SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Gewoon uit de NBA .. en UFC.quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom haalt Ajax niet gewoon 4 negers van 1,95m voor in de verdediging. Doet Twente ook (eentje dan). Ze hoeven niet eens goed te kunnen ballen
Enoh is een racist.quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom haalt Ajax niet gewoon 4 negers van 1,95m voor in de verdediging. Doet Twente ook (eentje dan). Ze hoeven niet eens goed te kunnen ballen
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.quote:
Typischquote:
Die kunnen het niet zonder wapenquote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.
[..]
Typisch
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.quote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n oorlogskind uit Nigeria. Die doen het prima en zijn nog goedkoop ook.
[..]
Typisch
quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.
Ajax moet gewoon afspraken maken met Afrikaanse warlordsquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze als kind al ondervoed zijn worden het weer Anitatjes.
Kluivert zou wel zaad willen doneren.quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax cape town is mislukt, er was geen sterk zaad binnen de club.
Zou wel beteken dat Ajax in +- 2019 de CL finale met 11-0 van Milan wint. Nu maar hopen dat Davids niet komt opdagen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert zou wel zaad willen doneren.
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil ook wel zaad doneren. Maar ik injecteer het liever direct.
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We vroegen grote negers... ten opzichte van jou is Ligeon nog heel wat.
Nee, Louis of Mourinhoquote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Self-Catering het volgende:
Frank mag wel voor altijd blijven. Als hij één keer per jaar een maand stage gaat lopen bij Guus..
Jij stelt altijd teleur. Ik wacht nog steeds op sappige roddels via Twitter, maar je plaatst nooit wat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik stuur me foto wel via PM. Dan zie je wie hier de opper.....indo...ish is.
De AIVD en CIA houden me in de gaten..quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt altijd teleur. Ik wacht nog steeds op sappige roddels via Twitter, maar je plaatst nooit wat.
Ik ken het probleem sinds ik iets te fysiek aan het scouten was voor Ajax bij de F'jes.quote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De AIVD en CIA houden me in de gaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |