+10000quote:
Psies! Ik heb er een goed gevoel over Cosmo, wat jij!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En N&S zitten al bij John in The Voice.
We ontvoeren ze en dan doen we een prijsvraag met hun als prijs.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies! Ik heb er een goed gevoel over Cosmo, wat jij!
De oude Jeequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wij staan al met de ouwe Jee op de foto, dus N&S moeten er ook bij
We stonden ook met die lekkere Griek op de foto!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De oude Jee
Dat kan toch veel beter?
Ik geloof het welquote:
Oh die foto ken ik niet eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:14 schreef Greys het volgende:
Sakis Rouvas.
Klinkt best Grieks, dus we houden het op een Griek! Kiek dan hoe cute jullie![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem uit het Persdag topicquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh die foto ken ik niet eens
Ja, dat moet wel een Griek zijn
Ohquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem uit het Persdag topic
Anders had ik wel effe gevraagd of ie online mocht hoor!Maar hij stond al/nog online
Persdag 9 april - 3J's ontvingen buitenlandse concurrenten #2
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:32 schreef Greys het volgende:
Oh hij heette Loukas GiorkasNou ja, klinkt ook Grieks!
Sakis was die in dat naveltruitje van een paar jaar geleden die Shake it shake it shake it zong
Volgend jaar pas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Dus alleen ik, RE en Yvonne zijn de enige hetero mannen die mee gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |