Er zijn wel meer goede zangers/zangeressen die geen succes hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon persoonlijke voorkeur.
Ik vind het een ont-zet-ten-de doos
Totaal geen sympathieke uitstraling (voor mij dan). En als ze echt zo goed was, waarom horen we dan nooit iets van haar?
twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:17:54@taohypah maybe we should power up together. Do a club tour of what should've been
xx reageer retweet
twitter:taohypah twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:28:25@missbrandiruss You read my mind! I really like your songs especially Drug of Oblivion, I was convinced you were selected! reageer retweet
Yes, het officieuze NSFquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik zou die 27 kaarten omruilen voor:twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:17:54@taohypah maybe we should power up together. Do a club tour of what should've been
xx reageer retweet
twitter:taohypah twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:28:25@missbrandiruss You read my mind! I really like your songs especially Drug of Oblivion, I was convinced you were selected! reageer retweet
Nou ja dan gewoon ff plat gezegd, ik vind d'r gewoon NIKS AN, aan Rafaellaquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer goede zangers/zangeressen die geen succes hebben.
En ook genoeg mensen die niet kunnen zingen, maar wel succes hebben (zoals Katy Perry en Taylor Swift. Die moeten echt nooit meer live zingen).
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:36:32Even reactie: over alles wat NIET gekozen is wordt verder niets gemeld; wel is alles eerlijk gegaan #songfestival reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:36:32Even reactie: over alles wat NIET gekozen is wordt verder niets gemeld; wel is alles eerlijk gegaan #songfestival reageer retweet
En nog jokken ook, foei Cornald!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
surequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
http://www.songfestivalweblog.nl/2012/01/nationaal-songfestival-2012-nieuw-formatquote:Naast de kandidaten maakte de TROS ook bekend dat het Nationaal Songfestival een nieuwe opzet gaat krijgen. Daarbij wordt een systeem a la Dansk Melodi Grand Prix gehanteerd waarbij steeds twee kandidaten tegen elkaar strijden en de winnaar zich plaatst voor de volgende ronde.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:48 schreef ijs_beer het volgende:
hopsakee, ook nog eens een nieuw format!
[..]
http://www.songfestivalweblog.nl/2012/01/nationaal-songfestival-2012-nieuw-format
TVOH-light wordt dit dus
Ben heeft toch eerder meegedaan aan het NSF, dus zo verrassend zou ik dat niet gevonden hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef CommanderKeen het volgende:
Ben Saunders dus naar NSF, dat vind ik op zich wel verrassend.
Nou, op zich scoorde Paradise Oskar toch ook wel? Maar het zal wel een soort kopie worden en dat werkt niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kim, je bent een jaar of 30 te laat met dat soort nummers op het songfestival.
Arghhhhhhhhh
Niemand is negatief over de liedjes, want die weten we idd nog niet eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind de negativiteit wel wat voorbarig. Dit zijn prima artiesten die prima een liedje kunnen vertolken, al ken ik Ivan Peroti niet. We hebben de liedjes nog niet gehoord, dus daar kunnen we nog niks over zeggen. Wel ben ik benieuwd wat er precies uit de open inzendingen komt en wat er door de selectiecommissie zelf is bijgezocht. Er is nooit beweert dat alles uit de open inzendingen zou komen. De mogelijkheid om er zelf wat bij te zoeken is altijd open gelaten. Wel is het belangrijk voor de geloofwaardigheid van open inzendingen bij het NSF in de toekomst dat er tenminste IETS uit de open inzendingen komt en dat duidelijk wordt dat die serieus zijn genomen. Ik heb Cornald Maas hierover getweet, hopelijk reageert ie.
Verder dat zwarte artiesten slecht scoren is gewoon onzin. Ik denk wel dat "zwarte" muziek als blues, gospel en soul over het algemeen wat minder scoort op het ESF.
Idd. Dulles kon namelijk ook 'best wel zingen'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die 6 kunnen best wel zingen, maar een echte artiest die Europa op zijn knieën kan krijgen? Ik voorspel de op een na laatste plaats..
Hey waarom ga eigenlijk niet mee?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:06 schreef Steve het volgende:
Nog hilarischer is het als Tim Douwsma uiteindelijk naar het ESF gaat..
twitter:lexamsterdam twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:04:14Handtekeningenactie:Tijdens Nat. Songfestival op rode stoel met rug naar tv.En pas omdraaien als het voorbij is. (c) J de Mol #songfestival reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef ItaloDancer het volgende:
twitter:lexamsterdam twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:04:14Handtekeningenactie:Tijdens Nat. Songfestival op rode stoel met rug naar tv.En pas omdraaien als het voorbij is. (c) J de Mol #songfestival reageer retweet
Nou ja, als je Nederland niet eens op de knieën krijgt, wat kan je dan verwachten van Europa?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die 6 kunnen best wel zingen, maar een echte artiest die Europa op zijn knieën kan krijgen? Ik voorspel de op een na laatste plaats..
Waarheen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey waarom ga eigenlijk niet mee?.
twitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:34:24Begrijp niet waarom er gekozen is voor artiesten die bewezen hebben geen carrière hebben overgehouden aan deelname van talentenjachten reageer retweet
Hear, heartwitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:36:30De artiesten zijn kwalitatief goed maar hebben zelf nog iets gepresenteerd en hebben nagenoeg ook nog nooit een hit gehad! #songfestival reageer retweet
Hij lijkt inderdaad ernstig in de warquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Dries snapt het ook niet!twitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:34:24Begrijp niet waarom er gekozen is voor artiesten die bewezen hebben geen carrière hebben overgehouden aan deelname van talentenjachten reageer retweet
Hear, heartwitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:36:30De artiesten zijn kwalitatief goed maar hebben zelf nog iets gepresenteerd en hebben nagenoeg ook nog nooit een hit gehad! #songfestival reageer retweet
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
NSF, als ze de uiteindelijke inzending kiezen.
26 februari, we hebben echt massaal kaartjes al besteld om zo bij elkaar te kunnen zitten enzulks. [Speciale voorverkoop] Nat. Songfestival 2012 #2 Greys regel voor Steve een kaartje?quote:
JAAAAAAAquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zullen we gewoon met 27en dan omgekeerd gaan zitten tot het einde van de show?.
quote:Voor het Songfestival 2012 nemen wij in opdracht van Talpa/8Ball een song op. Wie de vocalist is mogen wij nog niet zeggen… Wat wel duidelijk is dat het Songfestival een ander jasje gaat krijgen. Azerbadjan here we come !
Oh ik ben toch al te laat zie ik...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
26 februari, we hebben echt massaal kaartjes al besteld om zo bij elkaar te kunnen zitten enzulks. [Speciale voorverkoop] Nat. Songfestival 2012 #2 Greys regel voor Steve een kaartje?.
Ik ben ook te laatquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ik ben toch al te laat zie ik...
Zal verder niet meer offtopic gaan hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |