SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Gewoon uit de NBA .. en UFC.quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom haalt Ajax niet gewoon 4 negers van 1,95m voor in de verdediging. Doet Twente ook (eentje dan). Ze hoeven niet eens goed te kunnen ballen
Enoh is een racist.quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom haalt Ajax niet gewoon 4 negers van 1,95m voor in de verdediging. Doet Twente ook (eentje dan). Ze hoeven niet eens goed te kunnen ballen
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.quote:
Typischquote:
Die kunnen het niet zonder wapenquote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.
[..]
Typisch
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.quote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.
[..]
Typisch
quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.
Ajax moet gewoon afspraken maken met Afrikaanse warlordsquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.
Kluivert zou wel zaad willen doneren.quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax cape town is mislukt, er was geen sterk zaad binnen de club.
Zou wel beteken dat Ajax in +- 2019 de CL finale met 11-0 van Milan wint. Nu maar hopen dat Davids niet komt opdagen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert zou wel zaad willen doneren.
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil ook wel zaad doneren. Maar ik injecteer het liever direct.
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.
Nee, Louis of Mourinhoquote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Self-Catering het volgende:
Frank mag wel voor altijd blijven. Als hij één keer per jaar een maand stage gaat lopen bij Guus..
Jij stelt altijd teleur. Ik wacht nog steeds op sappige roddels via Twitter, maar je plaatst nooit wat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.
De AIVD en CIA houden me in de gaten..quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt altijd teleur. Ik wacht nog steeds op sappige roddels via Twitter, maar je plaatst nooit wat.
Ik ken het probleem sinds ik iets te fysiek aan het scouten was voor Ajax bij de F'jes.quote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De AIVD en CIA houden me in de gaten..
Mij houden ze in de gaten sinds mijn geplande (mislukte) aanslagen op de RvC van Ajax onder een islamitische naam.quote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het probleem sinds ik iets te fysiek aan het scouten was voor Ajax bij de F'jes.
Gr gr.
Ad van de Berg.
Denswil is toch een grote Negert?quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.
Viezerik, indo's zijn nooit breed sowieso...quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.
Ik ben 2x zo breed als jij . Ik ben Overeem, maar dan kleiner.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Viezerik, indo's zijn nooit breed sowieso...
quote:
quote:
Ik dacht eigenlijk dat Amsterdammers deze rare vervoegingsfout niet maakten, maar kennelijk...quote:
Doe niet zo mocro dan!quote:Op maandag 26 december 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben 2x zo breed als jij . Ik ben Overeem, maar dan kleiner.
Denk het niet, maar verwacht ook niet dat ze iemand verkopen. De geruchten rond El Hamdaoui hoor je ook al tijden niks meer over.quote:Op maandag 26 december 2011 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doe niet zo mocro dan!
Ik ben benieuwd naar de transfers, vraag me af of Ajax nog iemand koopt.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=1584540/langid=43
Prince Bernard
quote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prince Bernard
Hahaha, wtfquote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prince Bernard
Baas.quote:Op maandag 26 december 2011 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prince Bernard
Kolbeinnquote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef Wessiej het volgende:
Zie nu beelden van 1e pot van het seizoen, potdomme toen was sulejmani wel een stukkie fitter
Wat een idiootquote:
Suljemani is inderdaad 2x zo dik nu, vetklep. Roep ik elke week, ongelooflijk dat je als topsporter te dik kan zijn. Wat vreet die man dan wel niet op een dag?quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef Wessiej het volgende:
Zie nu beelden van 1e pot van het seizoen, potdomme toen was sulejmani wel een stukkie fitter
quote:Op maandag 26 december 2011 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Suljemani is inderdaad 2x zo dik nu, vetklep. Roep ik elke week, ongelooflijk dat je als topsporter te dik kan zijn. Wat vreet die man dan wel niet op een dag?
Toen Sulejmani hem 10 openkansen bood waarvan hij ermaar 1 scoorde?. Wat heb ik toen zitten schelden toen het bij rust nog 0-0 stondquote:Op maandag 26 december 2011 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kolbeinn
Janssen als CVM
Siem de Jong
Siem de jong tegen Dinamo Zagreb![]()
![]()
De wedstrijd thuis.quote:Op maandag 26 december 2011 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Sulejmani hem 10 openkansen bood waarvan hij ermaar 1 scoorde?. Wat heb ik toen zitten schelden toen het bij rust nog 0-0 stond(Helaas is Ajax wel op doelsaldo de CL uit gevlogen)
Edit: al stond hij die wedstrijd natuurlijk wel op de goede plek op het juiste moment. Dat moet ook gezegd worden.
Lijkt bijna op Barcaquote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/video/309698-de-jong-scoort-na-28-passes-ajax.html
Idd. bijna, alleen gaat het bij Barca nog veel sneller en zitten er altijd geniale passes/acties of steekballen bij. Ze komen altijd met een nieuwe verrassing. Ook doet Barca dit zowat in elke wedstrijd meerdere malen en bij Ajax of elke andere eredivisieclub 1x in de maand met veel geluk.quote:
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.quote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. bijna, alleen gaat het bij Barca nog veel sneller en zitten er altijd geniale passes/acties of steekballen bij. Ze komen altijd met een nieuwe verrassing. Ook doet Barca dit zowat in elke wedstrijd meerdere malen en bij Ajax of elke andere eredivisieclub 1x in de maand met veel geluk.
True...al ligt het tempo bij Barca wel een stukkie hoger.quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.
Ja, maar 1000 passes voor 3 goals. Ajax deed 100 passes voor 3 goalsquote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
True...al ligt het tempo bij Barca wel een stukkie hoger.
Bij hem zie je dat hij een dikke kop en dikke pens heeft. Voor een paar ton in het jaar loop je, je toch helemaal de pleuris of niet dan. Als je als topsporter die zo vaak in de week sport nog steeds niet topfit kan zijn ben je gewoon een luie draak.quote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Die paar kilo kunnen ook spieren zijn.
Allemaal de schuld van wie Cruijff!quote:Op maandag 26 december 2011 14:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Amsterdammers deze rare vervoegingsfout niet maakten, maar kennelijk...
Is dit een ajax spelert?quote:
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almerequote:
hoe weet je dat zo zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almere. Niet die hooli
Nee dat is dé Wesleyquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is gewoon zomaar een wesley uit Almere. Niet die hooli
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee dat is dé WesleyHij werd vroeger crackie genoemd.
Niet veel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Tja wat kan je anders doen in Almere?
Dat het een mongool is is wel zekerquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee dat is dé WesleyHij werd vroeger crackie genoemd.
Idd het Ajax van v. Gaal.quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft het weer van Ajax in de '90.
Als je het huidige Barca dan toch ergens mee wil vergelijken dan is het meer het NL elftal van '74, maar deze ontelbare passes deed dat team ook niet net zomin als het Ajax van '95 dat deedquote:
Ben benieuwd naar de beslissing, maar eigenlijk nog veel meer naar de reacties van de clubs. Een goede oplossing is er hier namelijk niet.Het duel uit laten spelen met 10 man voor AZ zou een schande zijn. De wedstrijd in zijn geheel laten overspelen zou dat ook zijn. Om nog maar te zwijgen over de huidige stand te degraderen tot eindstand.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De KNVB zal woensdagmorgen bekendmaken wat het doet met de gestaakte bekerwedstrijd Ajax-AZ. Vorige week werd dat duel acht minuten voor het rustsignaal stopgezet, nadat Gertjan Verbeek zijn team van het veld haalde. Hij deed omdat Bas Nijhuis rood gaf aan Esteban Alvarado, nadat de doelman op het veld door een hooligan werd aangevallen.
De man wilde Esteban een trap geven, maar de keeper verweerde zich en deelde zelf enkele schoppen uit. Verbeek besloot AZ niet door te laten spelen en liet zijn spelers douchen en in de bus stappen. De KNVB sloot enkele dagen geleden de optie al uit dat zowel Ajax als AZ uit het bekertoernooi wordt genomen, hetgeen nog drie mogelijkheden open laat.
Het duel overspelen, het duel uitspelen of de bereikte stand als einduitslag aanwijzen zijn de resterende opties voor de KNVB. Het besluit van het bestuur betaald voetbal wordt tijdens een persconferentie in Zeist bekendgemaakt en toegelicht. Voor GVVV is de uitkomst ook spannend; de club uit Veenendaal moet tegen de winnaar van Ajax-AZ aantreden in de kwartfinale.
Er is wel een goede beslissing:quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de beslissing, maar eigenlijk nog veel meer naar de reacties van de clubs. Een goede oplossing is er hier namelijk niet.Het duel uit laten spelen met 10 man voor AZ zou een schande zijn. De wedstrijd in zijn geheel laten overspelen zou dat ook zijn. Om nog maar te zwijgen over de huidige stand te degraderen tot eindstand.
Is het trouwens mogelijk om de wedtrijd uit te laten spelen met 11 tegen 11 spelers? Dat zou nog het meest rechtvaardigste besluit zijn.
Dat laatste denk ik niet, ajax was schuldig dus ajax moet lijdenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss 11v11. Zolang het maar niet overspelen wordt. Het is kut voor AZ als het de eindstand wordt of als ze met 10 man verder moeten. Maar als ik eerlijk ben, ik moet AZ niet, dus als het 10man of eindstand wordt, tja..lekker voor Ajax toch.
Ik ben geen ajaxied, dus ik zal Ajax er niet bij betrekken, maar anders verwoord...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss 11v11. Zolang het maar niet overspelen wordt. Het is kut voor AZ als het de eindstand wordt of als ze met 10 man verder moeten. Maar als ik eerlijk ben, ik moet AZ niet, dus als het 10man of eindstand wordt, tja..lekker voor Ajax toch.
Werkelijk? Ondanks de geseponeerde kaart lijkt me niet dat er ruimte is in de regels voor die oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is wel een goede beslissing:
Doorgaan bij 1-0. Met 11 tegen 11. en dat is mogelijk.
Ja er is even overleg achter de schermen, komt goedquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ze volgen het wel goed op he!
Nee, zal niet goedkomen ..quote:Op woensdag 28 december 2011 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja er is even overleg achter de schermen, komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |