Banshee loopt hier nog wel rond hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef Sala-adin het volgende:
Fakkin winterstop
Hoe zit het trouwens met onze relmarokkaan?
EL Hamdaoui bereidt een aanslag voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef Sala-adin het volgende:
Fakkin winterstop
Hoe zit het trouwens met onze relmarokkaan?
Sala Edin houdt van terroristen ..quote:Op woensdag 28 december 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EL Hamdaoui bereidt een aanslag voor.
Eckte moslim, jwz.
Waarom moet je nou weer zo doen man?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, onze Twente supporter is er ook weer.
Hoiquote:Op woensdag 28 december 2011 00:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, onze Twente supporter is er ook weer.
Ik zie ze het liefst tussen 6 plankenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sala Edin houdt van terroristen ..
huhuhuoerquote:Op woensdag 28 december 2011 01:09 schreef Boudibou het volgende:
Jojoortje is gewoon een zwevende supporter, niets mis mee!
Ze was knapper dan Voe, dus zou best kunnen. Wel dikker enzo, omdat kerst jeweet. Daarom plaag ik haar.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou jojoortje er ook zo uitzien?
Krijg een ban als ik dat doe, dus nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:39 schreef TJV het volgende:
Pics van Jojoortje. Zonder die josti uit kutreg graag.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
ga eens ontopic.
Wie wordt er kampioen?
Waaromquote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!
Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
ga eens ontopic.
Wie wordt er kampioen?
Ik kan 20 clubs opnoemen die beter zijn.quote:
20?!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan 20 clubs opnoemen die beter zijn.
Maar ik kan geen enkel club opnoemen die mij zo rot kan laten voelen als ze verloren hebben, en zo goed als ze wél gewonnen hebben
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
20?!
I'd seriously like to see you try.
Je vergeet FC Schubbekutteveenquote:Op woensdag 28 december 2011 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV, Twente, AZ (zie ranglijst), Barcelona, Real, Valencia, Atletico Madrid, Villareal, AC Milan, Inter, Juventus, Napoli, AS Roma, Palermo (?), Bayern München, Dortmund, Schalke 04, Bayern Leverkussen, Manchester United, Manchester City, Arsenal, Liverpool, Tottenham Hotspurs, Chelsea,
Lyon, Porto, Benfica, Marseille, Basel, CSKA, FC Oss, Almere Cityquote:Op woensdag 28 december 2011 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV, Twente, AZ (zie ranglijst), Barcelona, Real, Valencia, Atletico Madrid, Villareal, AC Milan, Inter, Juventus, Napoli, AS Roma, Palermo (?), Bayern München, Dortmund, Schalke 04, Bayern Leverkussen, Manchester United, Manchester City, Arsenal, Liverpool, Tottenham Hotspurs, Chelsea,
quote:Het wordt opnieuw een spannende dag voor Ajax. Het kort geding dat Tscheu La Ling heeft aangespannen tegen president-commissaris Steven ten Have van de Amsterdamse club dient vanochtend om 09.30 uur. Ook doet het bestuur betaald voetbal van de KNVB om 10.00 uur uitspraak in de zaak Ajax - AZ.
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:33:59Schikkingsvoorstel aanklager: één voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek en 10.000 euro boete. #ajaaz reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:35:31De proeftijd voor de voorwaardelijke straf, één duel zonder publiek, is twee jaar van kracht. #ajaaz reageer retweet
Een voorwaardelijke, houdt dat hier dan in dat dit alleen gebeurt zodra er opnieuw zo'n idioot het veld op komt rennen? Wedstrijden zonder publiek zijn best dure grappen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:36 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:33:59Schikkingsvoorstel aanklager: één voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek en 10.000 euro boete. #ajaaz reageer retweet
Daar komt het wel op neer, maar zou ook door bijvoorbeeld vuurwerk op het veld dat bij een speler ontploft kunnenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een voorwaardelijke, houdt dat hier dan in dat dit alleen gebeurt zodra er opnieuw zo'n idioot het veld op komt rennen? Wedstrijden zonder publiek zijn best dure grappen.
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:04:10KNVB besluit wedstrijd in geheel over te spelen om 14.30 op 19 januari 2012 zonder publiek in de ArenA. #ajaaz reageer retweet
Dat die hele wedstrijd zonder publiek over moet is wel klote natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 10:05 schreef Devv het volgende:
Ik vind de straf tot nu toe wel meevallen. Er zijn clubs voor minder gestraft.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Er moet nog over de wedstrijd beslist worden. Dit kan nog in het nadeel van AZ uitvallen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:04:10KNVB besluit wedstrijd in geheel over te spelen om 14.30 op 19 januari 2012 zonder publiek in de ArenA. #ajaaz reageer retweet
Nee is al bekend, overspelen zonder publiek 19 januari 14:30quote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Er moet nog over de wedstrijd beslist worden. Dit kan nog in het nadeel van AZ uitvallen.
Noem voorbeelden!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komt Ajax goed mee weg, andere ploegen worden uit de beker gegooid door dit soort dingen
Is ook wel zo maar dan had de KNVB AZ ook moeten straffen, want het veld afstappen omdat je het niet eens bent met een rode kaart kan natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komt Ajax goed mee weg, andere ploegen worden uit de beker gegooid door dit soort dingen
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef TJV het volgende:
Goed mee weg? Ze worden beloond voor het staken man.Zet de C1 maar neer, die beker kan me aan mijn reet roesten nu.
Feyenoord uit UEFA cup gegooid, rellen in Nancy...quote:
1e voorbeeld is goed en de rest niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Feyenoord uit UEFA cup gegooid, rellen in Nancy...
PSV omdat ze per ongeluk een speler met rode kaart in het veld hadden staan.
Barendrecht, ook niet gerechtigde de speler opgesteld...
Een foutje in de Administratie is dus erger dan een keeper aanvallen
Dat zeg ik toch. AZ komt er goed mee weg.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef TJV het volgende:
Goed mee weg? Ze worden beloond voor het staken man.Zet de C1 maar neer, die beker kan me aan mijn reet roesten nu.
De spelers wilden het veld niet af, renden niet als een gek naar de middenlijn en scheten ook niet in hun broek. Die hebben zich echt niet niet veilig gevoeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:15 schreef mrstylo het volgende:
AZ kon je moeilijk straffen, omdat ze een goede reden hadden. Ze zeiden dat ze niet veilig voelde en hadden daar ook levend bewijs(Wesley) voor. Als je naar rechter gaat, dan wordt AZ ook niet gestraft.
Goed voorbeeld inderdaad. Klein administratief foutje zorgde ervoor dat Barendrecht bij voorbaat het hele seizoen kansloos was. Alle gespeelde wedstrijden ongeldig verklaard en flink veel punten in mindering (10 geloof ik). Zo bezien komt Ajax er goed mee weg.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
az supporter?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef BobW het volgende:
Belachelijk.
Bij AZ-Ajax ook maar weglopen als we achter staan, wordt nog beloond ook.
Kan je niet bewijzen. AZ kan hun situatie wel bewijzen.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef TJV het volgende:
[..]
De spelers wilden het veld niet af, renden niet als een gek naar de middenlijn en scheten ook niet in hun broek. Die hebben zich echt niet niet veilig gevoeld.
Wow, dat is wel klote.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Tarado het volgende:
Naar je geld kan je ook fluitentwitter:
Ook niet echt maar goed je moet het gewoon los van elkaar zien, ook voor Ajax had de straf ernstiger kunnen uitpakken, dat Ajax als verantwoordelijke voor de veiligheid dan als enige licht gestraft wordt en AZ niet, het zij zoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je niet bewijzen. AZ kan hun situatie wel bewijzen.
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 28 december 2011 10:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al reacties van de clubs bekend over het besluit?
Geef Ajax niet veel kans bij een beroep.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is tot 2 januari de tijd om in beroep te gaan maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet
quote:Hoe Ajax en AZ tegenover het besluit dat het duel moet worden overgespeeld staan, is nog niet bekend. Zeker is wel dat het niet mogelijk is om protest aan te tekenen tegen de beslissing van de KNVB. "Dit besluit is definitief", stelde Van Oostveen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zie nog geen voorbeeld waarbij een club uit de beker wordt gegooid voor dit soort dingenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
OK heb ik niet goed gelezen, er is alleen beroep mogelijk tegen de straf die eerder was opgelegd door de aanklager en niet tegen de beslissing de wedstrijd over te spelen zonder publiekquote:
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:30:11Volgens advocaat Kalff wordt Steven ten Have bedreigd. Dat vinden wij niet heel erg raar, wanneer supporters in opstand zijn. #lingtenhave reageer retweet
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 28-12-2011 om 10:30:59#Kalff: ,,Supporters in honk geen hoogleraren." #lingtenhave #Ajax reageer retweet
achjah een bedreiginkje hier en daar moet kunnen toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:38 schreef TJV het volgende:
Het is natuurlijk wel een stomme opmerking.. als je nu de supporters uitmaakt voor dom(terwijl de supporters Ajax uit deze kutsituatie gaan slepen) kun je verwachten dat je een leuk briefje in de brievenbus krijgt.
Om zo dat vooroordeel gelijk maar even te bevestigen.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:38 schreef TJV het volgende:
Het is natuurlijk wel een stomme opmerking.. als je nu de supporters uitmaakt voor dom(terwijl de supporters Ajax uit deze kutsituatie gaan slepen) kun je verwachten dat je een leuk briefje in de brievenbus krijgt.
quote:Is gewoon een strategische zet geweest van die Verbeek, vals stuk verdriet is hij.
Geen woorden meer voor......
Waarom moet er 36,999 man nou oprotten omdat 1 persoon van de 37,000 zich misdroeg ...
Mee eens. Ik denk dat Ajax niet mag klagen en zal dit wsch ook niet gaan doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:17 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi, hier komt Ajax goed weg. De supporters die hun geld niet terug krijgen moeten maar even lekker een claim indienen bij Wesley en de kneus die hem zijn kaart gaf.
Onder protest erbij neergelegd en de eventuele volgende thuiswedstrijd is bij winst:quote:De KNVB heeft woensdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt dat de bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ, die op 21 december werd gestaakt nadat een man het veld betrad, geheel overgespeeld dient te worden. Het duel zal op donderdag 19 januari om 14:30 uur in de Amsterdam ArenA zonder publiek gespeeld worden.
Ajax heeft tevens een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal ontvangen voor de wanordelijkheid. De aanklager legt Ajax een boete op van ¤10.000 euro en één voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek. De voorwaardelijke thuiswedstrijd zonder publiek geldt voor de competitie, het bekertoernooi en de play-offs van de KNVB en heeft een proeftijd van twee jaar.
Door de uitspraken en de standaardvoorwaarden (artikel 4.2) die de KNVB stelt bij het aanschaffen van wedstrijdkaarten, is het niet mogelijk om aanspraak te maken op teruggave van de kaartprijs.
Naar aanleiding van de uitspraak heeft de directie van Ajax uitgebreid overleg gehad. De directie betreurt de uitspraken ten zeerste. Financieel directeur Jeroen Slop: ,,Wij vinden dat Ajax met deze uitspraken zwaar gestraft wordt. Juridisch gezien hebben we beperkte middelen om wat tegen deze uitspraken te doen. Daarom zullen wij ons bij het schikkingsvoorstel en het besluit van het bestuur betaald voetbal, onder protest neerleggen. Ook voor onze supporters is het natuurlijk erg wrang. Ajax zal in de volgende thuiswedstrijd in het bekertoernooi, na overleg met de tegenpartij, de supporters op een passende wijze proberen te compenseren.’’
halve finale is voor AZ of Ajax in de schoot geworpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Onder protest erbij neergelegd en de eventuele volgende thuiswedstrijd is bij winst:
Ajax - GVVV
Ja, alleen hoe wil Ajax het op passende wijze compenseren bij de volgende thuiswedstrijd van Ajax dan ?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
halve finale is voor AZ of Ajax in de schoot geworpen.
Ik zeg: Wesley aan de schandpaal. in het midden van de stadion. Iedereen een rotte tomaat. Ieder een keer gooien. Vanaf 2 meter afstand.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, alleen hoe wil Ajax het op passende wijze compenseren bij de volgende thuiswedstrijd van Ajax dan ?
Nicequote:Op woensdag 28 december 2011 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg: Wesley aan de schandpaal. in het midden van de stadion. Iedereen een rotte tomaat. Ieder een keer gooien. Vanaf 2 meter afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |