Hmm, misschien ook niet. Tijd zal het wel vertellen :p ik zou maar je gedachte richten op meiden die vrijgezel zijn voorlopigquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:23 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Da bedoel ik..
Maar ik 'beeld me miss in' vind da de persoon wel aardiger doe dan 'vrienden':p
Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.
Ja, maar als zij geen inzet toont/er niet over wil praten dan heeft het weinig zin. Ze moet zelf op 'm afstappen en het probleem op tafel gooien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.
Waarschijnlijk moet je door de negeeract heen prikken en gewoon op haar af stappen en zeggen dat je eigenlijk mee zit hoe de situatie is en dat je daarover wil praten
Ik heb het echt geprobeerd. Heel vaak. Maar constant bleef ze me negeren, dus ik zou echt gewoon geen optie meer weten hoe ik haar "aan het praten" zou moeten krijgen. Ik denk, puur op hoe ze was en ze nu doet, dat ze er heel erg mee zit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.
Waarschijnlijk moet je door de negeeract heen prikken en gewoon op haar af stappen en zeggen dat je eigenlijk mee zit hoe de situatie is en dat je daarover wil praten
Precies. Ik heb het zo vaak voorgesteld, begin van de week heb ik nog gezegd: "Laten we aan het eind van de week even samen afspreken om de dingen te bespreken en de problemen op tafel te gooien"quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar als zij geen inzet toont/er niet over wil praten dan heeft het weinig zin. Ze moet zelf op 'm afstappen en het probleem op tafel gooien.
Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het zo vaak voorgesteld, begin van de week heb ik nog gezegd: "Laten we aan het eind van de week even samen afspreken om de dingen te bespreken en de problemen op tafel te gooien"
Nou, daar heb ik dus niks op terug gekregen. Ze leeft nu samen met haar vrienden die meepraten met haar natuurlijk in een eigen wereldje. En in dat wereldje zijn dingen niet te veranderen of uit te praten blijkbaar, ook al heeft ze het er heel moeilijk mee.
Klinkt erg fijn idd. Hopelijk voel je je er beter over nu, ookal is een break up altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef Sooph het volgende:
Vandaag een goed gesprek gehad met m'n ex op ons werk, ben erg opgelucht want dacht dat het heel awkward zou worden tijdens het werken, maar we gaan goed met elkaar om dus dat is fijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?
Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?
Morgen zal ze ook wel weer in mijn gedachten zijn..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.
Verder gaat het goed hoor, zijn gewoon sommige momenten dat het even kut gaat
Ik probeer eigenlijk me gedachten niet echt op meide te richten op het moment..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook niet. Tijd zal het wel vertellen :p ik zou maar je gedachte richten op meiden die vrijgezel zijn voorlopig
Ja pfff, ben zo opgelucht. Ook omdat nu het uit is, er niemand meer is die de hele tijd vraagt van "maar wat WIL je nou?", het is gewoon een stuk rustiger in m'n hoofd nuquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt erg fijn idd. Hopelijk voel je je er beter over nu, ookal is een break up altijd
Ik zou een vriendin uitnodigen die er dan eventueel bij is want anders word het ruzie als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef thatday het volgende:
Euh... was ik nu degene die net in dit topic zei dat ik afstand wilde? -_-
we hadden net soort van een ''gesprek'' via sms en daaruit bleek dat hij ineens ontkende dat hij degene was die het tussen neus en lippen door in de kroeg uitmaakte, voordat ik het definitief uitmaakte... ik werd pislink. En nu wil hij vanavond langs komen om te praten..
Zo niet slim, het is nog veel te vers en ik wil zo graag boos zijn op hem, dat is veel makkelijker. Maar goed, ik doe het toch maar. Gevoel vs verstand is altijd zo'n dilemma!
Mijn verhaal staat trouwens ergens op pag 4 over dit dramah maar het was denk ik een beetje te lang...
Hoezo kutquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef MrManuel het volgende:
Ene moment voel ik me beetje verliefd..
Ander moment kut..
Wilde mijn ex het uitpraten :p nouja. Hopelijk komt ze naar je toe en kunnen jullie 't uiteindelijk uitpraten zodat je het achter je kan laten enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.
Verder gaat het goed hoor, zijn gewoon sommige momenten dat het even kut gaat
Ja, hoort er idd een beetje bij helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ja pfff, ben zo opgelucht. Ook omdat nu het uit is, er niemand meer is die de hele tijd vraagt van "maar wat WIL je nou?", het is gewoon een stuk rustiger in m'n hoofd nu
Wat niet weg neemt dat elke keer als ik hem zie lopen ik echt een beetje het 'stom in m'n buik' gevoel heb, maar dat hoort erbij denk ik.
Het ander moment denk ik aan de ex..quote:
Probeer afleiding te zoeken, maar dat had je vast al bedacht :pquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Het ander moment denk ik aan de ex..
Ander moment denk ik aan het meisje wat ik nu leuk vind maar niet leuk mag vinden..
Oh dat advies probeer ik al 3 maanden te volgen haha..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Probeer afleiding te zoeken, maar dat had je vast al bedacht :p
Minder.. Jij ook sterkte..quote:
Ja naja ik was echt nog nooit in r&p geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Minder.. Jij ook sterkte..
Hopelijk ben je er over 3 maanden beter aan dan mij!
Posten mocht je altijd al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |