Idd. Dulles kon namelijk ook 'best wel zingen'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die 6 kunnen best wel zingen, maar een echte artiest die Europa op zijn knieën kan krijgen? Ik voorspel de op een na laatste plaats..
Hey waarom ga eigenlijk niet mee?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:06 schreef Steve het volgende:
Nog hilarischer is het als Tim Douwsma uiteindelijk naar het ESF gaat..
twitter:lexamsterdam twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:04:14Handtekeningenactie:Tijdens Nat. Songfestival op rode stoel met rug naar tv.En pas omdraaien als het voorbij is. (c) J de Mol #songfestival reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef ItaloDancer het volgende:
twitter:lexamsterdam twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:04:14Handtekeningenactie:Tijdens Nat. Songfestival op rode stoel met rug naar tv.En pas omdraaien als het voorbij is. (c) J de Mol #songfestival reageer retweet
Nou ja, als je Nederland niet eens op de knieën krijgt, wat kan je dan verwachten van Europa?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die 6 kunnen best wel zingen, maar een echte artiest die Europa op zijn knieën kan krijgen? Ik voorspel de op een na laatste plaats..
Waarheen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey waarom ga eigenlijk niet mee?.
twitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:34:24Begrijp niet waarom er gekozen is voor artiesten die bewezen hebben geen carrière hebben overgehouden aan deelname van talentenjachten reageer retweet
Hear, heartwitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:36:30De artiesten zijn kwalitatief goed maar hebben zelf nog iets gepresenteerd en hebben nagenoeg ook nog nooit een hit gehad! #songfestival reageer retweet
Hij lijkt inderdaad ernstig in de warquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Dries snapt het ook niet!twitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:34:24Begrijp niet waarom er gekozen is voor artiesten die bewezen hebben geen carrière hebben overgehouden aan deelname van talentenjachten reageer retweet
Hear, heartwitter:ikbendries twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:36:30De artiesten zijn kwalitatief goed maar hebben zelf nog iets gepresenteerd en hebben nagenoeg ook nog nooit een hit gehad! #songfestival reageer retweet
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
NSF, als ze de uiteindelijke inzending kiezen.
26 februari, we hebben echt massaal kaartjes al besteld om zo bij elkaar te kunnen zitten enzulks. [Speciale voorverkoop] Nat. Songfestival 2012 #2 Greys regel voor Steve een kaartje?quote:
JAAAAAAAquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zullen we gewoon met 27en dan omgekeerd gaan zitten tot het einde van de show?.
quote:Voor het Songfestival 2012 nemen wij in opdracht van Talpa/8Ball een song op. Wie de vocalist is mogen wij nog niet zeggen… Wat wel duidelijk is dat het Songfestival een ander jasje gaat krijgen. Azerbadjan here we come !
Oh ik ben toch al te laat zie ik...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
26 februari, we hebben echt massaal kaartjes al besteld om zo bij elkaar te kunnen zitten enzulks. [Speciale voorverkoop] Nat. Songfestival 2012 #2 Greys regel voor Steve een kaartje?.
Ik ben ook te laatquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ik ben toch al te laat zie ik...
Zal verder niet meer offtopic gaan hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |