Oh, maar dat ben ik waarschijnlijk al. Dus wat dat betreft kan me weinig gebeuren.quote:
Juist, en nu je inziet dat je aan die persoon niets hebt kun je er beter geen energie meer in steken. Daar bereik je zo weinig mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Kinderen, brrr...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.
Al lucht het vast lekker op.![]()
OT: Ik zit echt totaal niet lekker in m'n vel, reageer niet op dingen zoals ik gewend ben van 'vroeger', gevoelens lijken soms compleet uitgeschakeld, weinig levenslust, herken mezelf geregeld niet eens meer en ben zwaar ontevreden over veel aspecten en iedere aanpassing die ik doe lijkt averechts te werken.![]()
Kortom, ik baal ervan en dan verteld m'n partner doodleuk dat ze het nu het geschikte moment vind om eens serieus na te denken over het nemen van kinderen.
Als je haar niks vertelt weet ze het ook niet he.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.
Al lucht het vast lekker op.![]()
OT: Ik zit echt totaal niet lekker in m'n vel, reageer niet op dingen zoals ik gewend ben van 'vroeger', gevoelens lijken soms compleet uitgeschakeld, weinig levenslust, herken mezelf geregeld niet eens meer en ben zwaar ontevreden over veel aspecten en iedere aanpassing die ik doe lijkt averechts te werken.![]()
Kortom, ik baal ervan en dan verteld m'n partner doodleuk dat ze het nu het geschikte moment vind om eens serieus na te denken over het nemen van kinderen.
Het is niet iets dat ik m'n "issues" enkel via Fok deel hoor, ze weet er vanaf.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je haar niks vertelt weet ze het ook niet he.
Oh dan is het wel erg ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik m'n "issues" enkel via Fok deel hoor, ze weet er vanaf.![]()
OT: Moe, maar eens m'n nest opzoeken.
Wat heb je gekocht?quote:
Wat zoek jequote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier niet
Morgen weer terug naar de stad...
Jammer. Hier gelukkig wel, huisfeest met een mannetje of 40.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb geen plannen (), dus hoef gelukkig niet te shoppen voor O&N!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |