Is het weer zo ver ja?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ruk, heb ik net alle posts van Greys gemist, echt.. allemaal.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het weer zo ver ja?
Zitten we nu wéér in die faaaaaaaaaase?
Zaterdag zag ik een meid zitten (niet eens een lelijk ding overigens), hopeloos aangeschoten. Met jawel, broek te laag en toch ergens gaan zitten en voorover leunen. Ik heb nog zitten denken, hoe krijg ik hier nou een foto van zonder dat ze 't merkt. Maar kreeg het niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen een jurrekie of RUIM vallende trui of overhemd/blouse aan svp.![]()
[ afbeelding ]
Bron
Jij bent volgens mij de enige vent die aan het NSF denkt als hij een mooie meid met een centenbakje ziet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zaterdag zag ik een meid zitten (niet eens een lelijk ding overigens), hopeloos aangeschoten. Met jawel, broek te laag en toch ergens gaan zitten en voorover leunen. Ik heb nog zitten denken, hoe krijg ik hier nou een foto van zonder dat ze 't merkt. Maar kreeg het niet voor elkaar.
Ik heb dus nog aan jullie gedacht. Kort, maar toch.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zaterdag zag ik een meid zitten (niet eens een lelijk ding overigens), hopeloos aangeschoten. Met jawel, broek te laag en toch ergens gaan zitten en voorover leunen. Ik heb nog zitten denken, hoe krijg ik hier nou een foto van zonder dat ze 't merkt. Maar kreeg het niet voor elkaar.
Ik heb dus nog aan jullie gedacht. Kort, maar toch.
Het is twijfelachtig allemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige vent die aan het NSF denkt als hij een mooie meid met een centenbakje ziet.
Nope. Gelukkig niet. Dacht wel, als Greys dit zag dan ging ze er met volle flitser boven hangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus geen extra toevoeging voor mijn crack-album op FB?
En dan had jij je wederom voor me geschaamdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef Dirkh het volgende:
Nope. Gelukkig niet. Dacht wel, als Greys dit zag dan ging ze er met volle flitser boven hangen.
Wtf? Ik volg dit topic niet echt, maar ik wil geloof ik ook niet weten waar het allemaal over gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
Ergens best een knus idee, dat sommigen bij bilspleten aan mij moeten denken.
Ik heb een soort tik, als ik iemand met een bouwvakkers-spleet zie krijg ik de onbedwingbare behoefte om daar een foto van te makenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wtf? Ik volg dit topic niet echt, maar ik wil geloof ik ook niet weten waar het allemaal over gaat
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wtf? Ik volg dit topic niet echt, maar ik wil geloof ik ook niet weten waar het allemaal over gaat
Greys: hoeveel info geef je als mensen het wél wilen weten?quote:
Hij zei 'geloof ik'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Greys: hoeveel info geef je als mensen het wél wilen weten?
Ik dacht dat ik zo was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei 'geloof ik'.
Ik proefde de twijfel, de drang om toch antwoorden te krijgen.
Zo ben ik...
HEB?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik ben al blij dat je Erik z'n geld niet naar mij heb doorgestuurd![]()
Ik was bij twee van de drie aanwezigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een soort tik, als ik iemand met een bouwvakkers-spleet zie krijg ik de onbedwingbare behoefte om daar een foto van te makenEén keer was Dirkh daar bij en hij schaamde zich helemaal kapot voor me
"Je doet het niet hoor!!! Nee! Geen foto van maken!!! Nee Gre...." *klik* Dat was op de persdag in de Zaanse Schans bij Sieneke toen, daar zat deze meneer:
[ afbeelding ]
En op het Eurovisie in Düsseldorf zat deze kier voor ons:
[ afbeelding ]
En deze in de kroeg:
[ afbeelding ]
Beschadigd voor het levenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was bij twee van de drie aanwezig
Van mij mag je wel foto's maken, dat scheelt dan weer.quote:
Als jullie nou allemaal even voor me bukken de 26e februari kan ik mijn crack-album uitbreidenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van mij mag je wel foto's maken, dat scheelt dan weer.
Ik ga echt niet bukken bij iets wat met het songfestival te maken heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal even voor me bukken de 26e februari kan ik mijn crack-album uitbreiden
Dan ga ik voor de knallersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal even voor me bukken de 26e februari kan ik mijn crack-album uitbreiden
Ik zal je bips beschermen met m'n leven Erikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niet bukken bij iets wat met het songfestival te maken heeft! Ik ben tegenwoordig een bezet man, god weet wat er allemaal op mijn gebukte bips afkomt.
Takkedingesquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Takaiki het volgende:
*vraagt zich af of ze zich nog kan uitschrijven*
Haaaai allemaal![]()
Ik heb vorig jaar die faalwappervlaggetjes meegenomen...die papieren![]()
![]()
Maar nu heb ik er 1 van stof en met Koninginnedag uitgetest en is door de selectie gekomen![]()
Ik heb hem gekocht bij de Wibra voor 50 cent, als iemand ook zo'n vlaggetje wil, wil ik wel even kijken of ze er nog hebben.
Daar is in de aanloop nog niet veel voor nodig.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:37 schreef Andromache het volgende:
Heb het op het nippertje geregeld, maar ik ben er ook bij![]()
Greys, ik heb het direct naar OGAE overgemaakt, ze sturen de kaart dan naar jou op. duizendmaal dank
Vorige keer heeft een groep bij Vork afgesproken en volgens mij kwamen er nog een paar bij de ingang op een bepaalde tijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaIk hoopte al dat Jeroen dat nog kon regelen, tof!
En ik snap dat ie het dan aan mij stuurt, want ik had al die 8 euro betaald voor het aangetekend verzenden van de hele zwik in één keer, want 26 (of 27 nu) kaarten kwijt raken in de post vond ik iets te kostbaar! En dan zitten we bij elkaar ook!
Ik zorg dan dat jullie OF (indien gewenst) de kaarten via mij weer opgestuurd krijgen voor de 26e februari, of we spreken daar gewoon voor de ingang van de studio af op een bepaalde tijd (zo ging het de vorige keer geloof ik, weet iemand dat nog?) en dan verdelen we daar gewoon de kaarten met zijn allen.
Ja ik wil een Fokproof vlaggetjequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Takaiki het volgende:
*vraagt zich af of ze zich nog kan uitschrijven*
Haaaai allemaal![]()
Ik heb vorig jaar die faalwappervlaggetjes meegenomen...die papieren![]()
![]()
Maar nu heb ik er 1 van stof en met Koninginnedag uitgetest en is door de selectie gekomen![]()
Ik heb hem gekocht bij de Wibra voor 50 cent, als iemand ook zo'n vlaggetje wil, wil ik wel even kijken of ze er nog hebben.
+1 ik wil ook Greys aanrakenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef Takaiki het volgende:
Ik wil graag persoonlijke overhandiging, dan kan ik je aanraken![]()
Wat deze user zegtquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik wil een Fokproof vlaggetje
[..]
+1 ik wil ook Greys aanraken![]()
Wat fijn dat iedereen kon meedingen danquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Het wordt dus een best of the voicekolere
Pearl Jozefzoon
Kim de Boer
Joan Franka
Ooohhh sorry, had dat topic nog niet gespotquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Laten we daar massaal over klagen in dit topic:
De Nationaal Songfestival finalisten?
(De klaagstorm is (terecht) al begonnen daar).
Dan houden we deze voor gejubel ende gewapper en voorpret.
Of zullen we die 27 kaarten annuleren?
Ook leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Moeten we FOK!ers gaan spotten voor de tv..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |