Serieus, ik heb de hele tijd gedacht dat jij nog maagd wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen en samen kan je toch niet echt vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet vergelijkbaar met het zelfdoen
Second base != ontmaagdingquote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieus, ik heb de hele tijd gedacht dat jij nog maagd was
Goed, dat zou natuurlijk nog steeds zo kunnen zijn. Of misschien was dat een andere dame in dit topic
Is het ook niet. Dat wilde ik niet impliceren.quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet vergelijkbaar met het zelfdoen
Maar als ze gevingerd wil worden heeft het toch geen nut om het zelf te doenquote:Op zondag 25 december 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet. Dat wilde ik niet impliceren.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef Sinji het volgende:
Strawberry kijk deze
Ghehe die kende ik al. Volgens mij zitten er meer van dat soort dingetjes in, vooral met Annie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was second base ook al weer?quote:
Ze wilde fingers in her pussy, dat kan ze zelf.quote:Op zondag 25 december 2011 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als ze gevingerd wil worden heeft het toch geen nut om het zelf te doen
Behalve om je af te reageren dan misschien.
Oraal dacht ik.quote:Op zondag 25 december 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was second base ook al weer?
Alles komt goed, bijna niemand is geweldig de eerste keer.quote:Op zondag 25 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel niks aan.
Maar goed mijn ontmaagding is in mijn hoofd zo een catastrofe, kan alleen maar meevallen.
Voelen is toch second? Zoenen first en oraal third?quote:Op zondag 25 december 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is tieten voelen en zo dan? First base samen met zoenen?
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op zondag 25 december 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh zoquote:
En als je niet gezoend hebt maar wel iemand (min of meer) gemasseerd hebt, wat is dat dan?quote:Op zondag 25 december 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 25 december 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelen is toch second? Zoenen first en oraal third?
Wait whutquote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ik ken het wel anders met fases 0 t/m 10
0) handje vasthouden
1) tongzoenen
2) voelen, strelen
3) masturberen
4) pijpen, beffen
5) neuken
6) sex eigen sekse
7) anale seks
8) BDSM
9) met dieren
10) plas en poep seks
Ik bedoel met 1 vinger en dan niet eens een beetje kracht zettenquote:Op zondag 25 december 2011 22:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Punt 5 is discutabel. Bij elke vrouw anders volgens mij.
Ik laat het alleen merken als het pijn doet en anders geef ik geen aanwijzingenquote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je merkt het echt wel als ze het fijn dan wel niet fijn vindt. En omdat je meisje vast wel weet dat het je eerste keer is, zal ze je ook best wat meer aanwijzingen geven.
Als we jou toch niet haddenquote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer![]()
Baseball metaphors for sex
First base – mouth to mouth kissing, especially open mouth ("French") kissing involving the tongue.
Second base – aggressive stimulation between the neck and waist, usually shirtless or under the shirt.
Third base – manual or oral stimulation of the genitalia.
Fourth base (Home run) – the act of penetrative intercourse.
quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer![]()
Baseball metaphors for sex
First base – mouth to mouth kissing, especially open mouth ("French") kissing involving the tongue.
Second base – aggressive stimulation between the neck and waist, usually shirtless or under the shirt.
Third base – manual or oral stimulation of the genitalia.
Fourth base (Home run) – the act of penetrative intercourse.
Dat is niks.quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
En als je niet gezoend hebt maar wel iemand (min of meer) gemasseerd hebt, wat is dat dan?
Komt van een zomerkamp van scoutingquote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ik ken het wel anders met fases 0 t/m 10
0) handje vasthouden
1) tongzoenen
2) voelen, strelen
3) masturberen
4) pijpen, beffen
5) neuken
6) sex eigen sekse
7) anale seks
8) BDSM
9) met dieren
10) plas en poep seks
Waarom niet?quote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoel met 1 vinger en dan niet eens een beetje kracht zettenMijn hemel, wat slecht.
[..]
Ik laat het alleen merken als het pijn doet en anders geef ik geen aanwijzingen![]()
In die context wil ik het al helemaal niet weten.quote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt van een zomerkamp van scouting
De meeste mensen zullen 6, 8, 9 en 10 nooit doenquote:
Jammer. Alhoewel, het is niet mijn probleem.quote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoel met 1 vinger en dan niet eens een beetje kracht zettenMijn hemel, wat slecht.
[..]
Ik laat het alleen merken als het pijn doet en anders geef ik geen aanwijzingen![]()
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen 6, 8, 9 en 10 nooit doen
Grapje toch.quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, en bedankt. Ik moet het daar al 15 jaar mee doen
Je moest eens weten.quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar BDSM lust je dus wel pap van begrijp ik hieruit?
Ik vind dat 9 en 10 sowieso omgedraaid moet worden.quote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen 6, 8, 9 en 10 nooit doen
Nouja, ik laat merken als je het goed doet, als je geen reactie meer krijgt, ja dan weet je dat je iets fout doet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Alhoewel, het is niet mijn probleem.
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 10quote:
Oversekste pubers dan krijg je datquote:Op zondag 25 december 2011 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In die context wil ik het al helemaal niet weten.
Zolang je er geen tijdschrift bij pakt tijdens de daad is het nog te reddenquote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik laat merken als je het goed doet, als je geen reactie meer krijgt, ja dan weet je dat je iets fout doet.
Ow, ok. Maar toch, het is niet mijn probleem. Zie je VH morgen?quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik laat merken als je het goed doet, als je geen reactie meer krijgt, ja dan weet je dat je iets fout doet.
euh ja 6 en 8 die zou ik wel willen doen zo ver ik het nog niet gedaan hebquote:
kloptquote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat 9 en 10 sowieso omgedraaid moet worden.
En het beste is nog als 9 helemaal niet zou bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |