Wisselende diensten?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Trashcanman het volgende:
Ben gaar, maar ik wil nog zeker twee uur op blijven om iig nog een beetje in het nachtdienstritme te komen.
Zou je kunnen stellen iddquote:
Ok, en nu gaan focussen op positieve dingen. Is beter voor je enzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef grrrbeer het volgende:
Helemaal helder
Een manipulatieve kuthoer ben je en ik pik het niet meer. Ga zo door en iedereen zal je uitkotsen, je patroon incluis. Want die is er ook niet blij mee dat je jarenlang zn geld aannam terwijl je WIST dat het niet alleen vriendschappelijk was.
Maar wat kan jou het schelen? Jij krijgt wat je wil! Mocht je je nog afvragen waarom ie je nu zo kort houdt, lieve lieve lieve schat.... Kun je het al raden?
Zoveel te leren nog jij. We moeten maar zien welke imbeciel het lang genoeg uithoudt met je om je wat verstand bij te brengen. Ga nou maar lekker janken.
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidquote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ok, en nu gaan focussen op positieve dingen. Is beter voor je enzo.
En wat wil je daarmee bereiken? Als je toch al weet dat het allemaal kut is?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Wat is dat nou voor een vraag?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken? Als je toch al weet dat het allemaal kut is?
Oh, maar dat ben ik waarschijnlijk al. Dus wat dat betreft kan me weinig gebeuren.quote:
Juist, en nu je inziet dat je aan die persoon niets hebt kun je er beter geen energie meer in steken. Daar bereik je zo weinig mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kinderen, brrr...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.
Al lucht het vast lekker op.![]()
OT: Ik zit echt totaal niet lekker in m'n vel, reageer niet op dingen zoals ik gewend ben van 'vroeger', gevoelens lijken soms compleet uitgeschakeld, weinig levenslust, herken mezelf geregeld niet eens meer en ben zwaar ontevreden over veel aspecten en iedere aanpassing die ik doe lijkt averechts te werken.![]()
Kortom, ik baal ervan en dan verteld m'n partner doodleuk dat ze het nu het geschikte moment vind om eens serieus na te denken over het nemen van kinderen.
Als je haar niks vertelt weet ze het ook niet he.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.
Al lucht het vast lekker op.![]()
OT: Ik zit echt totaal niet lekker in m'n vel, reageer niet op dingen zoals ik gewend ben van 'vroeger', gevoelens lijken soms compleet uitgeschakeld, weinig levenslust, herken mezelf geregeld niet eens meer en ben zwaar ontevreden over veel aspecten en iedere aanpassing die ik doe lijkt averechts te werken.![]()
Kortom, ik baal ervan en dan verteld m'n partner doodleuk dat ze het nu het geschikte moment vind om eens serieus na te denken over het nemen van kinderen.
Het is niet iets dat ik m'n "issues" enkel via Fok deel hoor, ze weet er vanaf.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je haar niks vertelt weet ze het ook niet he.
Oh dan is het wel erg ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik m'n "issues" enkel via Fok deel hoor, ze weet er vanaf.![]()
OT: Moe, maar eens m'n nest opzoeken.
Wat heb je gekocht?quote:
Wat zoek jequote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier niet
Morgen weer terug naar de stad...
Jammer. Hier gelukkig wel, huisfeest met een mannetje of 40.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb geen plannen (), dus hoef gelukkig niet te shoppen voor O&N!
Getailleerd of normaal?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
een mooi overhemd, maar het bevalt me allemaal niet
V&D / WE / H&M.quote:
Daar heb ik gister ook al gekeken, maar ik ga zometeen nog ff terug naar de stadquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
V&D / WE / H&M.
Ik heb een getailleerde witte gekocht, viel niet mee zeg.
Wederom sterkte ermee..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef cafpow het volgende:
Kut het verlies valt me zwaarder dan verwacht en het gaat zo echt niet goed.
Ik voel me zo belabberd dat ik zin heb om te stoppen met de opleiding en gewoon iedere dag in bed te blijven!
Het is wel een goed voornemen om de "pech" van het afgelopen jaar proberen achter je te laten en er weer met frisse moed tegenaan te gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vreemd dat mensen serieus denken dat een periode van vervelende dingen zogenaamd gekoppeld is aan een datum... Tis echt niet niet zo dat 'pech' denkt van: oh, tis 2012, nu moet ik ophouden
Je moet er zelf iets goeds van maken, of t nou 2011 of 2012 is. Maargoed, misschien ben ik soms wat te rationeel voor dit topic.
als het psychologisch werkt is het helemaal ok, maar feitelijk gezien slaat het nergens op ;pquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
Het is wel een goed voornemen om de "pech" van het afgelopen jaar proberen achter je te laten en er weer met frisse moed tegenaan te gaan.
Nee, 1 week geleden. Op een heel kutte manier. Jij ook?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ook je relatie kapot gegaan vandaag?
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, 1 week geleden. Op een heel kutte manier. Jij ook?
Via WhatsApp?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.
Awh, hoezo dat dan of door wat? Sterkte iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.
Ja, mijn relatie ging ook uit via WhatsAppquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Via WhatsApp?Dat is een grap hoop ik?
Was het maar een grap. Maar was ook mijn eigenschuld hoor. Had een afstand relatie. En had geen zin om 1.5uur in de trein te zitten om te weten dat het uitgaat en dan weer 1.5uur terug te moeten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Via WhatsApp?Dat is een grap hoop ik?
Ja, relatiesquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh, hoezo dat dan of door wat? Sterkte iig![]()
Haat aan relaties, serieus
Ah, had ook een afstandsrelatie; erg kut to be honest. Hoezo ging het uit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was het maar een grap. Maar was ook mijn eigenschuld hoor. Had een afstand relatie. En had geen zin om 1.5uur in de trein te zitten om te weten dat het uitgaat en dan weer 1.5uur terug te moeten.
[..]
Ja, relatiesal waren het wel 3 leuke jaren. Maar nu is het even
![]()
Jij ook sterkte!
Oh afstand was het probleem niet echt eigenlijk. Soms vervelend maar vond het niet heel erg..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, had ook een afstandsrelatie; erg kut to be honest. Hoezo ging het uit?
Shit zeg. Ja, bij mij was afstand wel een beetje het probleem. Denk je dat het nog goed komt of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh afstand was het probleem niet echt eigenlijk. Soms vervelend maar vond het niet heel erg..
En ja vanalles. Weet het niet eens zo goed
Nee denk het niet. En afstand hoeft het probleem niet te zijn als je elkaar 100% vertrouwd. Als dat er niet is word het lastig. Waarom ging het bij jou uit dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Shit zeg. Ja, bij mij was afstand wel een beetje het probleem. Denk je dat het nog goed komt of niet?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef minthy het volgende:
Bagger. Nog maar een paar uurtjes tot de jaarlijks terugkerende klotedag, sterfdag van m'n vader.
Elk jaar weer een maf contrast; iedereen vrolijk aan het feesten en ik ben verdrietig
Het ging niet zo zeer om vertrouwen maar het kwam een beetje d.m.v. m'n moeder, de situatie en zo. Heel lang verhaal -_- heel erg kut iig.. Je kan ook in dit topic kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee denk het niet. En afstand hoeft het probleem niet te zijn als je elkaar 100% vertrouwd. Als dat er niet is word het lastig. Waarom ging het bij jou uit dan?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Miesjel het volgende:
Mixed feelings.
Waarom is het nooit simpel eigenlijk? Wie heeft dat bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |