Natuurlijk, die poging jou te versieren was een mislukte afleidingsmanoeuvre.quote:
Bwooooooh! Ik zal het hem morgen zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk, die poging jou te versieren was een mislukte afleidingsmanoeuvre.
Het idee al dat je leuter en ballen worden uitgepoept.quote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Lijkt me niet alleen smerig maar ook nog eens verdomd pijnlijk.
Ik wil het niet weten. Messen en bloed is ok, maar dit gaat te furr.quote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed hoe dat werkt enzo
quote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef Sinji het volgende:
Honkbal
Moet die bal in haar mond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: ze staat alsof ze moet poepen![]()
Ik weet van te voren toch niet wanneer ik honger krijg.quote:Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet je 'm eerder aanzetten en niet pas als je honger hebt
Magnetron FTW
Dat gaat mij te ver messen en bloed.quote:Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Messen en bloed is ok, maar dit gaat te furr.
Vergeet die bal, mijn honkbal knuppel wil ik heel ergens anders in stoppen.quote:
Zweepjes, handboeien en slaan dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver messen en bloed.
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 25 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zweepjes, handboeien en slaan dan?
Jammer, je mist wat.quote:Op zondag 25 december 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver messen en bloed.
Soft gedoe.quote:Op zondag 25 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zweepjes, handboeien en slaan dan?
Saucijzenquote:Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet van te voren toch niet wanneer ik honger krijg.
Saucijzen of worstenbroodjes?
Nee hoor ik mis nietsquote:
Hij meent het ben ik bang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |