Weheh Sandra Kimquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij was dit:
Ik zat thuis 's ochtends in de huiskamer te spelen. Met Barbies of zo denk ik. Toen kwam m'n moeder eraan en zei "Ceetje, gisteren was er een show met liedjes en een heel leuk liedje was op, hoor eens!"
En toen kwam J'aime la vie op de radio.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik les net op een buitenlands forum dat er in Italie al iemand 65 stemmen op NL heeft verzameld
Ik toen Bill van Dijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
De eerste keer dat ik op mocht blijven om te kijken was met Marlayne in 1999.
Dat is denk ik zo'n beetje mij eerste ESF herinnering. Ik weet nog goed dat ze won in ieder geval.quote:
Dan zijn we OFquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
omg 30 minuten mensen dan is het al zover geweest
maar ik was wel halverwege in slaap gevallenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik toen Bill van Dijkmeedeet, maar ik weet echt niet meer welk jaar dat was
Ik mag ook stemmen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Tof.
Vanmiddag op de ESC-daily-chat ook al iemand gefixeld, kwam uit Bulgarije volgens mij.
Wijs me de weeeeeeeg!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste bewuste songfestival was denk ik 1992 met Humphrey Campbell
gaat veel te snel..ik hoop echt dat we zaterdag nog een keer kunnen genietenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
omg 30 minuten mensen dan is het al zover geweest
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wijs me de weeeeeeeg!
Ik weet nog dat ik in '88 keek en dacht 'wauw wat heeft die mevrouw een leuke rok aan!'
Dat was Celine Dion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |