Ik riep al in het vorige topic expres dat ik hem aan het maken was ivm het lijstje enzo, dus ik dacht niet dat iemand er dan nog eentje ging makenquote:
Ja maar het zal me aan mijn derriere oxideren, ik wilde een nieuwe openenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep al in het vorige topic expres dat ik hem aan het maken was ivm het lijstje enzo, dus ik dacht niet dat iemand er dan nog eentje ging makenMoet deze maar dicht dan? Maar dit is een reeks nu, fuhdorie
Dat is hetquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maak er dan ook gelijk een reeks van!
De linker of de rechterquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
Of ging dat weer over die van Muis, want dat was idd geen reeks. Dus die is dicht![]()
Je mag een pompon van me de 26e Muis, om het goed te maken!
Ah, dat verklaart het!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het
Kijk maar bij de TT, dan kan je terugklikken naar de vorige. Maar bij Deel 2 moet je dat nog met de hand doen, die reeks maken. Dat gaat niet automatisch, vanaf de volgende delen wel.
Omdat bij Deel 2 het niet automatisch een reeks is. Dat moet dan met de hand, reeks maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaarom komt deze niet automagisch in MyAT?
Dan ga jij ons heel erg spotten, voor de tievie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nog eens gevraagd, maar het wordt 'm toch echt niet voor mij
Benieuwd wat er van waar isquote:‘Floortje, Pearl en Kim kandidaten NSF’
Pearl Jozefzoon, Kim de Boer en Floortje Smit (foto) doen mogelijk mee aan het Nationaal Songfestival 2012 aldus de Telegraaf. De TROS wil niet bevestigen dat deze zangeressen deelnemen, net als de artiesten die niet bevestigen of ontkennen.
John de Mol, die het Nationaal Songfestival produceert, heeft eerder laten weten dat hij graag kandidaten van de eerste editie van The Voice of Holland zou willen zien op het liedjesfestijn. Van ex-Idols finalist Floortje Smit is bekend dat ze een lied heeft ingezonden voor het Nationaal Songfestival.
Het is echter nog tot a.s. donderdag wachten tot bekend is welke zes artiesten zullen deelnemen aan het Nationaal Songfestival in Hilversum. Dan maakt de TROS de zes deelnemers bekend voor de nationale finale van het Eurovisie Songfestival.
Vorig jaar had ik een paar keer gekeken in het topic, maar toen ik al die vlaggetjes vlakbij het podium zag wist ik al waar jullie stondenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga jij ons heel erg spotten, voor de tievie!
Of Greys licht wel even in welke goed is en dan stemmen jullie daar met zijn vierentwintigen opquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Muis006 het volgende:
Oh tof wij mogen ook stemmen in de zaal.
Ik beoordeel op visuele aantrekkelijkheid
Oeh zou wel tof zijn als het waar was.quote:
Twee jaar geleden was het stemmen zo'n chaosquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of Greys licht wel even in welke goed is en dan stemmen jullie daar met zijn vierentwintigen op
Had die dit jaar ook niet een inzending gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was het stemmen zo'n chaos
Je moest per 2 personen samen doen met een stemkastje, dat werd echt een puinhoop.
En Dirkh stemde op Vinzzent
Daar is een knop voor tegenwoordig, mevrouw crew!quote:
Neuh niet echtquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh zou wel tof zijn als het waar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |