kloptquote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ohben niet zo helder meer
ik ben er zelf ook eentje
Als je ergens geen behoefte aan hebt, dan mis je het ook niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee man, vreselijk lijkt me dat![]()
Dat is hetzelfde als niet kunnen genieten van lekker eten naar mijn mening
Cuff em.quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kloptallemaal boefjes hier
Nou, het is ook niets als je de hele dag de lekkerste wijven in je klas ziet, wil neuken maar niet kan neuken. En zelfs als je wel kan neuken, dan wil je vrij snel weer.quote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee man, vreselijk lijkt me dat![]()
Dat is hetzelfde als niet kunnen genieten van lekker eten naar mijn mening
Oh dan is het goedquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zit slechts bij de taal-Hitlerjugend
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
Soms lijkt het me wel lekker, aseksueel zijn.
Dat is waarquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je ergens geen behoefte aan hebt, dan mis je het ook niet.
jij ookquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kloptallemaal boefjes hier
Handboeien om!quote:
Gewoon een hormonenkuurtje doenquote:Op zondag 25 december 2011 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zullen we ons samen laten castreren?
Type Aquote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je ergens geen behoefte aan hebt, dan mis je het ook niet.
Helpt dat tegen je libido dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zullen we ons samen laten castreren?
Dat lijkt mij nietsquote:
Weetje loefje,quote:
Ik weet het, nu is onzekerheid over mezelf ingewisseld voor onzekerheid over seks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Je selfpity is echt niet sexy.. Kijk naar Naat, die is zeker niet vet knap of gespierd of wat dan ook, maar hij heeft schijt eraan en hij deed het gewoon, ook al faalde hij.
Oh snap!quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Je selfpity is echt niet sexy.. Kijk naar Naat, die is zeker niet vet knap of gespierd of wat dan ook, maar hij heeft schijt eraan en hij deed het gewoon, ook al faalde hij.
Luister naar deze wijze woorden Heloefquote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Waarin faalde hij?quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
quote:
It's even annoying.quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje loefje,
Je selfpity is echt niet sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |