Nee, 1 week geleden. Op een heel kutte manier. Jij ook?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ook je relatie kapot gegaan vandaag?
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, 1 week geleden. Op een heel kutte manier. Jij ook?
Via WhatsApp?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.
Awh, hoezo dat dan of door wat? Sterkte iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm 10 uur geleden ongeveer. Ook wel op ene kut manier. Wakker worden gesprek via whats app en dan besluiten elkaar nooit meer te zien is ook niet echt leuk.
Ja, mijn relatie ging ook uit via WhatsAppquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Via WhatsApp?Dat is een grap hoop ik?
Was het maar een grap. Maar was ook mijn eigenschuld hoor. Had een afstand relatie. En had geen zin om 1.5uur in de trein te zitten om te weten dat het uitgaat en dan weer 1.5uur terug te moeten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Via WhatsApp?Dat is een grap hoop ik?
Ja, relatiesquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh, hoezo dat dan of door wat? Sterkte iig![]()
Haat aan relaties, serieus
Ah, had ook een afstandsrelatie; erg kut to be honest. Hoezo ging het uit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was het maar een grap. Maar was ook mijn eigenschuld hoor. Had een afstand relatie. En had geen zin om 1.5uur in de trein te zitten om te weten dat het uitgaat en dan weer 1.5uur terug te moeten.
[..]
Ja, relatiesal waren het wel 3 leuke jaren. Maar nu is het even
![]()
Jij ook sterkte!
Oh afstand was het probleem niet echt eigenlijk. Soms vervelend maar vond het niet heel erg..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, had ook een afstandsrelatie; erg kut to be honest. Hoezo ging het uit?
Shit zeg. Ja, bij mij was afstand wel een beetje het probleem. Denk je dat het nog goed komt of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh afstand was het probleem niet echt eigenlijk. Soms vervelend maar vond het niet heel erg..
En ja vanalles. Weet het niet eens zo goed
Nee denk het niet. En afstand hoeft het probleem niet te zijn als je elkaar 100% vertrouwd. Als dat er niet is word het lastig. Waarom ging het bij jou uit dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Shit zeg. Ja, bij mij was afstand wel een beetje het probleem. Denk je dat het nog goed komt of niet?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef minthy het volgende:
Bagger. Nog maar een paar uurtjes tot de jaarlijks terugkerende klotedag, sterfdag van m'n vader.
Elk jaar weer een maf contrast; iedereen vrolijk aan het feesten en ik ben verdrietig
Het ging niet zo zeer om vertrouwen maar het kwam een beetje d.m.v. m'n moeder, de situatie en zo. Heel lang verhaal -_- heel erg kut iig.. Je kan ook in dit topic kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee denk het niet. En afstand hoeft het probleem niet te zijn als je elkaar 100% vertrouwd. Als dat er niet is word het lastig. Waarom ging het bij jou uit dan?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Miesjel het volgende:
Mixed feelings.
Waarom is het nooit simpel eigenlijk? Wie heeft dat bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |