Uhuh, 2 zelfsquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had die dit jaar ook niet een inzending gemaakt?
Oh nee dat kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorig jaar was het ook al chaos; die top 5 klopte van geen kont
Kan alleen maar beter dit jaar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorig jaar was het ook al chaos; die top 5 klopte van geen kont
Al die dingen werden door elkaar gehaald jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat klopt
En Yo maar stamelen!
twitter:missbrandiruss twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 10:42:37Blijkbaar moest ik meedoen aan een RTL programma. reageer retweet
Ohja, ik dacht alleen aan mensen die een beetje konden zingen, maar inderdaad, als dit een de Mol kweekvijver wordt is het wel erg jammer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh niet echt
Want dan kiest John dus zijn eigen artiesten en zijn we net zo ver van huis als met de TROS
Hij kiest dan alleen maar X factor en Idols mensen en dan gaat het dus om ZIJN artiesten en niet om het beste lied... Kan het me niet voorstellen, dus even afwachten maar
Het zou toch ook John zijn geloofwaardigheid in één keer vernietigen, dus ik ben echt benieuwd of het zo isquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Muis006 het volgende:
Het zou wel gemeen zijn als er gezegd wordt: open auditions, stuur maar in. En dan alleen JdM-verwanten selecteren.
+1quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:02 schreef Takaiki het volgende:
![]()
Kan mij weinig schelen wie zingt, als het maar een goed nummer is en de zang ook.
(maar ja, ik heb al die JdM meuk erg ontweken dit jaar)
Want dat kunnen wij goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1
Ik ken alleen Brandi, maar de rest zou ik niet weten.
Ach, we gaan gewoon weer heel hard gillen en wapperen op den tribune
Maandag vrijquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Op een zondag,je enige vrije dag, in de studio gaan zitten als klapvee en ook nog flink betalen ervoor.![]()
Nou vooruit, je mag ook meequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Op een zondag,je enige vrije dag, in de studio gaan zitten als klapvee en ook nog flink betalen ervoor.![]()
Dat is heul niet mijn enige vrije dagquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Wat Keizer Erik zegt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is heul niet mijn enige vrije dag.
Sneu zeg dat je 6 dagen in de week moet werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Ja ik zit ook liever op zondag voor me uit te staren en de klok langzaam tikken naar 10 uur, zodat ik eindelijk mezelf in slaap kan snikken. Maar ja, dat is me weer niet gegund!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ik zit ook liever op zondag voor me uit te staren en de klok langzaam tikken naar 10 uur, zodat ik eindelijk mezelf in slaap kan snikken. Maar ja, dat is me weer niet gegund!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |