Geen idee wat ik nu moet voelen. Als ze geen contact met me opnam zou ik haar missen en meer hartpijn hebben, maar er waarschijnlijk sneller over zijn.quote:
Ja, snap ik. Ik denk dat je beter niet al te veel contact met d'r kan hebben, maar dat is ook zo moeilijk. Ik denk dat als jullie contact zo min mogelijk is, dat je dan pas haar gaat missen. Nouja, zo ervaar ik het..quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Geen idee wat ik nu moet voelen. Als ze geen contact met me opnam zou ik haar missen en meer hartpijn hebben, maar er waarschijnlijk sneller over zijn.
Nu praten we wel nog, meestal over leuke dingen en "mis" ik haar minder. Waarschijnlijk komt de pijn later.
Ze test je gewoon even om te kijken of je nog openstaat voor een relatie met haar, mocht het vrijgezellenleven en rondsletten geen vruchten afwerpen. Niet op ingaan en contact (tijdelijk) verbreken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.
neequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef El_Borracho het volgende:
Heb jij nog contact met je ex vriend?
hm, dat is wel iets duidelijkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
neehij zei dat ik moest opkankeren en dat ik maar dood moest gaan..
quick and cleanquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
hm, dat is wel iets duidelijker
quote:
en pijnlijkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
hm, dat is wel iets duidelijker
Haha nee dat niet whaha!quote:
Wat voor soort dingen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha nee dat niet whaha!
Zo erg is het niet.. Maar waarschijnlijk beeld ik me dingen in die er niet zijn.. en wil geen vriendschappen verpesten
Ach, leuk tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:11 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dat er misschien iets meer kan zijn dan gewoon vriendschap
Uhu maar zoals ik al zei.. :p waarschijnlijk verbeelding..quote:
Ah, hoezo denk je dat het je verbeelding is dan? En hoezo mag je geen stappen ondernemen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Uhu maar zoals ik al zei.. :p waarschijnlijk verbeelding..
Want het is eigenlijk op dit moment zo van da k van mezelf geen stappe mag onderme :p
Wat veel vragen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, hoezo denk je dat het je verbeelding is dan? En hoezo mag je geen stappen ondernemen?
Ja, sorry ben geinteresseerd :p En ja, is idd een no-go.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Wat veel vragen...![]()
Omdat de persoon in kwestie een partner heeft en ik dat dus sowieso al no-go vindt..
Ah, kut voor je. Snap hoe je je voelt, maar misschien is het beter zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Vandaag alweer dag 4 volgens mij van geen contact meer. Soms zijn er wel moeilijke momenten, maar het moet nu echt van haar afkomen. Op sommige momenten op de dag denk ik wel van: Laat dan wat van je horen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren
Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, kut voor je. Snap hoe je je voelt, maar misschien is het beter zo.
Da bedoel ik..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sorry ben geinteresseerd :p En ja, is idd een no-go.
Ja, ik snap dat je er liever openlijk over praat met haar maar als ze daar geen behoefte aan heeft dan heeft 't geen zin natuurlijk. Je kan wachten op d'r totdat ze d'r hart wil luchten maar ik denk dat dat (helaas) weinig zin heeft. Je kan je beter focussen op leuke dingen enzo. Maar ik weet niet hoe jij het ervaart, natuurlijk..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |