Iets met een relatie van 3.5jaar die gister kapot is gegaan. En dan op zo`n avond heel de avond leuk en gezellig doen. En als je dan thuis komt helemaal kapot gaan.quote:
Aii da's wel rot. Helemaal met O&N.quote:Op zondag 1 januari 2012 06:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Iets met een relatie van 3.5jaar die gister kapot is gegaan. En dan op zo`n avond heel de avond leuk en gezellig doen. En als je dan thuis komt helemaal kapot gaan.
Dankjequote:Op zondag 1 januari 2012 06:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aii da's wel rot. Helemaal met O&N.
Knuffel en sterkte
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 07:21 schreef Brennie het volgende:
Zo, daar zit ik dan met mijn brakke hoofd te wachten tot ik opgeroepen kan worden (werk).![]()
Gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal!
Meer seks en liefde in 2012?quote:Op zondag 1 januari 2012 10:04 schreef Yuki het volgende:
Onbestemd...
En ik heb ook niet het gevoel dat alles wat mij gisteren is toegewenst door verschillende mensen uit gaat komen in 2012
*knufffff* ik doe met je mee! gedeelde smart is halve smart toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 10:48 schreef Dizer het volgende:
Raar. Na 4 jaar een relatie, een heftige relatie.. is het uit. Kan er nog steeds niet aan wennen, een maand later.
Same here. Ik ben om 22 u naar bed gegaan, en viel warempel rond middernacht in slaap.quote:Op zondag 1 januari 2012 07:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Om de een of andere reden zal ik nooit van oud en nieuw kunnen genieten. Het gekke is dat ik niet zo van de feestdagen ben, van mij hoeft t allemaal niet.. Maar dat ik altijd wanneer t vuurwerk afgestoken word (na 00.00) me altijd erg leeg voel, alsof er iets is, ik iets mis.. Zon raar te beschrijven gevoel, maar die dag voel ik me dan ook altijd erg raar, klote terwijl ik niet snap waar t gevoel nu vandaan kan komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |