Oke begrijpelijk. Wie weet zien we ze straks op tv..aan het eind van elk optreden komen telkens de fans in beeldquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, ze zijn volgens mij niet op internet vanwege de kosten.
IE doet blijkbaar moeilijk dat de pagina in een "frame" staatquote:
Let op roodwitblauwe jurkjes en oranje cheerleaderdingen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Oke begrijpelijk. Wie weet zien we ze straks op tv..aan het eind van elk optreden komen telkens de fans in beeld
Woehoe, de 3Js hebben jou geretweet! En zij hebben heel veel volgers!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaa ik zie het dat ze de mijnus hebben retweet![]()
![]()
Jahquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Let op roodwitblauwe jurkjes en oranje cheerleaderdingen!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Woehoe, de 3Js hebben jou geretweet! En zij hebben heel veel volgers!![]()
Ik krijg niks op die site, maar dat zal wel komen omdat ik op een MAC zit, met Mozillaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:18 schreef MagicTheo het volgende:
Gelijk heb je Pino, met Chrome heb ik geen problemen op die website.
Yep!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Let op roodwitblauwe jurkjes en oranje cheerleaderdingen!
Het is echt bijnaquote:
Ik ga alles missen omdat ik naar FOK! kijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
Ik ga straks de hele tijd op dat rood witte blauwe jurkje zitten letten
Ook dat ja, was dinsdag ook al zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga alles missen omdat ik naar FOK! kijk.
Dat ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, en de tv staat verdorie naast mijn beeldschermquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik heb dat hele enveloppengedoe niet eens gezien op TV.
Dan trek je de kabel er toch uit? Oh nee, dat was met de tv. Nou, breng de discipline op!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Telefoon houd je ook niet bij hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga zo naar beneden, lekker op de bank, en met mijn foon een beetje proberen fokken aangezien de laptop screwed is en een constante CPU snelheid van 100% heeft, dus dan kan ik fok niet echt bijhouden
Veel plezier iedereen!!!
Have fun ER! Tot straks hopelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga zo naar beneden, lekker op de bank, en met mijn foon een beetje proberen fokken aangezien de laptop screwed is en een constante CPU snelheid van 100% heeft, dus dan kan ik fok niet echt bijhouden
Veel plezier iedereen!!!
DAT heb ik gemistquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Iemand had Nederland als favoriet wie was dat?
![]()
![]()
Geen moeite mee gehad dinsdag hoorquote:
Ik zag het ja, echt onwijs cool ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En de tweet van MissJ wordt nu heel vaak geretweet. Het heeft succes!![]()
Voor het eerst in 13 jaar weer wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |