SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Gewoon uit de NBA .. en UFC.quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom haalt Ajax niet gewoon 4 negers van 1,95m voor in de verdediging. Doet Twente ook (eentje dan). Ze hoeven niet eens goed te kunnen ballen
Enoh is een racist.quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom haalt Ajax niet gewoon 4 negers van 1,95m voor in de verdediging. Doet Twente ook (eentje dan). Ze hoeven niet eens goed te kunnen ballen
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.quote:
Typischquote:
Die kunnen het niet zonder wapenquote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.
[..]
Typisch
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.quote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.
[..]
Typisch
quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.
Ajax moet gewoon afspraken maken met Afrikaanse warlordsquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.
Kluivert zou wel zaad willen doneren.quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax cape town is mislukt, er was geen sterk zaad binnen de club.
Zou wel beteken dat Ajax in +- 2019 de CL finale met 11-0 van Milan wint. Nu maar hopen dat Davids niet komt opdagen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert zou wel zaad willen doneren.
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil ook wel zaad doneren. Maar ik injecteer het liever direct.
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.
Nee, Louis of Mourinhoquote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Self-Catering het volgende:
Frank mag wel voor altijd blijven. Als hij één keer per jaar een maand stage gaat lopen bij Guus..
Jij stelt altijd teleur. Ik wacht nog steeds op sappige roddels via Twitter, maar je plaatst nooit wat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.
De AIVD en CIA houden me in de gaten..quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt altijd teleur. Ik wacht nog steeds op sappige roddels via Twitter, maar je plaatst nooit wat.
Ik ken het probleem sinds ik iets te fysiek aan het scouten was voor Ajax bij de F'jes.quote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De AIVD en CIA houden me in de gaten..
Mij houden ze in de gaten sinds mijn geplande (mislukte) aanslagen op de RvC van Ajax onder een islamitische naam.quote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het probleem sinds ik iets te fysiek aan het scouten was voor Ajax bij de F'jes.
Gr gr.
Ad van de Berg.
Denswil is toch een grote Negert?quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.
Viezerik, indo's zijn nooit breed sowieso...quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.
Ik ben 2x zo breed als jij . Ik ben Overeem, maar dan kleiner.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Viezerik, indo's zijn nooit breed sowieso...
quote:
quote:
Ik dacht eigenlijk dat Amsterdammers deze rare vervoegingsfout niet maakten, maar kennelijk...quote:
Doe niet zo mocro dan!quote:Op maandag 26 december 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben 2x zo breed als jij . Ik ben Overeem, maar dan kleiner.
Denk het niet, maar verwacht ook niet dat ze iemand verkopen. De geruchten rond El Hamdaoui hoor je ook al tijden niks meer over.quote:Op maandag 26 december 2011 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doe niet zo mocro dan!
Ik ben benieuwd naar de transfers, vraag me af of Ajax nog iemand koopt.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=1584540/langid=43
Prince Bernard
quote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prince Bernard
Hahaha, wtfquote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prince Bernard
Baas.quote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prince Bernard
Kolbeinnquote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef Wessiej het volgende:
Zie nu beelden van 1e pot van het seizoen, potdomme toen was sulejmani wel een stukkie fitter
Wat een idiootquote:
Suljemani is inderdaad 2x zo dik nu, vetklep. Roep ik elke week, ongelooflijk dat je als topsporter te dik kan zijn. Wat vreet die man dan wel niet op een dag?quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef Wessiej het volgende:
Zie nu beelden van 1e pot van het seizoen, potdomme toen was sulejmani wel een stukkie fitter
quote:Op maandag 26 december 2011 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Suljemani is inderdaad 2x zo dik nu, vetklep. Roep ik elke week, ongelooflijk dat je als topsporter te dik kan zijn. Wat vreet die man dan wel niet op een dag?
Toen Sulejmani hem 10 openkansen bood waarvan hij ermaar 1 scoorde?. Wat heb ik toen zitten schelden toen het bij rust nog 0-0 stondquote:Op maandag 26 december 2011 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kolbeinn
Janssen als CVM
Siem de Jong
Siem de jong tegen Dinamo Zagreb![]()
![]()
De wedstrijd thuis.quote:Op maandag 26 december 2011 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Sulejmani hem 10 openkansen bood waarvan hij ermaar 1 scoorde?. Wat heb ik toen zitten schelden toen het bij rust nog 0-0 stond(Helaas is Ajax wel op doelsaldo de CL uit gevlogen)
Edit: al stond hij die wedstrijd natuurlijk wel op de goede plek op het juiste moment. Dat moet ook gezegd worden.
Lijkt bijna op Barcaquote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/video/309698-de-jong-scoort-na-28-passes-ajax.html
Idd. bijna, alleen gaat het bij Barca nog veel sneller en zitten er altijd geniale passes/acties of steekballen bij. Ze komen altijd met een nieuwe verrassing. Ook doet Barca dit zowat in elke wedstrijd meerdere malen en bij Ajax of elke andere eredivisieclub 1x in de maand met veel geluk.quote:
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.quote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. bijna, alleen gaat het bij Barca nog veel sneller en zitten er altijd geniale passes/acties of steekballen bij. Ze komen altijd met een nieuwe verrassing. Ook doet Barca dit zowat in elke wedstrijd meerdere malen en bij Ajax of elke andere eredivisieclub 1x in de maand met veel geluk.
True...al ligt het tempo bij Barca wel een stukkie hoger.quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.
Ja, maar 1000 passes voor 3 goals. Ajax deed 100 passes voor 3 goalsquote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
True...al ligt het tempo bij Barca wel een stukkie hoger.
Bij hem zie je dat hij een dikke kop en dikke pens heeft. Voor een paar ton in het jaar loop je, je toch helemaal de pleuris of niet dan. Als je als topsporter die zo vaak in de week sport nog steeds niet topfit kan zijn ben je gewoon een luie draak.quote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Die paar kilo kunnen ook spieren zijn.
Allemaal de schuld van wie Cruijff!quote:Op maandag 26 december 2011 14:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Amsterdammers deze rare vervoegingsfout niet maakten, maar kennelijk...
Is dit een ajax spelert?quote:
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almerequote:
hoe weet je dat zo zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almere. Niet die hooli
Nee dat is dé Wesleyquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almere. Niet die hooli
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee dat is dé WesleyHij werd vroeger crackie genoemd.
Niet veel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Tja wat kan je anders doen in Almere?
Dat het een mongool is is wel zekerquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee dat is dé WesleyHij werd vroeger crackie genoemd.
Idd het Ajax van v. Gaal.quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.
Als je het huidige Barca dan toch ergens mee wil vergelijken dan is het meer het NL elftal van '74, maar deze ontelbare passes deed dat team ook niet net zomin als het Ajax van '95 dat deedquote:
Ben benieuwd naar de beslissing, maar eigenlijk nog veel meer naar de reacties van de clubs. Een goede oplossing is er hier namelijk niet.Het duel uit laten spelen met 10 man voor AZ zou een schande zijn. De wedstrijd in zijn geheel laten overspelen zou dat ook zijn. Om nog maar te zwijgen over de huidige stand te degraderen tot eindstand.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De KNVB zal woensdagmorgen bekendmaken wat het doet met de gestaakte bekerwedstrijd Ajax-AZ. Vorige week werd dat duel acht minuten voor het rustsignaal stopgezet, nadat Gertjan Verbeek zijn team van het veld haalde. Hij deed omdat Bas Nijhuis rood gaf aan Esteban Alvarado, nadat de doelman op het veld door een hooligan werd aangevallen.
De man wilde Esteban een trap geven, maar de keeper verweerde zich en deelde zelf enkele schoppen uit. Verbeek besloot AZ niet door te laten spelen en liet zijn spelers douchen en in de bus stappen. De KNVB sloot enkele dagen geleden de optie al uit dat zowel Ajax als AZ uit het bekertoernooi wordt genomen, hetgeen nog drie mogelijkheden open laat.
Het duel overspelen, het duel uitspelen of de bereikte stand als einduitslag aanwijzen zijn de resterende opties voor de KNVB. Het besluit van het bestuur betaald voetbal wordt tijdens een persconferentie in Zeist bekendgemaakt en toegelicht. Voor GVVV is de uitkomst ook spannend; de club uit Veenendaal moet tegen de winnaar van Ajax-AZ aantreden in de kwartfinale.
Er is wel een goede beslissing:quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de beslissing, maar eigenlijk nog veel meer naar de reacties van de clubs. Een goede oplossing is er hier namelijk niet.Het duel uit laten spelen met 10 man voor AZ zou een schande zijn. De wedstrijd in zijn geheel laten overspelen zou dat ook zijn. Om nog maar te zwijgen over de huidige stand te degraderen tot eindstand.
Is het trouwens mogelijk om de wedtrijd uit te laten spelen met 11 tegen 11 spelers? Dat zou nog het meest rechtvaardigste besluit zijn.
Dat laatste denk ik niet, ajax was schuldig dus ajax moet lijdenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss 11v11. Zolang het maar niet overspelen wordt. Het is kut voor AZ als het de eindstand wordt of als ze met 10 man verder moeten. Maar als ik eerlijk ben, ik moet AZ niet, dus als het 10man of eindstand wordt, tja..lekker voor Ajax toch.
Ik ben geen ajaxied, dus ik zal Ajax er niet bij betrekken, maar anders verwoord...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss 11v11. Zolang het maar niet overspelen wordt. Het is kut voor AZ als het de eindstand wordt of als ze met 10 man verder moeten. Maar als ik eerlijk ben, ik moet AZ niet, dus als het 10man of eindstand wordt, tja..lekker voor Ajax toch.
Werkelijk? Ondanks de geseponeerde kaart lijkt me niet dat er ruimte is in de regels voor die oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is wel een goede beslissing:
Doorgaan bij 1-0. Met 11 tegen 11. en dat is mogelijk.
Ja er is even overleg achter de schermen, komt goedquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ze volgen het wel goed op he!
Nee, zal niet goedkomen ..quote:Op woensdag 28 december 2011 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja er is even overleg achter de schermen, komt goed
Banshee loopt hier nog wel rond hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef Sala-adin het volgende:
Fakkin winterstop
Hoe zit het trouwens met onze relmarokkaan?
EL Hamdaoui bereidt een aanslag voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef Sala-adin het volgende:
Fakkin winterstop
Hoe zit het trouwens met onze relmarokkaan?
Sala Edin houdt van terroristen ..quote:Op woensdag 28 december 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EL Hamdaoui bereidt een aanslag voor.
Eckte moslim, jwz.
Waarom moet je nou weer zo doen man?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, onze Twente supporter is er ook weer.
Hoiquote:Op woensdag 28 december 2011 00:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, onze Twente supporter is er ook weer.
Ik zie ze het liefst tussen 6 plankenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sala Edin houdt van terroristen ..
huhuhuoerquote:Op woensdag 28 december 2011 01:09 schreef Boudibou het volgende:
Jojoortje is gewoon een zwevende supporter, niets mis mee!
Ze was knapper dan Voe, dus zou best kunnen. Wel dikker enzo, omdat kerst jeweet. Daarom plaag ik haar.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou jojoortje er ook zo uitzien?
Krijg een ban als ik dat doe, dus nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:39 schreef TJV het volgende:
Pics van Jojoortje. Zonder die josti uit kutreg graag.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
ga eens ontopic.
Wie wordt er kampioen?
Waaromquote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!
Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
ga eens ontopic.
Wie wordt er kampioen?
Ik kan 20 clubs opnoemen die beter zijn.quote:
20?!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan 20 clubs opnoemen die beter zijn.
Maar ik kan geen enkel club opnoemen die mij zo rot kan laten voelen als ze verloren hebben, en zo goed als ze wél gewonnen hebben
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
20?!
I'd seriously like to see you try.
Je vergeet FC Schubbekutteveenquote:Op woensdag 28 december 2011 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV, Twente, AZ (zie ranglijst), Barcelona, Real, Valencia, Atletico Madrid, Villareal, AC Milan, Inter, Juventus, Napoli, AS Roma, Palermo (?), Bayern München, Dortmund, Schalke 04, Bayern Leverkussen, Manchester United, Manchester City, Arsenal, Liverpool, Tottenham Hotspurs, Chelsea,
Lyon, Porto, Benfica, Marseille, Basel, CSKA, FC Oss, Almere Cityquote:Op woensdag 28 december 2011 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV, Twente, AZ (zie ranglijst), Barcelona, Real, Valencia, Atletico Madrid, Villareal, AC Milan, Inter, Juventus, Napoli, AS Roma, Palermo (?), Bayern München, Dortmund, Schalke 04, Bayern Leverkussen, Manchester United, Manchester City, Arsenal, Liverpool, Tottenham Hotspurs, Chelsea,
quote:Het wordt opnieuw een spannende dag voor Ajax. Het kort geding dat Tscheu La Ling heeft aangespannen tegen president-commissaris Steven ten Have van de Amsterdamse club dient vanochtend om 09.30 uur. Ook doet het bestuur betaald voetbal van de KNVB om 10.00 uur uitspraak in de zaak Ajax - AZ.
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:33:59Schikkingsvoorstel aanklager: één voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek en 10.000 euro boete. #ajaaz reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:35:31De proeftijd voor de voorwaardelijke straf, één duel zonder publiek, is twee jaar van kracht. #ajaaz reageer retweet
Een voorwaardelijke, houdt dat hier dan in dat dit alleen gebeurt zodra er opnieuw zo'n idioot het veld op komt rennen? Wedstrijden zonder publiek zijn best dure grappen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:36 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:33:59Schikkingsvoorstel aanklager: één voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek en 10.000 euro boete. #ajaaz reageer retweet
Daar komt het wel op neer, maar zou ook door bijvoorbeeld vuurwerk op het veld dat bij een speler ontploft kunnenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een voorwaardelijke, houdt dat hier dan in dat dit alleen gebeurt zodra er opnieuw zo'n idioot het veld op komt rennen? Wedstrijden zonder publiek zijn best dure grappen.
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:04:10KNVB besluit wedstrijd in geheel over te spelen om 14.30 op 19 januari 2012 zonder publiek in de ArenA. #ajaaz reageer retweet
Dat die hele wedstrijd zonder publiek over moet is wel klote natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 10:05 schreef Devv het volgende:
Ik vind de straf tot nu toe wel meevallen. Er zijn clubs voor minder gestraft.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Er moet nog over de wedstrijd beslist worden. Dit kan nog in het nadeel van AZ uitvallen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:04:10KNVB besluit wedstrijd in geheel over te spelen om 14.30 op 19 januari 2012 zonder publiek in de ArenA. #ajaaz reageer retweet
Nee is al bekend, overspelen zonder publiek 19 januari 14:30quote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Er moet nog over de wedstrijd beslist worden. Dit kan nog in het nadeel van AZ uitvallen.
Noem voorbeelden!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komt Ajax goed mee weg, andere ploegen worden uit de beker gegooid door dit soort dingen
Is ook wel zo maar dan had de KNVB AZ ook moeten straffen, want het veld afstappen omdat je het niet eens bent met een rode kaart kan natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komt Ajax goed mee weg, andere ploegen worden uit de beker gegooid door dit soort dingen
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef TJV het volgende:
Goed mee weg? Ze worden beloond voor het staken man.Zet de C1 maar neer, die beker kan me aan mijn reet roesten nu.
Feyenoord uit UEFA cup gegooid, rellen in Nancy...quote:
1e voorbeeld is goed en de rest niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Feyenoord uit UEFA cup gegooid, rellen in Nancy...
PSV omdat ze per ongeluk een speler met rode kaart in het veld hadden staan.
Barendrecht, ook niet gerechtigde de speler opgesteld...
Een foutje in de Administratie is dus erger dan een keeper aanvallen
Dat zeg ik toch. AZ komt er goed mee weg.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef TJV het volgende:
Goed mee weg? Ze worden beloond voor het staken man.Zet de C1 maar neer, die beker kan me aan mijn reet roesten nu.
De spelers wilden het veld niet af, renden niet als een gek naar de middenlijn en scheten ook niet in hun broek. Die hebben zich echt niet niet veilig gevoeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:15 schreef mrstylo het volgende:
AZ kon je moeilijk straffen, omdat ze een goede reden hadden. Ze zeiden dat ze niet veilig voelde en hadden daar ook levend bewijs(Wesley) voor. Als je naar rechter gaat, dan wordt AZ ook niet gestraft.
Goed voorbeeld inderdaad. Klein administratief foutje zorgde ervoor dat Barendrecht bij voorbaat het hele seizoen kansloos was. Alle gespeelde wedstrijden ongeldig verklaard en flink veel punten in mindering (10 geloof ik). Zo bezien komt Ajax er goed mee weg.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
az supporter?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef BobW het volgende:
Belachelijk.
Bij AZ-Ajax ook maar weglopen als we achter staan, wordt nog beloond ook.
Kan je niet bewijzen. AZ kan hun situatie wel bewijzen.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef TJV het volgende:
[..]
De spelers wilden het veld niet af, renden niet als een gek naar de middenlijn en scheten ook niet in hun broek. Die hebben zich echt niet niet veilig gevoeld.
Wow, dat is wel klote.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:
Naar je geld kan je ook fluitentwitter:
Ook niet echt maar goed je moet het gewoon los van elkaar zien, ook voor Ajax had de straf ernstiger kunnen uitpakken, dat Ajax als verantwoordelijke voor de veiligheid dan als enige licht gestraft wordt en AZ niet, het zij zoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je niet bewijzen. AZ kan hun situatie wel bewijzen.
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 28 december 2011 10:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al reacties van de clubs bekend over het besluit?
Geef Ajax niet veel kans bij een beroep.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet
quote:Hoe Ajax en AZ tegenover het besluit dat het duel moet worden overgespeeld staan, is nog niet bekend. Zeker is wel dat het niet mogelijk is om protest aan te tekenen tegen de beslissing van de KNVB. "Dit besluit is definitief", stelde Van Oostveen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zie nog geen voorbeeld waarbij een club uit de beker wordt gegooid voor dit soort dingenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
OK heb ik niet goed gelezen, er is alleen beroep mogelijk tegen de straf die eerder was opgelegd door de aanklager en niet tegen de beslissing de wedstrijd over te spelen zonder publiekquote:
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:30:11Volgens advocaat Kalff wordt Steven ten Have bedreigd. Dat vinden wij niet heel erg raar, wanneer supporters in opstand zijn. #lingtenhave reageer retweet
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:30:59#Kalff: ,,Supporters in honk geen hoogleraren." #lingtenhave #Ajax reageer retweet
achjah een bedreiginkje hier en daar moet kunnen toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:38 schreef TJV het volgende:
Het is natuurlijk wel een stomme opmerking.. als je nu de supporters uitmaakt voor dom(terwijl de supporters Ajax uit deze kutsituatie gaan slepen) kun je verwachten dat je een leuk briefje in de brievenbus krijgt.
Om zo dat vooroordeel gelijk maar even te bevestigen.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:38 schreef TJV het volgende:
Het is natuurlijk wel een stomme opmerking.. als je nu de supporters uitmaakt voor dom(terwijl de supporters Ajax uit deze kutsituatie gaan slepen) kun je verwachten dat je een leuk briefje in de brievenbus krijgt.
quote:Is gewoon een strategische zet geweest van die Verbeek, vals stuk verdriet is hij.
Geen woorden meer voor......
Waarom moet er 36,999 man nou oprotten omdat 1 persoon van de 37,000 zich misdroeg ...
Mee eens. Ik denk dat Ajax niet mag klagen en zal dit wsch ook niet gaan doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:17 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi, hier komt Ajax goed weg. De supporters die hun geld niet terug krijgen moeten maar even lekker een claim indienen bij Wesley en de kneus die hem zijn kaart gaf.
Onder protest erbij neergelegd en de eventuele volgende thuiswedstrijd is bij winst:quote:De KNVB heeft woensdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt dat de bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ, die op 21 december werd gestaakt nadat een man het veld betrad, geheel overgespeeld dient te worden. Het duel zal op donderdag 19 januari om 14:30 uur in de Amsterdam ArenA zonder publiek gespeeld worden.
Ajax heeft tevens een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal ontvangen voor de wanordelijkheid. De aanklager legt Ajax een boete op van ¤10.000 euro en één voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek. De voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek geldt voor de competitie, het bekertoernooi en de play-offs van de KNVB en heeft een proeftijd van twee jaar.
Door de uitspraken en de standaardvoorwaarden (artikel 4.2) die de KNVB stelt bij het aanschaffen van wedstrijdkaarten, is het niet mogelijk om aanspraak te maken op teruggave van de kaartprijs.
Naar aanleiding van de uitspraak heeft de directie van Ajax uitgebreid overleg gehad. De directie betreurt de uitspraken ten zeerste. Financieel directeur Jeroen Slop: ,,Wij vinden dat Ajax met deze uitspraken zwaar gestraft wordt. Juridisch gezien hebben we beperkte middelen om wat tegen deze uitspraken te doen. Daarom zullen wij ons bij het schikkingsvoorstel en het besluit van het bestuur betaald voetbal, onder protest neerleggen. Ook voor onze supporters is het natuurlijk erg wrang. Ajax zal in de volgende thuiswedstrijd in het bekertoernooi, na overleg met de tegenpartij, de supporters op een passende wijze proberen te compenseren.’’
halve finale is voor AZ of Ajax in de schoot geworpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Onder protest erbij neergelegd en de eventuele volgende thuiswedstrijd is bij winst:
Ajax - GVVV
Ja, alleen hoe wil Ajax het op passende wijze compenseren bij de volgende thuiswedstrijd van Ajax dan ?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
halve finale is voor AZ of Ajax in de schoot geworpen.
Ik zeg: Wesley aan de schandpaal. in het midden van de stadion. Iedereen een rotte tomaat. Ieder een keer gooien. Vanaf 2 meter afstand.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, alleen hoe wil Ajax het op passende wijze compenseren bij de volgende thuiswedstrijd van Ajax dan ?
Nicequote:Op woensdag 28 december 2011 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg: Wesley aan de schandpaal. in het midden van de stadion. Iedereen een rotte tomaat. Ieder een keer gooien. Vanaf 2 meter afstand.
puur gedaan om een werkdag. Niet s'avondsquote:Op woensdag 28 december 2011 11:26 schreef PeeJie_ het volgende:
Trouwens, een wedstrijd op donderdag om 14.30, mooie tijd zeg
Is Wesley daarvoor aansprakelijk te stellen?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:
Naar je geld kan je ook fluitentwitter:
Ik kan me nog een zekere wedstrijd herrinneren tussen Ajax en de Kozakken boysquote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
halve finale is voor AZ of Ajax in de schoot geworpen.
Staafgooier had een boete van een half miljoen gulden gekregen...quote:Op woensdag 28 december 2011 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is Wesley daarvoor aansprakelijk te stellen?
gewoon alle kosten naar aanleiding van zijn actie op hem en zijn vriend die het kaartje voor hem kocht verhalen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is Wesley daarvoor aansprakelijk te stellen?
Dat had ik je al 2 weken geleden kunnen zeggenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:02 schreef bjanaan het volgende:
Dus we krijgen ons geld niet terug? :s
Ja geweldig man, streep door de 1-0 gezet, hele wedstrijd opnieuw zonder publiek, 10.000 euro boete, nee echt geweldigquote:Op woensdag 28 december 2011 12:18 schreef inZanity het volgende:
Zo jullie mogen de KNVB wel een bloemetje sturen voor deze uitspraak!
Mag je toch je handen voor dichtknijpen zo'n lage straf? Komop zeg 10k euro boete.. In europa was je al lang uit het toernooi gegooid.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja geweldig man, streep door de 1-0 gezet, hele wedstrijd opnieuw zonder publiek, 10.000 euro boete, nee echt geweldig
Heel leuk en aardig maar ik heb betaald om naar Ajax-Az te gaan en heb uiteindelijk 38minuten voetbal gezienquote:Op woensdag 28 december 2011 12:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mag je toch je handen voor dichtknijpen zo'n lage straf? Komop zeg 10k euro boete.. In europa was je al lang uit het toernooi gegooid.
Nou, GVVV... dan hoeft het niet eens meer..quote:Op woensdag 28 december 2011 12:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax wil fans compenseren bij volgend bekerduel
kaarten voor Unitedquote:Op woensdag 28 december 2011 12:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou, GVVV... dan hoeft het niet eens meer..
Ze kunnen ons ook compenseren met de kaarten voor United, maar dat doet die vetnek van een Jeroen Slop vast niet.
Heeft AZ eigenlijk al een bosje mooie rozen naar Wesley gestuurd?
Ajax heeft nauwelijks een historie met dit soort gevallen, in tegenstelling tot een Feyenoord in het geval Nancyquote:Op woensdag 28 december 2011 12:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mag je toch je handen voor dichtknijpen zo'n lage straf? Komop zeg 10k euro boete.. In europa was je al lang uit het toernooi gegooid.
Watquote:Op woensdag 28 december 2011 12:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft nauwelijks een historie met dit soort gevallen, in tegenstelling tot een Feyenoord in het geval Nancy
In '89 ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
staaf incident
Het aanvallen van spelers bij Jong Ajax - Jong Feyenoord
Snap ik. Maar daarvoor moet je bij Ajax zijn die zijn in deze fout geweest. De KNVB doet gewoon wat het moet doen en dat is een straf uitdelen, en over die stad hoef je als Ajacied niets te klagen hebben lijkt me..quote:Op woensdag 28 december 2011 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig maar ik heb betaald om naar Ajax-Az te gaan en heb uiteindelijk 38minuten voetbal gezien
Que?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft nauwelijks een historie met dit soort gevallen, in tegenstelling tot een Feyenoord in het geval Nancy
Mij hoor je ook niet klagenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Snap ik. Maar daarvoor moet je bij Ajax zijn die zijn in deze fout geweest. De KNVB doet gewoon wat het moet doen en dat is een straf uitdelen, en over die stad hoef je als Ajacied niets te klagen hebben lijkt me..
Daar is de KNVB dan niet erg consistent in. Ik ben er niet zeker van, maar het intrekken van kaarten is volgens mij in strijd met de regels. Het voortzetten van een wedstrijd nadat één van de partijen zich terug heeft getrokken ook. Het terugnemen van een zuiver doelpunt ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
De KNVB doet gewoon wat het moet doen
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Que?
Wel hele slechte troll dit hoor
quote:Dat Ajax er vanaf komt met 'slechts' een geldboete en een voorwaardelijke straf, heeft volgens de KNVB te maken met 'de strafkaart' van de club. Als Ajax een historie had gehad met dergelijke incidenten, had de straf hoger uit kunnen vallen.
Ja maar dat is toch niet meer dan logisch? Dat moet je volledig los zien van de straf. Ik heb begrepen dat het niet mogelijk was om met 11 tegen 11 verder te spelen, dan is dit de enige juiste oplossing.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij hoor je ook niet klagen
Maar dat over in je handjes knijpen is bullshit aangezien Ajax 1-0 voor stond en de sfeer eindelijk weer eens goed was dit seizoen
Dit heb je nu niet meer
Ja en het zonder publiek gedeelte dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet meer dan logisch? Dat moet je volledig los zien van de straf. Ik heb begrepen dat het niet mogelijk was om met 11 tegen 11 verder te spelen, dan is dit de enige juiste oplossing.
Zoals ik al zei snap ik dat dat voor de supporters zuur is. Maar over de straf zelf kunnen we het denk ik allemaal eens zijn en dat is dat Ajax hier goed mee weg komt.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en het zonder publiek gedeelte dan?
En Az is het veld afgestapt, niet Ajax
Dus het is gewoon heel krom
Wedstrijd overspelen vond ik meteen al helemaal best maar het blijft gewoon een beetje krom
Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmaniquote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Verbeek is wel slim.![]()
Wij hebben weer haast iedereen terug.
Volle oorlogsterkte
Boer - Sigt - Soelej
Jans - Aniet - Erik
Nico - Jan - Toby - Ruben??
Kennet
- Belagen van Feyenoord jeugdspelers (toen v. Persie daar nog speelde)quote:
Bij museumplein waren het maar een paar van de 80k man..quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
- Belagen van Feyenoord jeugdspelers (toen v. Persie daar nog speelde)
- Rellen paar jaar geleden tijdens de viering van een KNVB beker.
- Speler (Suarez) bijt tegenstander in Nek (Bakkal destijds PSV).
- Vorig jaar tijdens de huldiging op het museum plein
- Ajax supporters houden hun eigen "mede supporters" tegen om de tribunes te betreden. Wat ik hier gelezen heb ook niet al te vriendelijke wijze?
- Hooligan Wesley loopt het veld op en valt een speler aan
- Ajax supporters gaan rellen na de wedstrijd tegen AZ voor de beker.
Toch even paar puntjes wel wat incidenten van de laatste tijd.
whahahahahahahaquote:Op woensdag 28 december 2011 12:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Que?
Wel hele slechte troll dit hoor
Ik zeg ook niet dat alle Incidente terrecht zijn om heel Ajax op aan te kijken, maar het staat hoe je het draait of keert helaas op de naam van Ajax.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij museumplein waren het maar een paar van de 80k man..
En mensen die de tribune opwilde mochten gewoon naar binnen, dus spreek geen onwaarheden.
Ajax supporters begonnen de rellen niet na AZ, de ME moest zo ingrijpen voor de zekerheid.
EN fuck die beker dan man. een paar dagen laten is het AZ-Ajax. Gewoon met een B-elftal dus.
Deze 'incidenten' stelden niks voor man.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
- Rellen paar jaar geleden tijdens de viering van een KNVB beker.
- Vorig jaar tijdens de huldiging op het museum plein
- Ajax supporters houden hun eigen "mede supporters" tegen om de tribunes te betreden. Wat ik hier gelezen heb ook niet al te vriendelijke wijze?
- Ajax supporters gaan rellen na de wedstrijd tegen AZ voor de beker.
Toch even paar puntjes wel wat incidenten van de laatste tijd.
Prijzen zijn daarvan al bekend. 410 boycot de verkoop tot nog toe, wat ik begrepen heb van een aantal. Gehandicapten betalen 31e, daarna varieren de prijzen tussen 42e en......quote:Op woensdag 28 december 2011 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kaarten voor United
Dat is een goudmijntje dus dat doen ze niet
Zal mij ook niks verbazen als die wedstrijd gewoon 60euro voor een kaartje is
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prijzen zijn daarvan al bekend. 410 boycot de verkoop tot nog toe, wat ik begrepen heb van een aantal. Gehandicapten betalen 31e, daarna varieren de prijzen tussen 42e en......
quote:Vakken 2e ring Rijen Prijs Korting 15% (eigen plek) Korting 10%
(SCC t/m 6 jan, 17.00 uur) SCC en AL van 7 t/m 14 jan, 09.00 uur
412 t/m 414, 427 t/m 429 Rij 1 t/m 15 ¤ 38,50 ¤ 32,70 ¤ 34,65
412 t/m 414, 427 t/m 429 Rij 16 t/m 27 ¤ 36,50 ¤ 31,00 ¤ 32,85
401,410,411,425,426, 430 Rij 1 t/m 15 ¤ 52,00 ¤ 44,20 ¤ 46,80
401,410,411,425,426, 430 Rij 16 t/m 27 ¤ 49,50 ¤ 42,05 ¤ 44,55
424/425* Alle rijen ¤ 49,50 ¤ 42,05 ¤ 44,55
402,403,408,409,418,423 Rij 1 t/m 15 ¤ 66,50 ¤ 56,50 ¤ 59,85
402,403,408,409,418,423 Rij 16 t/m 27 ¤ 65,00 ¤ 55,25 ¤ 58,50
404 t/m 407, 419 t/m 422 Rij 1 t/m 15 ¤ 82,50 ¤ 70,10 ¤ 74,25
404 t/m 407, 419 t/m 422 Rij 16 t/m 27 ¤ 78,50 ¤ 66,70 ¤ 70,65
Vakken 1e ring Rijen Prijs Korting 15% Korting 10%
(SCC t/m 6 jan, 17.00 uur) SCC en AL van 7 t/m 14 jan, 09.00 uur
013 t/m 015, 112 t/m 116 Alle rijen ¤ 41,00 ¤ 34,85 ¤ 36,90
125 t/m 129* Alle rijen ¤ 41,00 ¤ 34,85 ¤ 36,90
018, 023, 117, 118, 123, 124 Alle rijen ¤ 71,50 ¤ 60,75 ¤ 64,35
019 t/m 022, 119 t/m 122 Alle rijen ¤ 88,00 ¤ 74,80 ¤ 79,20
016, 812, 816, 825, 829 Minder validen ¤ 36,50,- (setje) ¤ 31,00 ¤ 32,85
Mensen die zo spelers benoemen dienen dezelfde straf als Wesley te krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Verbeek is wel slim.![]()
Wij hebben weer haast iedereen terug.
Volle oorlogsterkte
Boer - Sigt - Soelej
Jans - Aniet - Erik
Nico - Jan - Toby - Ruben??
Kennet
Ik ook, Ajax- Juventus was duurder zelfsquote:Op woensdag 28 december 2011 14:36 schreef Wessiej het volgende:
Boeit mij niet eigenlijk, betaal wel 45 piek voor Ajax-Manchester, geen probleem. Vorig jaar ook 40 betaalt voor Ajax-Anderlecht.
Dit.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die zo spelers benoemen dienen dezelfde straf als Wesley te krijgen.
Je hebt wel gelijk maar dat is natuurlijk niet van gisteren maar al tientallen jaren zoquote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Dr.Horrible het volgende:
Bah, bah, bah! Wat is 't voetbal verpest door randzaken. Seizoen na seizoen scheidsrechtelijke dwalingen die nog goed gepraat worden, WK's die door corruptie aan idiote landen worden toebedeeld, omgekochte wedstrijden die je uit het toernooi doen vliegen... en nu dit weer.
Wordt wel een onwerkelijke wedstrijd zonder publiek, kan me nog een wedstrijd van het NL elftal herinneren, was geloof ik in De Meer, ook zonder publiek.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, we moeten eigenlijk blij zijn. 45 minuten extra Ajax ..
Klopt klopt .. maarja, moet maar.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een onwerkelijke wedstrijd zonder publiek, kan me nog een wedstrijd van het NL elftal herinneren, was geloof ik in De Meer, ook zonder publiek.
Wel ajax weer op volle sterktequote:Op woensdag 28 december 2011 12:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
denken dat die IJslander fit wordquote:Op woensdag 28 december 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel ajax weer op volle sterkte
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
denken dat die IJslander fit word![]()
mss klinisch wel maar echt fit niet
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man heeft aandacht nodig.. geef hem even wat aandacht.
Moest wel aan jou denken toen ik dit staatje zagquote:Op woensdag 28 december 2011 17:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]oh oh Edwin Goedhart is mijn beste vriend
Hmm, feit is wel dat hij ook tijdens AZ nog nooit een heel seizoen fit is geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man heeft aandacht nodig.. geef hem even wat aandacht.
ze hadden kunnen weten dat ie geblesseerd ging raken aangezien hij in de zomer nog een toernooi speeldequote:Op woensdag 28 december 2011 17:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm, feit is wel dat hij ook tijdens AZ nog nooit een heel seizoen fit is geweest.
Dan rent verbeek het veld op.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou leuk zijn als ze na 40 minuten 3-0 voor staan
quote:Van onze Telesportredactie
UTRECHT - Komende vrijdag wordt duidelijk of het overleg tussen Tscheu La Ling en Steven ten Have iets heeft opgeleverd. Als beide partijen niet tot een schikking komen in het conflict, doet de rechtbank in Utrecht over twee weken uitspraak.
Tscheu La Ling Tscheu La Ling
Ling en Ten Have leken woensdag nader tot elkaar te komen. Beide partijen gingen tijdens het kort geding in overleg met elkaar om te kijken of ze tot een schikking konden komen. Publiek en pers werden naar buiten gestuurd.
Ling was de favoriet van Johan Cruijff voor de functie van directeur van Ajax. De andere vier commissarissen wezen de oud-international echter af. Volgens Ling heeft rvc-voorzitter Ten Have hem daarna op bijeenkomsten van de ledenraad en supportersvereniging beschuldigd van omkoping. Hij spande daarom een kort geding aan.
Klopt...was na het bomincident, tegen Malta, dacht ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een onwerkelijke wedstrijd zonder publiek, kan me nog een wedstrijd van het NL elftal herinneren, was geloof ik in De Meer, ook zonder publiek.
Vind dat AZ er te makkelijk van af komt.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef joers1 het volgende:
[..]
Klopt...was na het bomincident, tegen Malta, dacht ik.
Sfeerloos.
Ik denk dat Ajax goed wegkomt....10.000 is natuurlijk een schijntje. Had allemaal veel erger kunnen uitpakken
Ik vind dat Ajax er makkelijk vanaf komt....wat is nou 10.000 euro voor KENNELIJK een schandalig waardeloze beveiliging? Feit is dat de verantwoordelijke hier, Aja blijft. En dan ben je met 10.000 euro erg goedkoop uit nu, daar waar de gevolgen ook zwaarder hadden kunnen zijn,quote:Op woensdag 28 december 2011 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind dat AZ er te makkelijk van af komt.
1. 10.000 boetequote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax er te makkelijk vanaf komt....wat is nou 10.000 euro voor KENNELIJK een schandalig waardeloze beveiliging? KNVB is zeer mild geweest voor Ajax, denk ik.
Er zijn clubs die al hogere straffen opleggen aan de daders, als je daar het veld betreedt!
Ik ben het wel met je eens, Ajax komt er makkelijk vanaf, wat ik wel vind is dat AZ ook een voorwaardelijke straf had kunnen krijgen voor van het veld afgaan na een al dan niet terechte rode kaart, nu lijkt het alsof dit zomaar kan als je het ergens niet mee eens bentquote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax er te makkelijk vanaf komt....wat is nou 10.000 euro voor KENNELIJK een schandalig waardeloze beveiliging? KNVB is zeer mild geweest voor Ajax, denk ik.
Er zijn clubs die al hogere straffen opleggen aan de daders, als je daar het veld betreedt!
Precies...erg gemakkelijk van hoop gezeik af komen dus, je zegt het zelf!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. 10.000 boete
2. 1 voorwaardelijk
3. 1-0 winst is weer 0-0
4. Wedstrijd zonder publiek
Dat ben ik inderdaad met je eens....al begrijp i volkomen DAT AZ van het veld gestapt is. Maar...AZ weigerde verder te spelen en i kmerk niets van straf die kant op. Dat is wat zuurquote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, Ajax komt er makkelijk vanaf, wat ik wel vind is dat AZ ook een voorwaardelijke straf had kunnen krijgen voor van het veld afgaan na een al dan niet terechte rode kaart, nu lijkt het alsof dit zomaar kan als je het ergens niet mee eens bent
Prima. Ik vind het een prima straf, jij niet, dat mag.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
Precies...erg gemakkelijk van hoop gezeik af komen dus, je zegt het zelf!
Dat zijn toch geen zware straffen? We mogen in ons handjes klappen met zo'n houding van de KNVB
Doen ze.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:05 schreef Gramulanion het volgende:
Moet Ajax niet voldoen aan veiligheidseisen van de KNVB eigenlijk?
Ik vind het een zeer milde straf inderdaad, absoluut geen zware.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima. Ik vind het een prima straf, jij niet, dat mag.
Nee, het was een fout van Ajax, zij hebben Wesley namelijk toegelaten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is de KNVB er toch ook deels verantwoordelijk voor?
Dit is natuurlijk wat AZ wou, dus het is wel degelijk goed voor iemand.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik vind het een zeer milde straf inderdaad, absoluut geen zware.
Ben erg benieuwd naar de wedstrijd...moet dodelijk saai zijn. Voor niemand goed dit. En dat alles met dank aan die ene mongo!
Logische beslissing, ajax was schuldig dus ajax moet bestraft worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. 10.000 boete
2. 1 voorwaardelijk
3. 1-0 winst is weer 0-0
4. Wedstrijd zonder publiek
Niet zeiken dus.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Logische beslissing, ajax was schuldig dus ajax moet bestraft worden.
Bullshit!! Dit is niet wat AZ wilde....die hadden ook liever gewoon doorgespeeld, zonder dat die mongo het veld op kwam! Als je dat niet inziet, heb je een enorme plaat voor je hoofd of hang je een enorme Calimero uit. Alles o pAZ afschuiven is een zwaktebod.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wat AZ wou, dus het is wel degelijk goed voor iemand.
Ajax 1 = Ajax A1.quote:
Jij hebt hier een plaat voor de kop, denk je dat Verbeek dom is? Ajax stond met 1-0 voor en had die wedstrijd gewoon binnen gesleept, nu ligt alles weer open.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Bullshit!! Dit is niet wat AZ wilde....die hadden ook liever gewoon doorgespeeld, zonder dat die mongo het veld op kwam! Als je dat niet inziet, heb je een enorme plaat voor je hoofd of hang je een enorme Calimero uit. Alles o pAZ afschuiven is een zwaktebod.
Dit is voor niemand goed....ook niet voor AZ natuurlijk
Jij denkt dat de spelers echt bang waren?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Bullshit!! Dit is niet wat AZ wilde....die hadden ook liever gewoon doorgespeeld, zonder dat die mongo het veld op kwam! Als je dat niet inziet, heb je een enorme plaat voor je hoofd of hang je een enorme Calimero uit. Alles o pAZ afschuiven is een zwaktebod.
Verbeek nam die beslissing in a split second en heeft echt niet over de mogelijke scenario's gedacht op dat moment, dat het dan voor hun goed uitpakt is voor AZ mooi meegenomen maar het is uiteindelijk Ajax dat faalt in het toelaten van een toeschouwer met een stadionverbod en deze man ook nog eens het veld te laten betreden.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt hier een plaat voor de kop, denk je dat Verbeek dom is? Ajax stond met 1-0 voor en had die wedstrijd gewoon binnen gesleept, nu ligt alles weer open.
Doet dat er wat toe dan wat hij denkt?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij denkt dat de spelers echt bang waren?
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet dat er wat toe dan wat hij denkt?
Jawel jongen, dat is vet erg!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef Smoofie het volgende:
AZ begint met 0-0, dit is niet nadeling.
Dan had Ajax net zo goed een forse straf gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Burrito het volgende:
Als Verbeek niet was gestopt waren ze gewoon verder gegaan en was het met een sisser afgelopen.
Maar Verbeek heeft het slim gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |