quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt wel goed schatje.
Liever dan andersom; superdood gemaakt met een blije mus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Er gebeurde een wonder! Ik zou op het laatste moment toch geen eenzame nieuwjaarswisseling hebben! Begreep die kneuter ons waarschijnlijk niet. Dacht ie dat het om zondag ging........Ik helemaal blij gemaakt met een superdooie mus!
![]()
Ik zal het eens lezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het ging niet zo zeer om vertrouwen maar het kwam een beetje d.m.v. m'n moeder, de situatie en zo. Heel lang verhaal -_- heel erg kut iig.. Je kan ook in dit topic kijken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dom. Ik liep net tegen een muur aan.
Ja nou, ik ben een kluns.quote:
Zei je toen tok?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dom. Ik liep net tegen een muur aan.
Ik ken t gevoelquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:20 schreef henrivo het volgende:
Alleen... Eenzaam... In de steek gelaten door iedereen...
Wordt net als vorig jaar weer een eenzaam oud en nieuw. Joepiedepoepie...
Hmm.. Aangezien mn sociale kring vrij beperkt is, en er NIE-MAND bij zichzelf denkt "goh, die jongen zit anders ook maar alleen thuis", ben ik een beetje teleurgesteld. Had graag een leuke oud en nieuw gehad met veel vrienden en drank en gezelligheid en zo en om nou jezelf uit te gaan nodigen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:39 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik ken t gevoel, echt niemand bij wie je terecht kan?
Hoop dat je je toch een beetje weet te vermaken. Ik ga een heerlijke cake maken. Hoop ik
Leuk is dat, he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:06 schreef henrivo het volgende:
Er is eigenlijk 1 iemand waar ik goed kan opschieten (ben haar beste vriend), en ik vind haar leuk (zij wil alleen vriendschap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |