Wisselende diensten?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Trashcanman het volgende:
Ben gaar, maar ik wil nog zeker twee uur op blijven om iig nog een beetje in het nachtdienstritme te komen.
Zou je kunnen stellen iddquote:
Ok, en nu gaan focussen op positieve dingen. Is beter voor je enzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef grrrbeer het volgende:
Helemaal helder
Een manipulatieve kuthoer ben je en ik pik het niet meer. Ga zo door en iedereen zal je uitkotsen, je patroon incluis. Want die is er ook niet blij mee dat je jarenlang zn geld aannam terwijl je WIST dat het niet alleen vriendschappelijk was.
Maar wat kan jou het schelen? Jij krijgt wat je wil! Mocht je je nog afvragen waarom ie je nu zo kort houdt, lieve lieve lieve schat.... Kun je het al raden?
Zoveel te leren nog jij. We moeten maar zien welke imbeciel het lang genoeg uithoudt met je om je wat verstand bij te brengen. Ga nou maar lekker janken.
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidquote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ok, en nu gaan focussen op positieve dingen. Is beter voor je enzo.
En wat wil je daarmee bereiken? Als je toch al weet dat het allemaal kut is?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Wat is dat nou voor een vraag?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken? Als je toch al weet dat het allemaal kut is?
Oh, maar dat ben ik waarschijnlijk al. Dus wat dat betreft kan me weinig gebeuren.quote:
Juist, en nu je inziet dat je aan die persoon niets hebt kun je er beter geen energie meer in steken. Daar bereik je zo weinig mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kinderen, brrr...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.
Al lucht het vast lekker op.![]()
OT: Ik zit echt totaal niet lekker in m'n vel, reageer niet op dingen zoals ik gewend ben van 'vroeger', gevoelens lijken soms compleet uitgeschakeld, weinig levenslust, herken mezelf geregeld niet eens meer en ben zwaar ontevreden over veel aspecten en iedere aanpassing die ik doe lijkt averechts te werken.![]()
Kortom, ik baal ervan en dan verteld m'n partner doodleuk dat ze het nu het geschikte moment vind om eens serieus na te denken over het nemen van kinderen.
Als je haar niks vertelt weet ze het ook niet he.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.
Al lucht het vast lekker op.![]()
OT: Ik zit echt totaal niet lekker in m'n vel, reageer niet op dingen zoals ik gewend ben van 'vroeger', gevoelens lijken soms compleet uitgeschakeld, weinig levenslust, herken mezelf geregeld niet eens meer en ben zwaar ontevreden over veel aspecten en iedere aanpassing die ik doe lijkt averechts te werken.![]()
Kortom, ik baal ervan en dan verteld m'n partner doodleuk dat ze het nu het geschikte moment vind om eens serieus na te denken over het nemen van kinderen.
Het is niet iets dat ik m'n "issues" enkel via Fok deel hoor, ze weet er vanaf.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je haar niks vertelt weet ze het ook niet he.
Oh dan is het wel erg ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik m'n "issues" enkel via Fok deel hoor, ze weet er vanaf.![]()
OT: Moe, maar eens m'n nest opzoeken.
Wat heb je gekocht?quote:
Wat zoek jequote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier niet
Morgen weer terug naar de stad...
Jammer. Hier gelukkig wel, huisfeest met een mannetje of 40.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb geen plannen (), dus hoef gelukkig niet te shoppen voor O&N!
Getailleerd of normaal?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
een mooi overhemd, maar het bevalt me allemaal niet
V&D / WE / H&M.quote:
Daar heb ik gister ook al gekeken, maar ik ga zometeen nog ff terug naar de stadquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
V&D / WE / H&M.
Ik heb een getailleerde witte gekocht, viel niet mee zeg.
Wederom sterkte ermee..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef cafpow het volgende:
Kut het verlies valt me zwaarder dan verwacht en het gaat zo echt niet goed.
Ik voel me zo belabberd dat ik zin heb om te stoppen met de opleiding en gewoon iedere dag in bed te blijven!
Het is wel een goed voornemen om de "pech" van het afgelopen jaar proberen achter je te laten en er weer met frisse moed tegenaan te gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vreemd dat mensen serieus denken dat een periode van vervelende dingen zogenaamd gekoppeld is aan een datum... Tis echt niet niet zo dat 'pech' denkt van: oh, tis 2012, nu moet ik ophouden
Je moet er zelf iets goeds van maken, of t nou 2011 of 2012 is. Maargoed, misschien ben ik soms wat te rationeel voor dit topic.
als het psychologisch werkt is het helemaal ok, maar feitelijk gezien slaat het nergens op ;pquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
Het is wel een goed voornemen om de "pech" van het afgelopen jaar proberen achter je te laten en er weer met frisse moed tegenaan te gaan.
Nee, 1 week geleden. Op een heel kutte manier. Jij ook?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ook je relatie kapot gegaan vandaag?
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, 1 week geleden. Op een heel kutte manier. Jij ook?
Via WhatsApp?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.
Awh, hoezo dat dan of door wat? Sterkte iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.
Ja, mijn relatie ging ook uit via WhatsAppquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Via WhatsApp?Dat is een grap hoop ik?
Was het maar een grap. Maar was ook mijn eigenschuld hoor. Had een afstand relatie. En had geen zin om 1.5uur in de trein te zitten om te weten dat het uitgaat en dan weer 1.5uur terug te moeten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Via WhatsApp?Dat is een grap hoop ik?
Ja, relatiesquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh, hoezo dat dan of door wat? Sterkte iig![]()
Haat aan relaties, serieus
Ah, had ook een afstandsrelatie; erg kut to be honest. Hoezo ging het uit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was het maar een grap. Maar was ook mijn eigenschuld hoor. Had een afstand relatie. En had geen zin om 1.5uur in de trein te zitten om te weten dat het uitgaat en dan weer 1.5uur terug te moeten.
[..]
Ja, relatiesal waren het wel 3 leuke jaren. Maar nu is het even
![]()
Jij ook sterkte!
Oh afstand was het probleem niet echt eigenlijk. Soms vervelend maar vond het niet heel erg..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, had ook een afstandsrelatie; erg kut to be honest. Hoezo ging het uit?
Shit zeg. Ja, bij mij was afstand wel een beetje het probleem. Denk je dat het nog goed komt of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh afstand was het probleem niet echt eigenlijk. Soms vervelend maar vond het niet heel erg..
En ja vanalles. Weet het niet eens zo goed
Nee denk het niet. En afstand hoeft het probleem niet te zijn als je elkaar 100% vertrouwd. Als dat er niet is word het lastig. Waarom ging het bij jou uit dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Shit zeg. Ja, bij mij was afstand wel een beetje het probleem. Denk je dat het nog goed komt of niet?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef minthy het volgende:
Bagger. Nog maar een paar uurtjes tot de jaarlijks terugkerende klotedag, sterfdag van m'n vader.
Elk jaar weer een maf contrast; iedereen vrolijk aan het feesten en ik ben verdrietig
Het ging niet zo zeer om vertrouwen maar het kwam een beetje d.m.v. m'n moeder, de situatie en zo. Heel lang verhaal -_- heel erg kut iig.. Je kan ook in dit topic kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee denk het niet. En afstand hoeft het probleem niet te zijn als je elkaar 100% vertrouwd. Als dat er niet is word het lastig. Waarom ging het bij jou uit dan?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Miesjel het volgende:
Mixed feelings.
Waarom is het nooit simpel eigenlijk? Wie heeft dat bedacht?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt wel goed schatje.
Liever dan andersom; superdood gemaakt met een blije mus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Er gebeurde een wonder! Ik zou op het laatste moment toch geen eenzame nieuwjaarswisseling hebben! Begreep die kneuter ons waarschijnlijk niet. Dacht ie dat het om zondag ging........Ik helemaal blij gemaakt met een superdooie mus!
![]()
Ik zal het eens lezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het ging niet zo zeer om vertrouwen maar het kwam een beetje d.m.v. m'n moeder, de situatie en zo. Heel lang verhaal -_- heel erg kut iig.. Je kan ook in dit topic kijken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dom. Ik liep net tegen een muur aan.
Ja nou, ik ben een kluns.quote:
Zei je toen tok?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dom. Ik liep net tegen een muur aan.
Ik ken t gevoelquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:20 schreef henrivo het volgende:
Alleen... Eenzaam... In de steek gelaten door iedereen...
Wordt net als vorig jaar weer een eenzaam oud en nieuw. Joepiedepoepie...
Hmm.. Aangezien mn sociale kring vrij beperkt is, en er NIE-MAND bij zichzelf denkt "goh, die jongen zit anders ook maar alleen thuis", ben ik een beetje teleurgesteld. Had graag een leuke oud en nieuw gehad met veel vrienden en drank en gezelligheid en zo en om nou jezelf uit te gaan nodigen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:39 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik ken t gevoel, echt niemand bij wie je terecht kan?
Hoop dat je je toch een beetje weet te vermaken. Ik ga een heerlijke cake maken. Hoop ik
Leuk is dat, he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:06 schreef henrivo het volgende:
Er is eigenlijk 1 iemand waar ik goed kan opschieten (ben haar beste vriend), en ik vind haar leuk (zij wil alleen vriendschap)
friendszone vergeet t maar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:06 schreef henrivo het volgende:
Er is eigenlijk 1 iemand waar ik goed kan opschieten (ben haar beste vriend), en ik vind haar leuk (zij wil alleen vriendschap) en wil uitgerekend met oud en nieuw graag bij haar zijn, speciaal moment en zo... Nu is ze dit weekend naar een oude vriendin toe van waar ze vroeger gewoond heeft (uurtje met de trein) en heeft ze gezegd dat ze daar al dr energie weer wil opbouwen zodat ze me al haar aandacht kan geven als ze 2jan terug is...
Idem dito...quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:20 schreef henrivo het volgende:
Alleen... Eenzaam... In de steek gelaten door iedereen...
Wordt net als vorig jaar weer een eenzaam oud en nieuw. Joepiedepoepie...
Gelijk een ekte FOK!ker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef Dizer het volgende:
Kut, alleen, eenzaam, in de steek gelaten, belazerd....
quote:
Amen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Bombshell het volgende:
Kut.. geen hol te doen weer met nieuwjaar. Waar is de tijd gebleven dat het 1 groot feest was met vrienden. Nu kan ik bij mn ouders gaan zitten. Geen zin in, wou dat het al voorbij was.
Ik heb net je vorige posts gelezen. You okay?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:49 schreef henrivo het volgende:
Niemand zou me missen als ik er niet meer zou zijn
Neequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:52 schreef Avaron het volgende:
[..]
Ik heb net je vorige posts gelezen. You okay?
Sterkte, komt vast wel goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Neete veel tegenslagen gehad dit jaar... Woon samen met alleen een depressieve vader (gedragsverandering sinds die uit zn coma is) en ben sinds de zomer dit jaar onder behandeling van een psycholoog wegens o.a. suicidaal, eenzaamheid en nog meer dingen. Deze dagen zijn dan extra zwaar als je niemand hebt verder
Oh wow. Ik ken je verder niet maar vind het iig erg kut voor je. Ook ik heb zo mijn tegenslagen gehad dit jaar en heb niet zoveel zin in Oud en Nieuw. Als je verder je verhaal kwijt wil aan me, mag je me gerust pm'en.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Neete veel tegenslagen gehad dit jaar... Woon samen met alleen een depressieve vader (gedragsverandering sinds die uit zn coma is) en ben sinds de zomer dit jaar onder behandeling van een psycholoog wegens o.a. suicidaal, eenzaamheid en nog meer dingen. Deze dagen zijn dan extra zwaar als je niemand hebt verder
Dat klinkt inderdaad wel lekker kut allemaal!! Hou oud ben je?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik weet hoe je voeltquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:52 schreef gundam het volgende:
Kut. Relatie gisternacht beëindigd, na 5 jaar. Zij zit nu bij haar ouders, ik alleen thuis. Voel me verlaten en verdrietig.
Hier ook alleen..quote:
*knuffel*quote:
Heel veel sterktequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:52 schreef gundam het volgende:
Kut. Relatie gisternacht beëindigd, na 5 jaar. Zij zit nu bij haar ouders, ik alleen thuis. Voel me verlaten en verdrietig.
Wat een exotische dag om een relatie te beeindigen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Mieska het volgende:
[..]
Hier ook alleen..
Sinds 2e kerstdag een break in mijn relatie, is wel een dubbel gevoel nu. Maar is wel beter even lekker tijd voor mezelf dat ik alles weer op een rijtje heb
Familie? Welke familie...quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Tip voor mensen die alleen zijn en geen vriendenkring hebben zoals ik: Ga alsjeblieft naar je familie om met ze oud en nieuw te vieren. Na ~1 uur kan je gewoon naar huis. Doe alles om van dat verschrikkelijke gevoel af te komen. Dat doe ik ook!
Of dat...quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:45 schreef kruidkoekje het volgende:
als ik alleen ben is familie wel het laatste waar ik wil zijn...
Ja het ging al een tijd niet goed, in het nieuwe jaar kan ik me volledig storten op me persoonlijke ontwikkeling. Dat geeft me dan wel weer een goed gevoel, en ik kan opzich goed tegen alleen zijn, soms wel moeilijk als je weet dat andere mensen het erg gezellig hebben met elkaar.. Maar ik ga na 12 uur ook even buiten een rondje lopen en wie weet wat voor gezelligheid ik daar tegenkomquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:17 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Wat een exotische dag om een relatie te beeindigen.
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Kut.
Hopen dat ik me niet zo voel om 0:00.
Als ik nu naar mijn moeder ga dan loopt het gewoon fout af wil er niets meer mee te maken hebben en verdere familie heb ik niet dankzij mijn '''geliefde'' moedertje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:52 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb daar echts niets mee en ben dan gewoon niet afgeleid..
Mmhz, Den Haag. Gezelligheid in de vorm van veel fik vermoed ik. (Y)quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:05 schreef Mieska het volgende:
[..]
Ja het ging al een tijd niet goed, in het nieuwe jaar kan ik me volledig storten op me persoonlijke ontwikkeling. Dat geeft me dan wel weer een goed gevoel, en ik kan opzich goed tegen alleen zijn, soms wel moeilijk als je weet dat andere mensen het erg gezellig hebben met elkaar.. Maar ik ga na 12 uur ook even buiten een rondje lopen en wie weet wat voor gezelligheid ik daar tegenkom
Ja misschien welquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Mmhz, Den Haag. Gezelligheid in de vorm van veel fik vermoed ik. (Y)
Hmm dat klinkt best als een plan. Is dat altijd? Helaas is mijn fiets een beetje dood.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef Mieska het volgende:
[..]
Ja misschien welmaar dat kan natuurlijk best leuk zijn. 2 jaar geleden was ik in scheveningen bij het vuur op het strand. lekker warm was dat
Volgens mij wel, al weet ik het ook niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:30 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt best als een plan. Is dat altijd? Helaas is mijn fiets een beetje dood.
Ah das wel naar jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als ik nu naar mijn moeder ga dan loopt het gewoon fout af wil er niets meer mee te maken hebben en verdere familie heb ik niet dankzij mijn '''geliefde'' moedertje.
Geen zin in ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zorg dat ik vóór 0.00 u in bed lig met oordoppen in.
Alsof ik het zelf geschreven hadquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:05 schreef Mieska het volgende:
[..]
Ja het ging al een tijd niet goed, in het nieuwe jaar kan ik me volledig storten op me persoonlijke ontwikkeling. Dat geeft me dan wel weer een goed gevoel, en ik kan opzich goed tegen alleen zijn...
Ja dankje, is inderdaad beter om zonder een relatie aan jezelf werken. Al is het soms misschien wel eenzaam..quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:40 schreef gundam het volgende:
[..]
Alsof ik het zelf geschreven had2012 gaat zich heel anders afspelen dan ik tot gister gedacht heb, maar het zal goed zijn om buiten het comfort en de routine van een relatie aan mezelf te gaan werken. Zal eng en confronterend worden, maar ik heb er ook wel zin in. Jij alvast succes gewenst
Een nóg beter jaar bedoel je. Jij ook de beste wensen he.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:55 schreef Alpha_Bootis het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen, hopen op een beter jaar yes?
Gewoon allerlei psychisch gedoe. Ondanks de antidepressiva voel ik me toch regelmatig zeer klote.quote:
Gelukkig (nieuwjaar)quote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon allerlei psychisch gedoe. Ondanks de antidepressiva voel ik me toch regelmatig zeer klote.
Nu voel me wel iets beter dan om 21:00 uur.
Gewoon vragenquote:Op zondag 1 januari 2012 04:21 schreef Muffle het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je iets wilt doen / wilt vragen maar niet durft. Dat nare onderbuik gevoel dat je op eet?
Zo voel ik me nu dus :3
Dan vraag je het toch laterquote:Op zondag 1 januari 2012 04:32 schreef Muffle het volgende:
[..]
Zal ik wel ff doen.
Zal der nu ff wakker bellen :3
Komt leuk over, om half 5
Iets met een relatie van 3.5jaar die gister kapot is gegaan. En dan op zo`n avond heel de avond leuk en gezellig doen. En als je dan thuis komt helemaal kapot gaan.quote:
Aii da's wel rot. Helemaal met O&N.quote:Op zondag 1 januari 2012 06:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Iets met een relatie van 3.5jaar die gister kapot is gegaan. En dan op zo`n avond heel de avond leuk en gezellig doen. En als je dan thuis komt helemaal kapot gaan.
Dankjequote:Op zondag 1 januari 2012 06:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aii da's wel rot. Helemaal met O&N.
Knuffel en sterkte
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 07:21 schreef Brennie het volgende:
Zo, daar zit ik dan met mijn brakke hoofd te wachten tot ik opgeroepen kan worden (werk).![]()
Gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal!
Meer seks en liefde in 2012?quote:Op zondag 1 januari 2012 10:04 schreef Yuki het volgende:
Onbestemd...
En ik heb ook niet het gevoel dat alles wat mij gisteren is toegewenst door verschillende mensen uit gaat komen in 2012
*knufffff* ik doe met je mee! gedeelde smart is halve smart toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 10:48 schreef Dizer het volgende:
Raar. Na 4 jaar een relatie, een heftige relatie.. is het uit. Kan er nog steeds niet aan wennen, een maand later.
Same here. Ik ben om 22 u naar bed gegaan, en viel warempel rond middernacht in slaap.quote:Op zondag 1 januari 2012 07:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Om de een of andere reden zal ik nooit van oud en nieuw kunnen genieten. Het gekke is dat ik niet zo van de feestdagen ben, van mij hoeft t allemaal niet.. Maar dat ik altijd wanneer t vuurwerk afgestoken word (na 00.00) me altijd erg leeg voel, alsof er iets is, ik iets mis.. Zon raar te beschrijven gevoel, maar die dag voel ik me dan ook altijd erg raar, klote terwijl ik niet snap waar t gevoel nu vandaan kan komen..
Wachten is op de eerste aanslag, genocide, brand in een weeshuis, whatever... Kunnen we deze nog een keer quotenquote:Op zondag 1 januari 2012 11:30 schreef Jovatov het volgende:
Dikke prima. Lekker wakker worden en gedoucht met Muse. Wordt een mooi jaar
Op 21 december van dit jaar krijg je een zonne grotte vuurbal jonguh!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:36 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Wachten is op de eerste aanslag, genocide, brand in een weeshuis, whatever... Kunnen we deze nog een keer quoten
Geluk, gezondheid en liefdequote:Op zondag 1 januari 2012 10:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meer seks en liefde in 2012?
OT: Brak
Same here. Maar ik ben de laatste dagen gaan beseffen dat zij niet mijn "echte" levensmaatje was. En ik niet die van haar. We willen andere dingen uit het leven. Ik zal haar missen en het is verdrietig, we kennen elkaar door en door. Maar we moeten door. Het leven is al zo kort,quote:Op zondag 1 januari 2012 10:48 schreef Dizer het volgende:
Raar. Na 4 jaar een relatie, een heftige relatie.. is het uit. Kan er nog steeds niet aan wennen, een maand later.
Blijf dan ook gewoon in bed liggenquote:Op zondag 1 januari 2012 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
Lig zeer brak in bed te liggen en over een half uur komen mijn ouders op bezoek. fml
Sterkte!quote:Op zondag 1 januari 2012 10:48 schreef Dizer het volgende:
Slaande ruzie met je ouders? Kan me er niks bij voorstellenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:31 schreef Muisraket het volgende:
"In a split second the foundations for a peaceful fulfilling life can be blasted away to the four corners of reality..."
Slaande ruzie met mijn ouders, huilbuien en me opeens enorm klote voelen. 2012 begint echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |