Dat is wederom een geweldige kwaliteit.quote:Op zondag 25 december 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan vreemdgaan.
Niet iedereen kan dat even goed helaasquote:Op zondag 25 december 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
Verschilt per man volgens mij. Zolang ze maar aangeven wat ze willen.
Ja we weten nu wel dat het helicopteren een diepe wens is van elke vrouw.quote:Op zondag 25 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ermee spelen veel leuker dan echt klaar trekken.
geldt voor bijna allesquote:Op zondag 25 december 2011 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat even goed helaas
Nee. Iets te lange nagels vind ik zelf ook niet zo fijn.quote:Op zondag 25 december 2011 22:34 schreef Sinji het volgende:
Is het gek als ik let op de handen van een meid? Eelt vind ik niet fijn namelijk
Echt hequote:Op zondag 25 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerquote:
tegelijkquote:Op zondag 25 december 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het lekker
Maar liever een piemel dan vingers hoor. Hoewel dat ook heel geil kan zijn.
Soms wil ik geen seks.quote:Op zondag 25 december 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt helamme hand alles.. bovendien is seks veel lekkerder dan trekken, dus waarom trekken?
1. Geen vinger in een gortdroge doos steken.quote:
Laatste punt vind ik niet erg eigenlijk. Het gevoel van erin gaan is zo lekker.quote:Op zondag 25 december 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Geen vinger in een gortdroge doos steken.
2. Het is geen drukknop
3. In mijn lies wrijven werkt niet
4. Serieus, ga nog even lekker door terwijl het schraal is
5. In uit in uit in uit, wat denk je nou?!
Ik moest hier zo hard lachen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Geen vinger in een gortdroge doos steken.
2. Het is geen drukknop
3. In mijn lies wrijven werkt niet
4. Serieus, ga nog even lekker door terwijl het schraal is
ok, nou doei danquote:Op zondag 25 december 2011 22:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ah, mijn wissel is er. Net op tijd, want Tijn begint op draaf te komen. Later y'all
Dat is ook het enige wat dames bij mij mogen doen. Klaar trekken lukt toch niet. Als je wil dat dat goed gebeurt kan je het beter zelf doen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Punt 5 is discutabel. Bij elke vrouw anders volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik blijf gewoon eeuwig maagd, ingewikkeld gedoe.quote:Op zondag 25 december 2011 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet lachen maar er van leren heloef
Subtiel.quote:Op zondag 25 december 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms wil ik geen seks.als ik ongesteld ben, of we haast of in het openbaar zijn. Of als ik gewoon iemand nog niet zo lang ken.
Mijn vermoedens kloppen...ik ga dan ook geen pogingen meer doen om te wennen aan een andere hand dan die van mijzelfquote:Op zondag 25 december 2011 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat dames bij mij mogen doen. Klaar trekken lukt toch niet. Als je wil dat dat goed gebeurt kan je het beter zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |