elk optreden komen telkens de fans in beeld
Woehoe, de 3Js hebben jou geretweet! En zij hebben heel veel volgers!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaa ik zie het dat ze de mijnus hebben retweet![]()
![]()
Jahquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Let op roodwitblauwe jurkjes en oranje cheerleaderdingen!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Woehoe, de 3Js hebben jou geretweet! En zij hebben heel veel volgers!![]()
Ik krijg niks op die site, maar dat zal wel komen omdat ik op een MAC zit, met Mozillaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:18 schreef MagicTheo het volgende:
Gelijk heb je Pino, met Chrome heb ik geen problemen op die website.
Yep!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Let op roodwitblauwe jurkjes en oranje cheerleaderdingen!
Het is echt bijnaquote:
Ik ga alles missen omdat ik naar FOK! kijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
Ik ga straks de hele tijd op dat rood witte blauwe jurkje zitten letten
Ook dat ja, was dinsdag ook al zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga alles missen omdat ik naar FOK! kijk.
Dat ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, en de tv staat verdorie naast mijn beeldschermquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik heb dat hele enveloppengedoe niet eens gezien op TV.
Dan trek je de kabel er toch uit? Oh nee, dat was met de tv. Nou, breng de discipline op!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Telefoon houd je ook niet bij hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga zo naar beneden, lekker op de bank, en met mijn foon een beetje proberen fokken aangezien de laptop screwed is en een constante CPU snelheid van 100% heeft, dus dan kan ik fok niet echt bijhouden
Veel plezier iedereen!!!
Have fun ER! Tot straks hopelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga zo naar beneden, lekker op de bank, en met mijn foon een beetje proberen fokken aangezien de laptop screwed is en een constante CPU snelheid van 100% heeft, dus dan kan ik fok niet echt bijhouden
Veel plezier iedereen!!!
DAT heb ik gemistquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Iemand had Nederland als favoriet wie was dat?
![]()
![]()
Geen moeite mee gehad dinsdag hoorquote:
Ik zag het ja, echt onwijs cool ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En de tweet van MissJ wordt nu heel vaak geretweet. Het heeft succes!![]()
Voor het eerst in 13 jaar weer wel.quote:
Schuifje helemaal naar links, enquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Een goedenavond!![]()
Als mijn computer de auto-refresh aankan, dan ga ik hier meedoen!
Kan die auto-refresh ook uit, trouwens?
Bovenin heb je een schuifje staan, dat naar links of naar rechts (weet niet meer) en dan staat ie uit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Een goedenavond!![]()
Als mijn computer de auto-refresh aankan, dan ga ik hier meedoen!
Kan die auto-refresh ook uit, trouwens?
Ze zijn eindelijk terugquote:
Waar moet ik naar zoeken? Of staat het in de trending dingen? En welke is het dan? 3JS?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit is echt niet normaal meer met dat twitter!Onze FOK!-twitteractie werkt echt!
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou, ik ga naar beneden. Tot vanavond he!
quote:
Dankjulliewel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovenin heb je een schuifje staan, dat naar links of naar rechts (weet niet meer) en dan staat ie uit.
Op de twitter van MissJezzy zie je heel veel retweets. De mensen die retweeten veranderen ook steeds. En de TT´s staan op twirus.comquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar moet ik naar zoeken? Of staat het in de trending dingen?
Jij leest niet goed. Ik heb al een aantal keer gezegd dat ze dat allang waren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ze zijn nu al de één-na-populairste tag in Nederland. En dat in een paar minuten!![]()
#3js zit als hashtag erin. Maar het volledige berichtje:quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar moet ik naar zoeken? Of staat het in de trending dingen? En welke is het dan? 3JS?
Oh dichtbij zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zicht vanaf waar de Rood-Wit-Blauwe jurkjes staan![]()
Schijnt bijna op het podium te zijn
http://twitter.com/#!/missjezzy/status/68741672044986368quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar moet ik naar zoeken? Of staat het in de trending dingen? En welke is het dan? 3JS?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef missjezzy het volgende:
Vote for the Netherlands tonight: 3JS - Never Alone #3js #songfestival #esc2011 @driejs Pls RT!
Bij mij staan ze op twirus.com bij tags nog steeds niet bovenaan hoor. Maar als je op die tag klikt zie je heel veel RT's van MissJezzy!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij leest niet goed. Ik heb al een aantal keer gezegd dat ze dat allang waren.
Was denk ik wat kansrijker geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
De Stroom was toch ook wel een lekker liedje hoor
Het loopt echt storm!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:36 schreef MissJ het volgende:
zomg dadelijk ga ik herkend worden op straat
De vraag is hoeveel buitenlanders dit zien natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als Nederland doorgaat denk ik dat het misschien ook wel aan onze actie ligt. Maar zal je wel weer zien dat Nederlanders voor ons eigen nummer gaan stemmen (ook vanwege die tweet)
De strooo-o-o-ooooom.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
De Stroom was toch ook wel een lekker liedje hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
De strooo-o-o-ooooom.Mijn favoriet. Zie je 't al voor je, op de achtergrondscherm van het ESF een reusachtig kolkend tsunami-achtig water. Vissen springen eruit omhoog. Iedereen moet een 3d-brilletje op zodat het lijkt alsof er zo HOP een dikke zalmforel recht uit je tv komt gesprongen. *zucht* Het had zo mooi kunnen wezen.
quote:planetjedward
#JEDWARDEUROVISION THE DAY JUSTIN BIEBERS HAIR BECAME A TWIN OF OUR SPIKEY HAIR TWIN! SORRY FLAT HAIR TWIN WE ARE BETTER
Dat kan wel op rtlgemist, heb je ook geen reclames tussendoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wilde ik Meisjes in de Jungle kijken een half uurtje, maar ik blijf toch maar hier hangen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik die van Fok, en ik heb zo'n beetje heel homosexueel Nederland als volger...
Ja morgen toch vrij, dus doe ik dat maar, dit is leuker live.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan wel op rtlgemist, heb je ook geen reclames tussendoor!
Eigenlijk wilde ik de finale van Secret Story kijken maar ik...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wilde ik Meisjes in de Jungle kijken een half uurtje, maar ik blijf toch maar hier hangen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik de finale van Secret Story kijken maar ik...
nee, laat maar, zo'n grap komt nooit geloofwaardig over.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik de finale van Secret Story kijken maar ik...
nee, laat maar, zo'n grap komt nooit geloofwaardig over.
Met Weelderig Waardeloos zou er ook zeker iets ontzettend moois en dromerigs van gemaakt kunnen wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
De strooo-o-o-ooooom.Mijn favoriet. Zie je 't al voor je, op de achtergrondscherm van het ESF een reusachtig kolkend tsunami-achtig water. Vissen springen eruit omhoog. Iedereen moet een 3d-brilletje op zodat het lijkt alsof er zo HOP een dikke zalmforel recht uit je tv komt gesprongen. *zucht* Het had zo mooi kunnen wezen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
whehe ik doe nu beidenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
De mannen op een kruk... spotlight en theelichtjes rondom Jan en de rest van de bandquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Weelderig Waardeloos zou er ook zeker iets ontzettend moois en dromerigs van gemaakt kunnen worden.
En iets fantastisch met dat scherm natuurlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Weelderig Waardeloos zou er ook zeker iets ontzettend moois en dromerigs van gemaakt kunnen worden.
wehehe mijn gedachtequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Daniel Dekker al niet horen, laat staan zíen.
met eigen camera geschoten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
TROS, mogen deze beelden wel? Diskwalificazie!11
Nee ik vind het pak ook niet mooi, beetje pyama.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Ik vind zijn pak niet chill, dat printje lijkt wel fluweel op beeld, too much...
Ben sowieso niet dol op dat pak. Oogt oubolllig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Ik vind zijn pak niet chill, dat printje lijkt wel fluweel op beeld, too much...
Ja dat double breasted had ie achterwege moeten laten ook...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben sowieso niet dol op dat pak. Oogt oubolllig.
Ik kijk omdat ik het leuk vind, nog nooit een ESF gemistquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Maar, even voor de goede orde, kijken mensen hier omdat ze het serieus leuk vinden, of om te lachen en te'en?
Ook bij de Toppers en Shalalie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Beste inzending sinds jaren, dat roepen ze ELK jaar.
Allebei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Maar, even voor de goede orde, kijken mensen hier omdat ze het serieus leuk vinden, of om te lachen en te'en?
Het liefst zie ik hem ver weg op een ijsschots in IJsland... zonder microfoonquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
Die Daniel heeft het een veel mooiere stem dan kop.
Nog nooit een??quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk omdat ik het leuk vind, nog nooit een ESF gemist
Dat eerste heeft de overhand, heel duidelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Of is dat een overbodige vraag op FOK?
Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef -Willempie- het volgende:
Heeft België eigenlijk een leuk liedje?
Ik vind het heerlijk om te kijken, de combinatie van foutheid, tofheid, prachtige zaaleffecten, soms echt ook hele leuke nummers, en FOK!.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Ja, je kan niet alles hebben wat je wil hèquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liefst zie ik hem ver weg op een ijsschots in IJsland... zonder microfoon
Misschien kunnen we dan weer lachen om een jurk?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee
Acapella die je na 30 seconden al dermate begint te irriteren dat je vingers door een blender wil halen
Witlofquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee
Acapella die je na 30 seconden al dermate begint te irriteren dat je vingers door een blender wil halen
precies dit dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te kijken, de combinatie van foutheid, tofheid, prachtige zaaleffecten, soms echt ook hele leuke nummers, en FOK!.
In eerste instantie kijk ik altijd vanwege het eerstgenoemde maar om een of andere reden verandert dat tijdens de show altijd in de laatste twee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Die zijn dus ook al gestopt om hier moeite voor te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee
Kan ik kort over zijn: neen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef -Willempie- het volgende:
Heeft België eigenlijk een leuk liedje?
Ierlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, die tweeling, welk land was dat ook al weer?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te kijken, de combinatie van foutheid, tofheid, prachtige zaaleffecten, soms echt ook hele leuke nummers, en FOK!.
Zoals ze zelf zeiden (volgens mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
slowakijequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:49 schreef ouderejongere het volgende:
phoe, ik heb alle verkeersregels onderweg naar huis overtreden, maar ik heb het gehaald
Ik heb sommige nieuwtjes gemist, maar wat was dan in eerste instantie het idee voor de act?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was brilant geweest
Begrijp ik het trouwens nu goed dat die head of delegation de oorspronkelijke act had bedacht
Dan snap ik wel waarom het er niet uit zag in eerste instantie
Een soort van bonte-avond achtige lichtshow, met vrolijke kleurtjes geel en paarsquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb sommige nieuwtjes gemist, maar wat was dan in eerste instantie het idee voor de act?
de J's en de backings op een kluitje... terwijl de rest van het immense podium helemaal leeg bleef en ongebruikt... swingend dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb sommige nieuwtjes gemist, maar wat was dan in eerste instantie het idee voor de act?
quote:Er zijn hier zelfs AustraliersGod wat is het gezellig
Groeten aan allemaal daar en veel plezier straks.
Denk aan ons![]()
Oh, daar komen de presentatoren!
Ze vallen wel op dus!quote:OMFG zelfs de presentatoren zongen shalalie toen ze de Nederlanders zagen
Die van mij was dit:quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:49 schreef alors het volgende:
Mijn eerste bewuste songfestivalherinnering is denk ik Maxine & Franklin Brown
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
In de krant hier stond België geweldig omschreven:
Er zijn niet voor niets instrumenten uitgevonden, klootzakken!
Een jaartje ongeveer inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Ze is wel duidelijk ouder geworden he?
Opa wordt oud.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Doe ik een dutje, verslaap ik me bijna!
Weheh Sandra Kimquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij was dit:
Ik zat thuis 's ochtends in de huiskamer te spelen. Met Barbies of zo denk ik. Toen kwam m'n moeder eraan en zei "Ceetje, gisteren was er een show met liedjes en een heel leuk liedje was op, hoor eens!"
En toen kwam J'aime la vie op de radio.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik les net op een buitenlands forum dat er in Italie al iemand 65 stemmen op NL heeft verzameld
Ik toen Bill van Dijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
De eerste keer dat ik op mocht blijven om te kijken was met Marlayne in 1999.
Dat is denk ik zo'n beetje mij eerste ESF herinnering. Ik weet nog goed dat ze won in ieder geval.quote:
Dan zijn we OFquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
omg 30 minuten mensen dan is het al zover geweest
maar ik was wel halverwege in slaap gevallenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik toen Bill van Dijkmeedeet, maar ik weet echt niet meer welk jaar dat was
Ik mag ook stemmen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Tof.
Vanmiddag op de ESC-daily-chat ook al iemand gefixeld, kwam uit Bulgarije volgens mij.
Wijs me de weeeeeeeg!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste bewuste songfestival was denk ik 1992 met Humphrey Campbell
gaat veel te snel..ik hoop echt dat we zaterdag nog een keer kunnen genietenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
omg 30 minuten mensen dan is het al zover geweest
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wijs me de weeeeeeeg!
Ik weet nog dat ik in '88 keek en dacht 'wauw wat heeft die mevrouw een leuke rok aan!'
Dat was Celine Dion.
Goodbye, Tombolafan, Greys, Cat22.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wie van hier zaten nu ook alweer daar?
Ik hoop van wel uiteindelijkquote:
Greys, Tombolafan, Cat22 en Goodbye. En nog een paar maar die hebben niet zo campagne gevoerd daarmeequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wie van hier zaten nu ook alweer daar?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wijs me de weeeeeeeg!
Ik weet nog dat ik in '88 keek en dacht 'wauw wat heeft die mevrouw een leuke rok aan!'
Dat was Celine Dion.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hebben ze nog een Fok!/ESF-spandoek mee ofzo?
Sigarettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Wijn -> check
M&M -> check
Sigaretten -> check
Ik ben klaar.
Leuk! Ik had heel iets anders in gedachten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel op neem ik aan.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel op neem ik aan.
als die oranje dame er maar niet uit wordt gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel op neem ik aan.
Dat is een van onze backingsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |