Wisselende diensten?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Trashcanman het volgende:
Ben gaar, maar ik wil nog zeker twee uur op blijven om iig nog een beetje in het nachtdienstritme te komen.
Zou je kunnen stellen iddquote:
Ok, en nu gaan focussen op positieve dingen. Is beter voor je enzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef grrrbeer het volgende:
Helemaal helder
Een manipulatieve kuthoer ben je en ik pik het niet meer. Ga zo door en iedereen zal je uitkotsen, je patroon incluis. Want die is er ook niet blij mee dat je jarenlang zn geld aannam terwijl je WIST dat het niet alleen vriendschappelijk was.
Maar wat kan jou het schelen? Jij krijgt wat je wil! Mocht je je nog afvragen waarom ie je nu zo kort houdt, lieve lieve lieve schat.... Kun je het al raden?
Zoveel te leren nog jij. We moeten maar zien welke imbeciel het lang genoeg uithoudt met je om je wat verstand bij te brengen. Ga nou maar lekker janken.
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidquote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ok, en nu gaan focussen op positieve dingen. Is beter voor je enzo.
En wat wil je daarmee bereiken? Als je toch al weet dat het allemaal kut is?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Wat is dat nou voor een vraag?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken? Als je toch al weet dat het allemaal kut is?
Oh, maar dat ben ik waarschijnlijk al. Dus wat dat betreft kan me weinig gebeuren.quote:
Juist, en nu je inziet dat je aan die persoon niets hebt kun je er beter geen energie meer in steken. Daar bereik je zo weinig mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee man, we focussen vandaag voor het eerst in ruim anderhalf jaar tijd eens op de waarheidEn die is niet positief.
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kinderen, brrr...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dan kun je er maar beter gewoon een streep onder zetten en verder gaan, je schiet er verder persoonlijk niets mee op om er nog meer energie in te steken.
Al lucht het vast lekker op.![]()
OT: Ik zit echt totaal niet lekker in m'n vel, reageer niet op dingen zoals ik gewend ben van 'vroeger', gevoelens lijken soms compleet uitgeschakeld, weinig levenslust, herken mezelf geregeld niet eens meer en ben zwaar ontevreden over veel aspecten en iedere aanpassing die ik doe lijkt averechts te werken.![]()
Kortom, ik baal ervan en dan verteld m'n partner doodleuk dat ze het nu het geschikte moment vind om eens serieus na te denken over het nemen van kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |