Jullie zeiden het, ik dacht hetquote:Op zondag 25 december 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vast wel, maar of het lekkerder is betwijfel ik, ik bedoel ik weet precies wat ik zelf lekker vind natuurlijk.
[quote]Op zondag 25 december 2011 22:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeg (insert willekeurige dames naam), wat is dit nou?! Je doet het helemaal verkeerd!
Het compenseert elkaar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar. Als ik het bij mezelf doe vind ik het lekkerder. Maar als mijn vriend het doet vind ik het geil en spannend.
Eerst voor doenquote:Op zondag 25 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat een stuk minder lekker zijn, of althans je moet de dame in kwestie wel wat dingen aangeven lijkt me.
ik denk dat je spuit zodra een meisje maar over je boxer streelt, na die 17 jaar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of ik er na bijna 17 jaar nog aan zou kunnen wennen als een ander het doet
Nah, er lag al genoeg vlees op tafel.quote:Op zondag 25 december 2011 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een echte baas trekt zijn colbertje en overhemd uit voor het gourmetten.
Jij hebt makkelijk pratenquote:
Je kent me te goedquote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik denk dat je spuit zodra een meisje maar over je boxer streelt, na die 17 jaar.
En ik denk en weet uit ervaring dat dit gruwelijk tegen valtquote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik denk dat je spuit zodra een meisje maar over je boxer streelt, na die 17 jaar.
Zijn overigens mannen die het zelf toch het best kunnen, maar toch is het samen veel toffer lijkt me.
Als ze maar niet heel snel gaat.quote:
Dat doe ik ook altijd, of ik neem het gewoon over of stuur zijn hand.quote:Op zondag 25 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat een stuk minder lekker zijn, of althans je moet de dame in kwestie wel wat dingen aangeven lijkt me.
lolquote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
Mazzol mensen, ik ga me vermaken met een emmer kip bij de kfc.
Zou wel kunnen, want het is allebei in Amsterdam!quote:Op zondag 25 december 2011 22:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Leuk kunnen ze samen met de mensen van TRU gaan zitten
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
Haha nee.quote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat lees ik, heeft Murdera zijn pen0r laten zien op de chat?
Het is een hoax, we hebben geen kfc hier.quote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol
KFC heb je toch niet nodig alls je op de boerderij woont?
Want anders?quote:
Wat valt tegen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk en weet uit ervaring dat dit gruwelijk tegen valt
Ik ga dinsdag maar eens een cam halen dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee.
Maar ik dacht ik zeg het gewoon, dan is het volgende keer nog een stuk drukker op TC.
hier is waar? wonen jullie samen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een hoax, we hebben geen kfc hier.
Jaquote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag maar eens een cam halen dan.
Als iedereen dat doet worden die venstertjes zo klein dat je niemand meer zietquote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk jequote:
Ik wil ook op tcquote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet lekker als ze 4 keer per seconde op en neer gaat.quote:
Toppie woont 2 gehuchten verderop. Ik woon in Leiden.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
hier is waar? wonen jullie samen?
Waarom wil je dat zo graag?quote:
Hoeveel dan?quote:Op zondag 25 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet lekker als ze 4 keer per seconde op en neer gaat.
Het gebeurt of heel snel of niet.quote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk en weet uit ervaring dat dit gruwelijk tegen valt
Iemand neemt dit te serieus:quote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
Mazzol mensen, ik ga me vermaken met een emmer kip bij de kfc.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...
quote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
Zal ik doen. Ik heb verder alleen foto's met lang haar en baard enzulks.quote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, je moet echt een foto op facebook nemen die wat meer recent is. Ik herken je op deze amper.
Dat is nog tot daar aan toe. Er zijn belangrijker dingenquote:Op zondag 25 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet lekker als ze 4 keer per seconde op en neer gaat.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat snapte ik dus niet anders zou ik het niet vragen.
Wat hij zegt niet dusquote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gebeurt of heel snel of niet.
Zo zie ik het voor me in mijn hoofd.
Een stuk rustiger.quote:
Dude.quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moeten de single mannen in dit topic elkaar een handjob gaan geven, gewoon als oefening.
Wat dan? Hij bleef in slaapstand ofzo?quote:
Nee Kaneel, gewoon nee.quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moeten de single mannen in dit topic elkaar een handjob gaan geven, gewoon als oefening.
Kom ik toch toevallig dit topic binnenvallenquote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wait what?quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar heb ik wel hoor naar, maar dat verbaasd niemand hier natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja hij vond het zo spannend dat junior zich terugtrokquote:Op zondag 25 december 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat dan? Hij bleef in slaapstand ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |