Idd het Ajax van v. Gaal.quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.
Als je het huidige Barca dan toch ergens mee wil vergelijken dan is het meer het NL elftal van '74, maar deze ontelbare passes deed dat team ook niet net zomin als het Ajax van '95 dat deedquote:
Ben benieuwd naar de beslissing, maar eigenlijk nog veel meer naar de reacties van de clubs. Een goede oplossing is er hier namelijk niet.Het duel uit laten spelen met 10 man voor AZ zou een schande zijn. De wedstrijd in zijn geheel laten overspelen zou dat ook zijn. Om nog maar te zwijgen over de huidige stand te degraderen tot eindstand.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De KNVB zal woensdagmorgen bekendmaken wat het doet met de gestaakte bekerwedstrijd Ajax-AZ. Vorige week werd dat duel acht minuten voor het rustsignaal stopgezet, nadat Gertjan Verbeek zijn team van het veld haalde. Hij deed omdat Bas Nijhuis rood gaf aan Esteban Alvarado, nadat de doelman op het veld door een hooligan werd aangevallen.
De man wilde Esteban een trap geven, maar de keeper verweerde zich en deelde zelf enkele schoppen uit. Verbeek besloot AZ niet door te laten spelen en liet zijn spelers douchen en in de bus stappen. De KNVB sloot enkele dagen geleden de optie al uit dat zowel Ajax als AZ uit het bekertoernooi wordt genomen, hetgeen nog drie mogelijkheden open laat.
Het duel overspelen, het duel uitspelen of de bereikte stand als einduitslag aanwijzen zijn de resterende opties voor de KNVB. Het besluit van het bestuur betaald voetbal wordt tijdens een persconferentie in Zeist bekendgemaakt en toegelicht. Voor GVVV is de uitkomst ook spannend; de club uit Veenendaal moet tegen de winnaar van Ajax-AZ aantreden in de kwartfinale.
Er is wel een goede beslissing:quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de beslissing, maar eigenlijk nog veel meer naar de reacties van de clubs. Een goede oplossing is er hier namelijk niet.Het duel uit laten spelen met 10 man voor AZ zou een schande zijn. De wedstrijd in zijn geheel laten overspelen zou dat ook zijn. Om nog maar te zwijgen over de huidige stand te degraderen tot eindstand.
Is het trouwens mogelijk om de wedtrijd uit te laten spelen met 11 tegen 11 spelers? Dat zou nog het meest rechtvaardigste besluit zijn.
Dat laatste denk ik niet, ajax was schuldig dus ajax moet lijdenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss 11v11. Zolang het maar niet overspelen wordt. Het is kut voor AZ als het de eindstand wordt of als ze met 10 man verder moeten. Maar als ik eerlijk ben, ik moet AZ niet, dus als het 10man of eindstand wordt, tja..lekker voor Ajax toch.
Ik ben geen ajaxied, dus ik zal Ajax er niet bij betrekken, maar anders verwoord...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss 11v11. Zolang het maar niet overspelen wordt. Het is kut voor AZ als het de eindstand wordt of als ze met 10 man verder moeten. Maar als ik eerlijk ben, ik moet AZ niet, dus als het 10man of eindstand wordt, tja..lekker voor Ajax toch.
Werkelijk? Ondanks de geseponeerde kaart lijkt me niet dat er ruimte is in de regels voor die oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is wel een goede beslissing:
Doorgaan bij 1-0. Met 11 tegen 11. en dat is mogelijk.
Ja er is even overleg achter de schermen, komt goedquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ze volgen het wel goed op he!
Nee, zal niet goedkomen ..quote:Op woensdag 28 december 2011 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja er is even overleg achter de schermen, komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |