Ik ben het wel met je eens, Ajax komt er makkelijk vanaf, wat ik wel vind is dat AZ ook een voorwaardelijke straf had kunnen krijgen voor van het veld afgaan na een al dan niet terechte rode kaart, nu lijkt het alsof dit zomaar kan als je het ergens niet mee eens bentquote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax er te makkelijk vanaf komt....wat is nou 10.000 euro voor KENNELIJK een schandalig waardeloze beveiliging? KNVB is zeer mild geweest voor Ajax, denk ik.
Er zijn clubs die al hogere straffen opleggen aan de daders, als je daar het veld betreedt!
Precies...erg gemakkelijk van hoop gezeik af komen dus, je zegt het zelf!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. 10.000 boete
2. 1 voorwaardelijk
3. 1-0 winst is weer 0-0
4. Wedstrijd zonder publiek
Dat ben ik inderdaad met je eens....al begrijp i volkomen DAT AZ van het veld gestapt is. Maar...AZ weigerde verder te spelen en i kmerk niets van straf die kant op. Dat is wat zuurquote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, Ajax komt er makkelijk vanaf, wat ik wel vind is dat AZ ook een voorwaardelijke straf had kunnen krijgen voor van het veld afgaan na een al dan niet terechte rode kaart, nu lijkt het alsof dit zomaar kan als je het ergens niet mee eens bent
Prima. Ik vind het een prima straf, jij niet, dat mag.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
Precies...erg gemakkelijk van hoop gezeik af komen dus, je zegt het zelf!
Dat zijn toch geen zware straffen? We mogen in ons handjes klappen met zo'n houding van de KNVB
Doen ze.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:05 schreef Gramulanion het volgende:
Moet Ajax niet voldoen aan veiligheidseisen van de KNVB eigenlijk?
Ik vind het een zeer milde straf inderdaad, absoluut geen zware.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima. Ik vind het een prima straf, jij niet, dat mag.
Nee, het was een fout van Ajax, zij hebben Wesley namelijk toegelaten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is de KNVB er toch ook deels verantwoordelijk voor?
Dit is natuurlijk wat AZ wou, dus het is wel degelijk goed voor iemand.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik vind het een zeer milde straf inderdaad, absoluut geen zware.
Ben erg benieuwd naar de wedstrijd...moet dodelijk saai zijn. Voor niemand goed dit. En dat alles met dank aan die ene mongo!
Logische beslissing, ajax was schuldig dus ajax moet bestraft worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. 10.000 boete
2. 1 voorwaardelijk
3. 1-0 winst is weer 0-0
4. Wedstrijd zonder publiek
Niet zeiken dus.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Logische beslissing, ajax was schuldig dus ajax moet bestraft worden.
Bullshit!! Dit is niet wat AZ wilde....die hadden ook liever gewoon doorgespeeld, zonder dat die mongo het veld op kwam! Als je dat niet inziet, heb je een enorme plaat voor je hoofd of hang je een enorme Calimero uit. Alles o pAZ afschuiven is een zwaktebod.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wat AZ wou, dus het is wel degelijk goed voor iemand.
Ajax 1 = Ajax A1.quote:
Jij hebt hier een plaat voor de kop, denk je dat Verbeek dom is? Ajax stond met 1-0 voor en had die wedstrijd gewoon binnen gesleept, nu ligt alles weer open.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Bullshit!! Dit is niet wat AZ wilde....die hadden ook liever gewoon doorgespeeld, zonder dat die mongo het veld op kwam! Als je dat niet inziet, heb je een enorme plaat voor je hoofd of hang je een enorme Calimero uit. Alles o pAZ afschuiven is een zwaktebod.
Dit is voor niemand goed....ook niet voor AZ natuurlijk
Jij denkt dat de spelers echt bang waren?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Bullshit!! Dit is niet wat AZ wilde....die hadden ook liever gewoon doorgespeeld, zonder dat die mongo het veld op kwam! Als je dat niet inziet, heb je een enorme plaat voor je hoofd of hang je een enorme Calimero uit. Alles o pAZ afschuiven is een zwaktebod.
Verbeek nam die beslissing in a split second en heeft echt niet over de mogelijke scenario's gedacht op dat moment, dat het dan voor hun goed uitpakt is voor AZ mooi meegenomen maar het is uiteindelijk Ajax dat faalt in het toelaten van een toeschouwer met een stadionverbod en deze man ook nog eens het veld te laten betreden.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt hier een plaat voor de kop, denk je dat Verbeek dom is? Ajax stond met 1-0 voor en had die wedstrijd gewoon binnen gesleept, nu ligt alles weer open.
Doet dat er wat toe dan wat hij denkt?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij denkt dat de spelers echt bang waren?
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet dat er wat toe dan wat hij denkt?
Jawel jongen, dat is vet erg!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef Smoofie het volgende:
AZ begint met 0-0, dit is niet nadeling.
Dan had Ajax net zo goed een forse straf gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Burrito het volgende:
Als Verbeek niet was gestopt waren ze gewoon verder gegaan en was het met een sisser afgelopen.
Maar Verbeek heeft het slim gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |