Noem voorbeelden!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komt Ajax goed mee weg, andere ploegen worden uit de beker gegooid door dit soort dingen
Is ook wel zo maar dan had de KNVB AZ ook moeten straffen, want het veld afstappen omdat je het niet eens bent met een rode kaart kan natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komt Ajax goed mee weg, andere ploegen worden uit de beker gegooid door dit soort dingen
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef TJV het volgende:
Goed mee weg? Ze worden beloond voor het staken man.Zet de C1 maar neer, die beker kan me aan mijn reet roesten nu.
Feyenoord uit UEFA cup gegooid, rellen in Nancy...quote:
1e voorbeeld is goed en de rest niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Feyenoord uit UEFA cup gegooid, rellen in Nancy...
PSV omdat ze per ongeluk een speler met rode kaart in het veld hadden staan.
Barendrecht, ook niet gerechtigde de speler opgesteld...
Een foutje in de Administratie is dus erger dan een keeper aanvallen
Dat zeg ik toch. AZ komt er goed mee weg.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef TJV het volgende:
Goed mee weg? Ze worden beloond voor het staken man.Zet de C1 maar neer, die beker kan me aan mijn reet roesten nu.
De spelers wilden het veld niet af, renden niet als een gek naar de middenlijn en scheten ook niet in hun broek. Die hebben zich echt niet niet veilig gevoeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:15 schreef mrstylo het volgende:
AZ kon je moeilijk straffen, omdat ze een goede reden hadden. Ze zeiden dat ze niet veilig voelde en hadden daar ook levend bewijs(Wesley) voor. Als je naar rechter gaat, dan wordt AZ ook niet gestraft.
Goed voorbeeld inderdaad. Klein administratief foutje zorgde ervoor dat Barendrecht bij voorbaat het hele seizoen kansloos was. Alle gespeelde wedstrijden ongeldig verklaard en flink veel punten in mindering (10 geloof ik). Zo bezien komt Ajax er goed mee weg.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Feyenoord uit UEFA cup gegooid, rellen in Nancy...
PSV omdat ze per ongeluk een speler met rode kaart in het veld hadden staan.
Barendrecht, ook niet gerechtigde de speler opgesteld...
Een foutje in de Administratie is dus erger dan een keeper aanvallen
az supporter?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef BobW het volgende:
Belachelijk.
Bij AZ-Ajax ook maar weglopen als we achter staan, wordt nog beloond ook.
Kan je niet bewijzen. AZ kan hun situatie wel bewijzen.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef TJV het volgende:
[..]
De spelers wilden het veld niet af, renden niet als een gek naar de middenlijn en scheten ook niet in hun broek. Die hebben zich echt niet niet veilig gevoeld.
Wow, dat is wel klote.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:
Naar je geld kan je ook fluitentwitter:
Ook niet echt maar goed je moet het gewoon los van elkaar zien, ook voor Ajax had de straf ernstiger kunnen uitpakken, dat Ajax als verantwoordelijke voor de veiligheid dan als enige licht gestraft wordt en AZ niet, het zij zoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je niet bewijzen. AZ kan hun situatie wel bewijzen.
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 28 december 2011 10:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al reacties van de clubs bekend over het besluit?
Geef Ajax niet veel kans bij een beroep.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |