Ik heb een keer live zien optreden, ik vond het toen goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij had een keer opgetreden in Ik Hou Van Holland () en het klonk echt matig.
Maar misschien had hij zijn dag niet.
Ben benieuwd of Pearl opera gaat zingenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef lezzer het volgende:
Ja, mijn eerste ingeving is ook Pearl. Maar dat is echt gebaseerd op helemaal niks.
Dat ze ook echt denken dat ze er mee weg komen, met deze farce...quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat er misschien betere liedjes tussen hebben gezeten dan die van Brandi of Jeronimo... dat zou kunnen... maar niet als die dan 'toevallig' worden gezongen door 5 TVOH-kandidaten en TROS-boy Tim Douwsma!
Kim of Pearl.quote:
Dat denk ik ook. Die heeft (terecht) de eer maar aan zichzelf gehouden dan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh en trouwens, ik denk dat Gordon dit al wist/vermoedde en er daarom uitgestapt is. Wie weet het John de Mol het hem zelf wel verteld
Oh, absoluut.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh en trouwens, ik denk dat Gordon dit al wist/vermoedde en er daarom uitgestapt is. Wie weet het John de Mol het hem zelf wel verteld
We worden allemaal gepiepeld hoor. En dan vooral de artiesten die serieus een inzending hebben ingestuurd. Wassen neus die open inzending..quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat er misschien betere liedjes tussen hebben gezeten dan die van Brandi of Jeronimo... dat zou kunnen... maar niet als die dan 'toevallig' worden gezongen door 5 TVOH-kandidaten en TROS-boy Tim Douwsma!
Ja, die zullen echt lekker opvallen tussen al dat songfestivalgeweld...quote:
ja dat denk ik ook, is toch goeie maatjes met de Mol familie? Zo heeft Gordon het nog met weinig gezichtsverlies kunnen redden..quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Gordon is gewoon getipt door John... kan niet anders...
Precies. Uitstekende nummers zijn aan de kant geschoven voor een uitzending van The Voice Of Holland, eenmalig op Nederland 1.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Overigens is dit wel de doodsteek voor het Songfestival in NL... er is echt geen artiest die zich er nu nog aan gaat wagen met deze communistische streken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
We worden allemaal gepiepeld hoor. En dan vooral de artiesten die serieus een inzending hebben ingestuurd. Wassen neus die open inzending..
twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:02:20My heart goes out to all the artists and composers who have worked hard and put in efforts to submit quality work to the #songfestival. Xxxx reageer retweet
kom ik met heel racistisch vooroordeel: in Oost (en ook wel Zuidoost) Europa stemmen ze niet op donkere mensen. Dus vink Pearl en Raffaella en die onbekende jongen maar alvast af.. gaat niet werken. Ben het er totaal niet mee eens, want die mensen kunnen echt wel zingen, maar dat zijn ze in Oost Europa niet gewend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die zullen echt lekker opvallen tussen al dat songfestivalgeweld...![]()
Prima zangeressen hoor, maar OMG, dit wordt weer 13-in-dozijn-en-dus-totaal-niet-opvallend all over again. And again. And again...
Ja, schoot ook door mijn hoofd hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
kom ik met heel racistisch vooroordeel: in Oost (en ook wel Zuidoost) Europa stemmen ze niet op donkere mensen. Dus vink Pearl en Raffaella en die onbekende jongen maar alvast af.. gaat niet werken. Ben het er totaal niet mee eens, want die mensen kunnen echt wel zingen, maar dat zijn ze in Oost Europa niet gewend.
Ik heb het netjes gehoudenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet hoe Greys erover denkt maar ik las al dat we onze verbazing hebben getwitterd als ESF_FOK
En ik heb nu al zin in Boulevard vanavond
die kunnen we dus ook afschrijvenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
Kim de Boer:
Het nummer dat ik ga spelen heet ‘Children of the World’, geschreven en gecomponeerd door Martijn Schimmer, die daarbij een mooie boodschap uitdraagt naar de wereld toe.
OMG![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
Kim de Boer:
Het nummer dat ik ga spelen heet ‘Children of the World’, geschreven en gecomponeerd door Martijn Schimmer, die daarbij een mooie boodschap uitdraagt naar de wereld toe.
OMG![]()
WTFquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
Kim de Boer:
OMG![]()
Kim, je bent een jaar of 30 te laat met dat soort nummers op het songfestival.quote:
Ik ben het met je eens...quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
okee dan ga ik voor Joan of Tim Douwsema... wow dat ik dat oooooooooooooooit nog zou zeggen![]()
Ik heb ook niks tegen Raffaëlla.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:15 schreef Sponge-Bob het volgende:
Ik ben benieuwd waarom er zo`n afkeer tegen Rafaella is?
Ik vind haar wel leuk zingen en er staat teminste iemand die
gebruik maakt van het podium!
In tegen stelling tot bv een Kim de Boer.
Ze zijn daar echt in de jaren '50 blijven hangen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
kom ik met heel racistisch vooroordeel: in Oost (en ook wel Zuidoost) Europa stemmen ze niet op donkere mensen. Dus vink Pearl en Raffaella en die onbekende jongen maar alvast af.. gaat niet werken. Ben het er totaal niet mee eens, want die mensen kunnen echt wel zingen, maar dat zijn ze in Oost Europa niet gewend.
twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:18:35@mauricewijnen ja , it's show business
next year I'm auditioning for The Voice. reageer retweet
Gewoon persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:15 schreef Sponge-Bob het volgende:
Ik ben benieuwd waarom er zo`n afkeer tegen Rafaella is?
Ik vind haar wel leuk zingen en er staat teminste iemand die
gebruik maakt van het podium!
In tegen stelling tot bv een Kim de Boer.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon persoonlijke voorkeur.
Ik vind het een ont-zet-ten-de doos
Totaal geen sympathieke uitstraling (voor mij dan). En als ze echt zo goed was, waarom horen we dan nooit iets van haar?
Wilde er ook al een opmerking over maken jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
Kim de Boer:
OMG![]()
Is dat zo? Ik dacht juist dat ze nog jaren doorgingen (serieus).quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Dit is het laatste jaar van de TROS toch? God wat hebben die er een bende van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |