dagenlijks fappen voor het slapen gaanquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vraag voor de grap even hoe vaak iedereen fapt/sopt.
Oh wacht, ik doe het wel
Hoe vaak sopt/fapt/neukt iedereen hier?
Niet vaak. Met douchen meestal.quote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
Ik doe niet aan die onzin.quote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik doe het wel
iig geen lieve onschuldige meisjesquote:
hou je daarvan dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iig geen lieve onschuldige meisjes
Staat genoteerd in mijn heloef-boekje.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Mensen weten al teveel over me, ik ga leren dingen voor mezelf te houden.
Ik had er eigenlijk alleen maar zin in, was er niet bang of nerveus voor ofzoquote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef Sinji het volgende:
Duidelijke seks-faalangst bij heloef
Heel normaal als maagd zijnde
Niet persequote:
Niet?quote:Op zondag 25 december 2011 23:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onzin.
In mijn hoofd heeft dezelfde desastreuze "eerste keer band" zich al zo vaak afgespeeld dat ik er langzaam in ben gaan geloven.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef Sinji het volgende:
Duidelijke seks-faalangst bij heloef
Heel normaal als maagd zijnde
Voor meisjes is het ook anders dan voor jongensquote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk alleen maar zin in, was er niet bang of nerveus voor ofzo
Als ik toch een goed voornemen moet hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Staat genoteerd in mijn heloef-boekje.
Ja? Ik ken ook wel meisjes die bang waren voor hun eerste keer.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor meisjes is het ook anders dan voor jongens
Ja en? Daarna kan het alleen maar beter wordenquote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft dezelfde desastreuze "eerste keer band" zich al zo vaak afgespeeld dat ik er langzaam in ben gaan geloven.
http://www.allesoverseks.(...)-faalangst-doen.aspxquote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft dezelfde desastreuze "eerste keer band" zich al zo vaak afgespeeld dat ik er langzaam in ben gaan geloven.
jaquote:
Maak je toch niet zo druk joh. Wat is het ergste wat er nou kan gebeuren?quote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was er wel echt klaar voor toen het gebeurde...quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja? Ik ken ook wel meisjes die bang waren voor hun eerste keer.
Als het zo doorgaat begin ik straks te hyperventileren voor het gebeurt.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Daarna kan het alleen maar beter worden
Ik ook wel. Ik keek er al tijden naar uitquote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was er wel echt klaar voor toen het gebeurde...
Probeer eerst eens naar een pakje condooms te kijken zonder te lachenquote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat begin straks te hyperventileren voor het gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |