friendszone vergeet t maar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:06 schreef henrivo het volgende:
Er is eigenlijk 1 iemand waar ik goed kan opschieten (ben haar beste vriend), en ik vind haar leuk (zij wil alleen vriendschap) en wil uitgerekend met oud en nieuw graag bij haar zijn, speciaal moment en zo... Nu is ze dit weekend naar een oude vriendin toe van waar ze vroeger gewoond heeft (uurtje met de trein) en heeft ze gezegd dat ze daar al dr energie weer wil opbouwen zodat ze me al haar aandacht kan geven als ze 2jan terug is...
Idem dito...quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:20 schreef henrivo het volgende:
Alleen... Eenzaam... In de steek gelaten door iedereen...
Wordt net als vorig jaar weer een eenzaam oud en nieuw. Joepiedepoepie...
Gelijk een ekte FOK!ker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef Dizer het volgende:
Kut, alleen, eenzaam, in de steek gelaten, belazerd....
quote:
Amen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Bombshell het volgende:
Kut.. geen hol te doen weer met nieuwjaar. Waar is de tijd gebleven dat het 1 groot feest was met vrienden. Nu kan ik bij mn ouders gaan zitten. Geen zin in, wou dat het al voorbij was.
Ik heb net je vorige posts gelezen. You okay?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:49 schreef henrivo het volgende:
Niemand zou me missen als ik er niet meer zou zijn
Neequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:52 schreef Avaron het volgende:
[..]
Ik heb net je vorige posts gelezen. You okay?
Sterkte, komt vast wel goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Neete veel tegenslagen gehad dit jaar... Woon samen met alleen een depressieve vader (gedragsverandering sinds die uit zn coma is) en ben sinds de zomer dit jaar onder behandeling van een psycholoog wegens o.a. suicidaal, eenzaamheid en nog meer dingen. Deze dagen zijn dan extra zwaar als je niemand hebt verder
Oh wow. Ik ken je verder niet maar vind het iig erg kut voor je. Ook ik heb zo mijn tegenslagen gehad dit jaar en heb niet zoveel zin in Oud en Nieuw. Als je verder je verhaal kwijt wil aan me, mag je me gerust pm'en.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Neete veel tegenslagen gehad dit jaar... Woon samen met alleen een depressieve vader (gedragsverandering sinds die uit zn coma is) en ben sinds de zomer dit jaar onder behandeling van een psycholoog wegens o.a. suicidaal, eenzaamheid en nog meer dingen. Deze dagen zijn dan extra zwaar als je niemand hebt verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |