Wat een idiootquote:
Suljemani is inderdaad 2x zo dik nu, vetklep. Roep ik elke week, ongelooflijk dat je als topsporter te dik kan zijn. Wat vreet die man dan wel niet op een dag?quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef Wessiej het volgende:
Zie nu beelden van 1e pot van het seizoen, potdomme toen was sulejmani wel een stukkie fitter
quote:Op maandag 26 december 2011 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Suljemani is inderdaad 2x zo dik nu, vetklep. Roep ik elke week, ongelooflijk dat je als topsporter te dik kan zijn. Wat vreet die man dan wel niet op een dag?
Toen Sulejmani hem 10 openkansen bood waarvan hij ermaar 1 scoorde?. Wat heb ik toen zitten schelden toen het bij rust nog 0-0 stondquote:Op maandag 26 december 2011 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kolbeinn
Janssen als CVM
Siem de Jong
Siem de jong tegen Dinamo Zagreb![]()
![]()
De wedstrijd thuis.quote:Op maandag 26 december 2011 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Sulejmani hem 10 openkansen bood waarvan hij ermaar 1 scoorde?. Wat heb ik toen zitten schelden toen het bij rust nog 0-0 stond(Helaas is Ajax wel op doelsaldo de CL uit gevlogen)
Edit: al stond hij die wedstrijd natuurlijk wel op de goede plek op het juiste moment. Dat moet ook gezegd worden.
Lijkt bijna op Barcaquote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/video/309698-de-jong-scoort-na-28-passes-ajax.html
Idd. bijna, alleen gaat het bij Barca nog veel sneller en zitten er altijd geniale passes/acties of steekballen bij. Ze komen altijd met een nieuwe verrassing. Ook doet Barca dit zowat in elke wedstrijd meerdere malen en bij Ajax of elke andere eredivisieclub 1x in de maand met veel geluk.quote:
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.quote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. bijna, alleen gaat het bij Barca nog veel sneller en zitten er altijd geniale passes/acties of steekballen bij. Ze komen altijd met een nieuwe verrassing. Ook doet Barca dit zowat in elke wedstrijd meerdere malen en bij Ajax of elke andere eredivisieclub 1x in de maand met veel geluk.
True...al ligt het tempo bij Barca wel een stukkie hoger.quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.
Ja, maar 1000 passes voor 3 goals. Ajax deed 100 passes voor 3 goalsquote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
True...al ligt het tempo bij Barca wel een stukkie hoger.
Bij hem zie je dat hij een dikke kop en dikke pens heeft. Voor een paar ton in het jaar loop je, je toch helemaal de pleuris of niet dan. Als je als topsporter die zo vaak in de week sport nog steeds niet topfit kan zijn ben je gewoon een luie draak.quote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Die paar kilo kunnen ook spieren zijn.
Allemaal de schuld van wie Cruijff!quote:Op maandag 26 december 2011 14:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Amsterdammers deze rare vervoegingsfout niet maakten, maar kennelijk...
Is dit een ajax spelert?quote:
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almerequote:
hoe weet je dat zo zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almere. Niet die hooli
Nee dat is dé Wesleyquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almere. Niet die hooli
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee dat is dé WesleyHij werd vroeger crackie genoemd.
Niet veel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Tja wat kan je anders doen in Almere?
Dat het een mongool is is wel zekerquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee dat is dé WesleyHij werd vroeger crackie genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |