Serieus, ik heb de hele tijd gedacht dat jij nog maagd wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen en samen kan je toch niet echt vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet vergelijkbaar met het zelfdoen
Second base != ontmaagdingquote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieus, ik heb de hele tijd gedacht dat jij nog maagd was
Goed, dat zou natuurlijk nog steeds zo kunnen zijn. Of misschien was dat een andere dame in dit topic
Is het ook niet. Dat wilde ik niet impliceren.quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet vergelijkbaar met het zelfdoen
Maar als ze gevingerd wil worden heeft het toch geen nut om het zelf te doenquote:Op zondag 25 december 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet. Dat wilde ik niet impliceren.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Sinji het volgende:
Strawberry kijk deze
Ghehe die kende ik al. Volgens mij zitten er meer van dat soort dingetjes in, vooral met Annie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was second base ook al weer?quote:
Ze wilde fingers in her pussy, dat kan ze zelf.quote:Op zondag 25 december 2011 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als ze gevingerd wil worden heeft het toch geen nut om het zelf te doen
Behalve om je af te reageren dan misschien.
Oraal dacht ik.quote:Op zondag 25 december 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was second base ook al weer?
Alles komt goed, bijna niemand is geweldig de eerste keer.quote:Op zondag 25 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel niks aan.
Maar goed mijn ontmaagding is in mijn hoofd zo een catastrofe, kan alleen maar meevallen.
Voelen is toch second? Zoenen first en oraal third?quote:Op zondag 25 december 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is tieten voelen en zo dan? First base samen met zoenen?
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op zondag 25 december 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh zoquote:
En als je niet gezoend hebt maar wel iemand (min of meer) gemasseerd hebt, wat is dat dan?quote:Op zondag 25 december 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 25 december 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelen is toch second? Zoenen first en oraal third?
Wait whutquote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ik ken het wel anders met fases 0 t/m 10
0) handje vasthouden
1) tongzoenen
2) voelen, strelen
3) masturberen
4) pijpen, beffen
5) neuken
6) sex eigen sekse
7) anale seks
8) BDSM
9) met dieren
10) plas en poep seks
Ik bedoel met 1 vinger en dan niet eens een beetje kracht zettenquote:Op zondag 25 december 2011 22:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Punt 5 is discutabel. Bij elke vrouw anders volgens mij.
Ik laat het alleen merken als het pijn doet en anders geef ik geen aanwijzingenquote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je merkt het echt wel als ze het fijn dan wel niet fijn vindt. En omdat je meisje vast wel weet dat het je eerste keer is, zal ze je ook best wat meer aanwijzingen geven.
Als we jou toch niet haddenquote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer![]()
Baseball metaphors for sex
First base – mouth to mouth kissing, especially open mouth ("French") kissing involving the tongue.
Second base – aggressive stimulation between the neck and waist, usually shirtless or under the shirt.
Third base – manual or oral stimulation of the genitalia.
Fourth base (Home run) – the act of penetrative intercourse.
quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
First base – mouth to mouth kissing, especially open mouth ("French") kissing involving the tongue.
Second base – aggressive stimulation between the neck and waist, usually shirtless or under the shirt.
Dat is niks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
En als je niet gezoend hebt maar wel iemand (min of meer) gemasseerd hebt, wat is dat dan?
Komt van een zomerkamp van scoutingquote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ik ken het wel anders met fases 0 t/m 10
0) handje vasthouden
1) tongzoenen
2) voelen, strelen
3) masturberen
4) pijpen, beffen
5) neuken
6) sex eigen sekse
7) anale seks
8) BDSM
9) met dieren
10) plas en poep seks
Waarom niet?quote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoel met 1 vinger en dan niet eens een beetje kracht zettenMijn hemel, wat slecht.
[..]
Ik laat het alleen merken als het pijn doet en anders geef ik geen aanwijzingen![]()
In die context wil ik het al helemaal niet weten.quote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt van een zomerkamp van scouting
De meeste mensen zullen 6, 8, 9 en 10 nooit doenquote:
Jammer. Alhoewel, het is niet mijn probleem.quote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoel met 1 vinger en dan niet eens een beetje kracht zettenMijn hemel, wat slecht.
[..]
Ik laat het alleen merken als het pijn doet en anders geef ik geen aanwijzingen![]()
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen 6, 8, 9 en 10 nooit doen
Grapje toch.quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, en bedankt. Ik moet het daar al 15 jaar mee doen
Je moest eens weten.quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar BDSM lust je dus wel pap van begrijp ik hieruit?
Ik vind dat 9 en 10 sowieso omgedraaid moet worden.quote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen 6, 8, 9 en 10 nooit doen
Nouja, ik laat merken als je het goed doet, als je geen reactie meer krijgt, ja dan weet je dat je iets fout doet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Alhoewel, het is niet mijn probleem.
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 10quote:
Oversekste pubers dan krijg je datquote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In die context wil ik het al helemaal niet weten.
Zolang je er geen tijdschrift bij pakt tijdens de daad is het nog te reddenquote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik laat merken als je het goed doet, als je geen reactie meer krijgt, ja dan weet je dat je iets fout doet.
Ow, ok. Maar toch, het is niet mijn probleem. Zie je VH morgen?quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik laat merken als je het goed doet, als je geen reactie meer krijgt, ja dan weet je dat je iets fout doet.
euh ja 6 en 8 die zou ik wel willen doen zo ver ik het nog niet gedaan hebquote:
kloptquote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat 9 en 10 sowieso omgedraaid moet worden.
En het beste is nog als 9 helemaal niet zou bestaan
Ik denk niet dat hij echt om uitleg vroeg Tijn.quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 102 girls 1 cup
Ik weet wat het is schat, alleen had ik niet verwacht zulke dingen hier aan te treffen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 102 girls 1 cup
[..]
Oversekste pubers dan krijg je datnee we deden niet aan kring rukken en koekje kwak.
Nee kloptquote:Op zondag 25 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ok. Maar toch, het is niet mijn probleem. Zie je VH morgen?
Ohquote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij echt om uitleg vroeg Tijn.
Ik ook nietquote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wat het is schat, alleen had ik niet verwacht zulke dingen hier aan te treffen. Maar goed, ieder zijn ding.
Plas en poep moeten mensen zelf weten, dieren niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
euh ja 6 en 8 die zou ik wel willen doen zo ver ik het nog niet gedaan heb
[..]
kloptalhoewel als mensen 10 willen doen moeten ze dat lekker zelf weten
Ondanks je wanhopige proberenquote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oversekste pubers dan krijg je datnee we deden niet aan kring rukken en koekje kwak.
Maar Theo zingt toch schapen neuken is zo fijnquote:
Hoi lieverd.quote:
Jullie hebben het een maand en gelijk al kerst samen? De vaart zit er in.quote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee klopt
Jep! Zin inVakantie is echt top.
quote:
Mee eensquote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plas en poep moeten mensen zelf weten, dieren niet.
Toen ik 17 was ik daar op die manier nog niet mee bezigquote:
Ik ben dus tot first base gekomen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
En een lekker lamsvlees met kerstquote:
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsenquote:Op zondag 25 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben dus tot first base gekomen.
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind shoarma van de big toch lekkerder eigenlijk
Nou je hebt dus honk 1 t/m 4 dus je staat aan slag.quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsen
Whut?quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind shoarma van de big toch lekkerder eigenlijk
En in mijn fase lijst?quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsen
Ja, I know, ik had het ook niet echt verwacht ofzo, maar ja ik vind het wel echt heel leuk enzo! Cadeautjes kopen was wat minder, maar mijn inpaktalent is wel echt awesome, dusss.quote:Op zondag 25 december 2011 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben het een maand en gelijk al kerst samen? De vaart zit er in.
Die is cool! Die wil ik hebben en de hele dag vrolijk van wordenquote:
Me jelly.quote:Op zondag 25 december 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, I know, ik had het ook niet echt verwacht ofzo, maar ja ik vind het wel echt heel leuk enzo! Cadeautjes kopen was wat minder, maar mijn inpaktalent is wel echt awesome, dusss.
Morgen die kant op en weer een paar daagjes samen.
Je zou zeggen nummer twee, omdat er niet uitdrukkelijk wordt aangegeven waar dat strelen of voelen zich op richt...maar het kan natuurlijk niet dat je nummer één overslaatquote:
He dat is mijn recht in deze situatie.quote:
Ik heb het topic zoveel mogelijk vermeden. Snel gegeten en fles vodka meegesniert naar computerkamerquote:Op zondag 25 december 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die is cool! Die wil ik hebben en de hele dag vrolijk van worden
Heb je de vraag van je ouders nog gekregen?
Best grappig als je deze twee teksten van jou achter elkaar zetquote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
The act of propping open a woman's anus with a metal ring and placing one's testicles in her. Remove the ring and the testicles will be trapped inside her until the women releases her sphincter and passes stool. The act of the woman shitting one's testicles out is called "fifth base".
Me jelly.
whutquote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
The act of propping open a woman's anus with a metal ring and placing one's testicles in her. Remove the ring and the testicles will be trapped inside her until the women releases her sphincter and passes stool. The act of the woman shitting one's testicles out is called "fifth base".
wait wuuttt?quote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
[..]
Me jelly.
Ik ben jelly op haar, niet op VH.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat is mijn recht in deze situatie.
10 minuten toch?quote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, wat duurt het toch altijd lang voordat de oven voorverwarmd is
Ik heb stap 0 gewoon overgeslagen anders.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zou zeggen nummer twee, omdat er niet uitdrukkelijk wordt aangegeven waar dat strelen of voelen zich op richt...maar het kan natuurlijk niet dat je nummer één overslaat
Jij wil ook een paar dagen bij een man zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben jelly op haar, niet op VH.
Vodka maakt alles goedquote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
Ik heb het topic zoveel mogelijk vermeden. Snel gegeten en fles vodka meegesniert naar computerkamer
Oké, dan blijf ik bij tweequote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb stap 0 gewoon overgeslagen anders.
Jawel in de bijsluiter bij de faselijst staat dat je niet alle fases hoeft te doorlopen en de volgorde maakt ook niet uitquote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zou zeggen nummer twee, omdat er niet uitdrukkelijk wordt aangegeven waar dat strelen of voelen zich op richt...maar het kan natuurlijk niet dat je nummer één overslaat
Wil jij ook een paar dagen met VH samen zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
[..]
Me jelly.
Wil jij ook met VH zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat is mijn recht in deze situatie.
Jezus.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Best grappig als je deze twee teksten van jou achter elkaar zet
quote:
Inderdaad.quote:
Niet zo maar iedere man.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wil ook een paar dagen bij een man zijn?
quote:Op zondag 25 december 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil jij ook een paar dagen met VH samen zijn?
[..]
Wil jij ook met VH zijn?
Ik begrijp ook niet zo goed hoe dat werkt enzoquote:Op zondag 25 december 2011 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus.Ja, dat was niet de bedoeling.
[..]
[..]
Inderdaad.
Honkbalquote:Op zondag 25 december 2011 23:16 schreef xFriendx het volgende:
En iedereen maar naar dromen vanavond over rare bases en fases![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, die poging jou te versieren was een mislukte afleidingsmanoeuvre.quote:
Bwooooooh! Ik zal het hem morgen zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk, die poging jou te versieren was een mislukte afleidingsmanoeuvre.
Het idee al dat je leuter en ballen worden uitgepoept.quote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Lijkt me niet alleen smerig maar ook nog eens verdomd pijnlijk.
Ik wil het niet weten. Messen en bloed is ok, maar dit gaat te furr.quote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed hoe dat werkt enzo
quote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef Sinji het volgende:
Honkbal
Moet die bal in haar mond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: ze staat alsof ze moet poepen![]()
Ik weet van te voren toch niet wanneer ik honger krijg.quote:Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet je 'm eerder aanzetten en niet pas als je honger hebt
Magnetron FTW
Dat gaat mij te ver messen en bloed.quote:Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Messen en bloed is ok, maar dit gaat te furr.
Vergeet die bal, mijn honkbal knuppel wil ik heel ergens anders in stoppen.quote:
Zweepjes, handboeien en slaan dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver messen en bloed.
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 25 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zweepjes, handboeien en slaan dan?
Jammer, je mist wat.quote:Op zondag 25 december 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver messen en bloed.
Soft gedoe.quote:Op zondag 25 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zweepjes, handboeien en slaan dan?
Saucijzenquote:Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet van te voren toch niet wanneer ik honger krijg.
Saucijzen of worstenbroodjes?
Nee hoor ik mis nietsquote:
Hij meent het ben ik bang.quote:
Ja maar met kerst mag dat, ik ga er dadelijk een stel naar binnen werkenquote:Op zondag 25 december 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik noem ze ook wel 'calorie-bommen'
Dag heilig boontjequote:
Iedereen is eigenlijk een freak.quote:Op zondag 25 december 2011 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk wel grappig dat ik nu niet een keer de freak ben
Ik nietquote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Iedereen is eigenlijk een freak.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Diepquote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt maar ik mag toch wel blij zijn dat ik nu niet een keer eenquote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.quote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt maar ik mag toch wel blij zijn dat ik nu niet een keer eenreactie oproep
Als dat zo is, ben ik blij dat ik die info op de meet nog niet hadquote:
niets bijzondersquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
Gaan jullie verder nog wat doen met kerst ??
quote:Op zondag 25 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft hij zijn litteken laten zien op de meet?
Als je eenmaal alles hebt ontleed, kun je wel wat hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik mis nietsals ik bloed zie dan mis ik mij lunch snel daarna dus ik pas
Hehehe. Semi. Heb regelmatig met messen ed gespeeld. Maar zweepjes en handboeien iets vaker. Is ook leuk.quote:
Deze man weet.quote:
Serieus, in dit topic?quote:
bijles wiskunde gevenquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
Hoi Cap.quote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Morgen bij ouders eten, verder niks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik pasquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mijn littekens komen niet daardoor lieverd.![]()
Die van mijn ex daarentegen...
[..]
Als je eenmaal alles hebt ontleed, kun je wel wat hebben.
[..]
Hehehe. Semi. Heb regelmatig met messen ed gespeeld. Maar zweepjes en handboeien iets vaker. Is ook leuk.
[..]
Deze man weet.
[..]
Serieus, in dit topic?
Gast, ik word echt niet goed van jequote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Het is dat ik niet neuk, anders was ik heel saai geweest in bed.
Wooot, maar nu moet je me daar toch iets meer over vertellen, fascinerend is het welquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mijn littekens komen niet daardoor lieverd.![]()
Die van mijn ex daarentegen...
[..]
Als je eenmaal alles hebt ontleed, kun je wel wat hebben.
[..]
Hehehe. Semi. Heb regelmatig met messen ed gespeeld. Maar zweepjes en handboeien iets vaker. Is ook leuk.
[..]
Deze man weet.
[..]
Serieus, in dit topic?
Dan was het sowieso niks gewordenquote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Hoe weet je dat nou weerquote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Je kunt veel over me zeggen, maar saai is het nooit met mij.quote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Natuurlijk, wat wil je weten?quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wooot, maar nu moet je me daar toch iets meer over vertellen, fascinerend is het welHet verbaast me trouwens niks als ik ooit bloed onder mijn nagels zou moeten halen
![]()
Niet dat ik ook met messen wil gaan spelen, maar het is fascinerend.
Kan iemand even dat gedraag je als een neger plaatje postenquote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gast, ik word echt niet goed van je
Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat je dan precies doet?quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Niet dat ik ook met messen wil gaan spelen, maar het is fascinerend.
En hoe gedragen zij zich dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iemand even dat gedraag je als een neger plaatje posten
Ik win even stemmen voor jankbal van het jaar, als ik die titel heb zijn jullie van me af.quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gast, ik word echt niet goed van je
Jij wilde ook lerares worden oid toch?quote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Gewoon standaard middelbare school stof?
Nou, gewoon, wat je dan doet zegmaar?quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar saai is het nooit met mij.
[..]
Natuurlijk, wat wil je weten?
Ik heb hier wel eens een paar dingen uitgelegd. Maar even geduld, moet even een berichtje afmaken.quote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat je dan precies doet?
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Is goed dat we je hieraan houden ?? zorgen we eventueel voor een heloefslot op dit topicquote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik win even stemmen voor jankbal van het jaar, als ik die titel heb zijn jullie van me af.
Nou dat scheelt dan he.quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan was het sowieso niks geworden
Klopt, ik had me ook moeten nomineren voor faalhaas van het jaar.quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer
Je faalt al voor de daad
Met al die kutkinderen die een hekel aan wiskunde hebben? Lijkt me wel grappig.quote:Op zondag 25 december 2011 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij wilde ook lerares worden oid toch?
iets daarboven, partiële afgeleiden en limieten enzo, als dat je iets zegtquote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Gewoon standaard middelbare school stof?
Ik heb daar echt nog nooit iets over gehoord denk ik..quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hier wel eens een paar dingen uitgelegd. Maar even geduld, moet even een berichtje afmaken.
met hond gewandeld en gegourmet bij ouders.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een paar dingen uitgelegd. Maar even geduld, moet even een berichtje afmaken.
[..]
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Want? Dan pleeg je zelfmoordquote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik win even stemmen voor jankbal van het jaar, als ik die titel heb zijn jullie van me af.
Als je hier regelmatig komt ookquote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Wat een geile mensen bij elkaar..
Als je voor het eerst komt, zou je denken dat dit de slowchat van een gangbangclubje is ofzo
quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iets daarboven, partiële afgeleiden en limieten enzo, als dat je iets zegt
Het is gewoon zo, kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iemand even dat gedraag je als een neger plaatje posten
Ik dacht dat mijn vader zei dat je zoiets had verteld toen met die omgevallen boom?quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met al die kutkinderen die een hekel aan wiskunde hebben? Lijkt me wel grappig.
Gelukkig zit er tegenwoordig een SC waarschuwing in de topictitel.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Wat een geile mensen bij elkaar..
Als je voor het eerst komt, zou je denken dat dit de slowchat van een gangbangclubje is ofzo
Dat is waar..quote:
Zegt me wel iets ja.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iets daarboven, partiële afgeleiden en limieten enzo, als dat je iets zegt
Even geduld.quote:Op zondag 25 december 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, gewoon, wat je dan doet zegmaar?
Kijk, ik bijt, sla, krab, vloek en duw heel wat af.. Ik ben echt een mietje, maar in bed kan ik heel veel hebben. Echt bizar.
Terwijl je dat denk ik bij mij helemaal niet verwacht..Net zoals ik het bij jou ook niet verwacht, kaneel.
Beetje gezellig geweest? Gepinballed?quote:Op zondag 25 december 2011 23:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
met hond gewandeld en gegourmet bij ouders.
Ik denk het nog steeds, maar ik geloof dat je een code woord nodig hebt om opgenomen te worden in de groep.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Ja maar dat het hier over snijseks gaatquote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig zit er tegenwoordig een SC waarschuwing in de topictitel.
Waar is het dan vermakelijker dan hier?quote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is waar..
Ik kom af en toe, als de rest van het forum inkakt...
Misschien moeten we er nog bij zetten dat iedereen geil is en driekwart seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig zit er tegenwoordig een SC waarschuwing in de topictitel.
Jij gaat gewoon een beest in bed zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, kan ik niks aan doen.
Goed plan. Ik ben het ookquote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien moeten we er nog bij zetten dat iedereen geil is en driekwart seksueel gefrustreerd
Factquote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien moeten we er nog bij zetten dat iedereen geil is en driekwart seksueel gefrustreerd
Neequote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor seks, telt dat ook als frustratie?quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik volg R&P, SEX, KLB en soms ONZ en GC. Heel af en toe de andere fora....quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waar is het dan vermakelijker dan hier?
Zal wel iemand anders zijn, want ik was er toen niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vader zei dat je zoiets had verteld toen met die omgevallen boom?
Maar hem kennende kan het ook compleet iemand anders zijn waar hij het over had.
Vraag voor de grap even hoe vaak iedereen fapt/sopt.quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
3 x per dag natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vraag voor de grap even hoe vaak iedereen fapt/sopt.
Oh wacht, ik doe het wel
Hoe vaak sopt/fapt/neukt iedereen hier?
6x/week. In mijn puberjaren lag dat getal boven de 5x / dagquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
Misschien dat het ooit komt.quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een beest in bed zijn.
Ik sop 4-5 keer per dag en neuk misschien eens per week? Maar dan wel meerdere keren op die dagquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
dagenlijks fappen voor het slapen gaanquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
Niet vaak. Met douchen meestal.quote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
Ik doe niet aan die onzin.quote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
iig geen lieve onschuldige meisjesquote:
hou je daarvan dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iig geen lieve onschuldige meisjes
Staat genoteerd in mijn heloef-boekje.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Mensen weten al teveel over me, ik ga leren dingen voor mezelf te houden.
Ik had er eigenlijk alleen maar zin in, was er niet bang of nerveus voor ofzoquote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef Sinji het volgende:
Duidelijke seks-faalangst bij heloef
Heel normaal als maagd zijnde
Niet persequote:
Niet?quote:Op zondag 25 december 2011 23:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onzin.
In mijn hoofd heeft dezelfde desastreuze "eerste keer band" zich al zo vaak afgespeeld dat ik er langzaam in ben gaan geloven.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef Sinji het volgende:
Duidelijke seks-faalangst bij heloef
Heel normaal als maagd zijnde
Voor meisjes is het ook anders dan voor jongensquote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk alleen maar zin in, was er niet bang of nerveus voor ofzo
Als ik toch een goed voornemen moet hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Staat genoteerd in mijn heloef-boekje.
Ja? Ik ken ook wel meisjes die bang waren voor hun eerste keer.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor meisjes is het ook anders dan voor jongens
Ja en? Daarna kan het alleen maar beter wordenquote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft dezelfde desastreuze "eerste keer band" zich al zo vaak afgespeeld dat ik er langzaam in ben gaan geloven.
http://www.allesoverseks.(...)-faalangst-doen.aspxquote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft dezelfde desastreuze "eerste keer band" zich al zo vaak afgespeeld dat ik er langzaam in ben gaan geloven.
jaquote:
Maak je toch niet zo druk joh. Wat is het ergste wat er nou kan gebeuren?quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was er wel echt klaar voor toen het gebeurde...quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja? Ik ken ook wel meisjes die bang waren voor hun eerste keer.
Als het zo doorgaat begin ik straks te hyperventileren voor het gebeurt.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Daarna kan het alleen maar beter worden
Ik ook wel. Ik keek er al tijden naar uitquote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was er wel echt klaar voor toen het gebeurde...
Probeer eerst eens naar een pakje condooms te kijken zonder te lachenquote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat begin straks te hyperventileren voor het gebeurt.
Relax man voorlopig gaat het toch niet gebeuren dit jaar iig niet meerquote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat begin ik straks te hyperventileren voor het gebeurt.
Ja, maar dat hoor je niet vaak. Best bijzonder.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Houd het gewoon bij fantasie.
Aseksualiteit?quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Houd het gewoon bij fantasie.
Al doende leert men, geldt voor seks net zo als voor koken of rijlessen om maar wat te noemen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je hoefde niet meer klaar te komen?quote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was er wel echt klaar voor toen het gebeurde...
Het komt inderdaad niet vaak voor.quote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoor je niet vaak. Best bijzonder.
Nog stiekemer hoop ik dat er een oudere vrouw hier komt posten en mij versierd maar dat gaat niet als dit een halve porno SC is natuurlijkquote:
Hoe ik het me voorstel: allesquote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk joh. Wat is het ergste wat er nou kan gebeuren?
Maar is het dan ook niet lekker? (met jezelf)quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het komt inderdaad niet vaak voor.
Ook oudere dames zijn niet vies van seks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog stiekemer hoop ik dat er een oudere vrouw hier komt posten en mij versierd maar dat gaat niet als dit een halve porno SC is natuurlijk
Je hebt er helemaal geen behoefte aan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zou mezelf best aseksueel kunnen bestempelen, al is dat wel vrij breed.
en niet als je persoonsvormen met een d blijft schrijvenquote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog stiekemer hoop ik dat er een oudere vrouw hier komt posten en mij versierd maar dat gaat niet als dit een halve porno SC is natuurlijk
wat een boefjesquote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik aseksueel was. Maar dat kwam omdat ik bang was dat mensen me zouden aanraken. Dat is gelukkig over gegaan.quote:Op zondag 25 december 2011 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als het gebrek van drang naar seksualiteit je hele leven lang heeft geduurd kun je wel zeggen dat je aseksueel bent ja.quote:Op zondag 25 december 2011 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Herken jij je in een type?quote:Soorten aseksualiteit
Het Asexual Visibility and Education Network (AVEN) beschrijft 4 soorten of types van aseksualiteit bij mensen:[1]
Type A
Personen die wel een seksuele drift ervaren, maar zich niet seksueel door anderen personen aangetrokken voelen. Deze mensen hebben een zeker biochemische ervaring van seks, doen mogelijk ook aan masturbatie, maar zullen nooit met een andere persoon seksuele interactie hebben.
Type B
Personen die zich tot anderen aangetrokken voelen, maar geen seksuele drift ervaren. Deze mensen hebben wel diepere emotionele bindingen met anderen, houden ook wel van iemand anders, maar zonder de behoefte met zijn of haar geliefde ook seksuele interactie te hebben. Dit sluit lichamelijke tederheid overigens niet uit.
Type C
Personen die zowel seksuele drift ervaren als emotionele aantrekkingskracht van anderen, maar die desondanks geen seksuele interactie hebben. Zij kunnen wel masturberen en van iemand houden. Seksuele interactie met de geliefde en de liefde voor deze persoon zijn voor zulke mensen echter twee heel verschillende dingen die niet samengaan.
Type D
Personen die noch seksuele drift ervaren, noch emotionele aantrekkingskracht van anderen ervaren. Dit betekent echter niet dat deze mensen geen goede en/of emotionele vriendschappen kennen of hebben, maar ze hebben alleen niet de behoefte aan liefde of seksuele interactie.
Nee en ik geloof best dat veel mensen dat niet zullen begrijpen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal geen behoefte aan?
Dat weet ikquote:Op zondag 25 december 2011 23:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook oudere dames zijn niet vies van seks.
/ Carequote:Op zondag 25 december 2011 23:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
en niet als je persoonsvormen met een d blijft schrijven
Wie die oudere vrouw?quote:
een oudere vrouw is geen meervoud tijn, boefjes daarintegen wel dus ik had het over de users hierquote:Op zondag 25 december 2011 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar een porno SC schrikt mensen af
[..]
/ CareFuck taalnazi's
[..]
Wie die oudere vrouw?
Denk het meest type A.quote:Op zondag 25 december 2011 23:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als het gebrek van drang naar seksualiteit je hele leven lang heeft geduurd kun je wel zeggen dat je aseksueel bent ja.
[..]
Herken jij je in een type?
ohquote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een oudere vrouw is geen meervoud tijn, boefjes daarintegen wel dus ik had het over de users hier
Nee man, vreselijk lijkt me datquote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
Soms lijkt het me wel lekker, aseksueel zijn.
kloptquote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ohben niet zo helder meer
ik ben er zelf ook eentje
Als je ergens geen behoefte aan hebt, dan mis je het ook niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee man, vreselijk lijkt me dat![]()
Dat is hetzelfde als niet kunnen genieten van lekker eten naar mijn mening
Cuff em.quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kloptallemaal boefjes hier
Nou, het is ook niets als je de hele dag de lekkerste wijven in je klas ziet, wil neuken maar niet kan neuken. En zelfs als je wel kan neuken, dan wil je vrij snel weer.quote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee man, vreselijk lijkt me dat![]()
Dat is hetzelfde als niet kunnen genieten van lekker eten naar mijn mening
Oh dan is het goedquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zit slechts bij de taal-Hitlerjugend
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
Soms lijkt het me wel lekker, aseksueel zijn.
Dat is waarquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je ergens geen behoefte aan hebt, dan mis je het ook niet.
jij ookquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kloptallemaal boefjes hier
Handboeien om!quote:
Gewoon een hormonenkuurtje doenquote:Op zondag 25 december 2011 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zullen we ons samen laten castreren?
Type Aquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je ergens geen behoefte aan hebt, dan mis je het ook niet.
Helpt dat tegen je libido dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zullen we ons samen laten castreren?
Dat lijkt mij nietsquote:
Weetje loefje,quote:
Ik weet het, nu is onzekerheid over mezelf ingewisseld voor onzekerheid over seks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Je selfpity is echt niet sexy.. Kijk naar Naat, die is zeker niet vet knap of gespierd of wat dan ook, maar hij heeft schijt eraan en hij deed het gewoon, ook al faalde hij.
Oh snap!quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Je selfpity is echt niet sexy.. Kijk naar Naat, die is zeker niet vet knap of gespierd of wat dan ook, maar hij heeft schijt eraan en hij deed het gewoon, ook al faalde hij.
Luister naar deze wijze woorden Heloefquote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Waarin faalde hij?quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
quote:
It's even annoying.quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Je selfpity is echt niet sexy.
volgens mij niet, mijn oom is ook gecastreerd maar die heeft ook nog gewoon seksquote:
neequote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Type A
Personen die wel een seksuele drift ervaren
is dat niet frustrerend?
Vervelend was ik altijd al.quote:
Dat dacht ik ook al, je produceert alleen geen zaad meer.quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
volgens mij niet, mijn oom is ook gecastreerd maar die heeft ook nog gewoon seks
hoe kan dat?quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
volgens mij niet, mijn oom is ook gecastreerd maar die heeft ook nog gewoon seks
Mensen worden over het algemeen gesteriliseerd schat. Castreren doen ze bij dieren. Of je oom moet een veroordeeld zedendelinquent zijn, maar die kans is gelukkig kleinquote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je dan ook niet geknuffeld worden?quote:
Castreren is de term voor dieren inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
hoe kan dat?
Bedoel je niet gesteriliseerd?
Nogmaals de vraag, of je wel gekeken hebt of spelen met je doos lekker is?quote:
Eunuchen konden wel goed zingen vroegerquote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen worden over het algemeen gesteriliseerd schat. Castreren doen ze bij dieren. Of je oom moet een veroordeeld zedendelinquent zijn, maar die kans is gelukkig klein
Kan ook bij mensen. Lul en ballen eraf snijden kan ook bij mensen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Castreren is de term voor dieren inderdaad.
ik weet het niet precies eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
hoe kan dat?
Bedoel je niet gesteriliseerd?
Volgens mij schroeien ze dan ook alleen de zaadleiders of hoe heten die dingen dicht. Als je echt je ballen laat verwijderen, produceer je volgens mij geen testosteron meer, en ben je dus minder geil (dacht ik, geen flauw idee hoe het echt zitquote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gesteriliseerd dusquote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet het niet precies eerlijk gezegdweet alleen dat hij geen kinderen meer kan krijgen, ik ving het 3 jaar geleden op ofzo dus precies zou ik het niet meer weten
Ach ik zeik altijd, trap na naar mensen die me proberen te helpen, ik kan best leuk zijn maar ik ben toch meestal niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je geen zelfmedelijden toont ben je best leuk.
Klopt ja.quote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij schroeien ze dan ook alleen de zaadleiders of hoe heten die dingen dicht. Als je echt je ballen laat verwijderen, produceer je volgens mij geen testosteron meer, en ben je dus minder geil (dacht ik, geen flauw idee hoe het echt zit).
Alleen dat gebeurt niet of nauwelijks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook bij mensen. Lul en ballen eraf snijden kan ook bij mensen.
Natuurlijk, anders was ik wel kluizenaar geworden.quote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef Sinji het volgende:
CM, kun je wel genieten van iemands gezelschap etc. ? En alles wat een relatie inhoudt minus de seks?
Niet meerquote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen dat gebeurt niet of nauwelijks.
Neger wat? Nou doe je het weer!quote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik zeik altijd, trap na naar mensen die me proberen te helpen, ik kan best leuk zijn maar ik ben toch meestal niet.
Maar goed genoeg gezeik voor vandaag.
Mooi, ik vind het leuk om gelijk te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |