Wat denk jequote:
Ik wil ook op tcquote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag maar eens een cam halen dan.
Dat is niet lekker als ze 4 keer per seconde op en neer gaat.quote:
Toppie woont 2 gehuchten verderop. Ik woon in Leiden.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
hier is waar? wonen jullie samen?
Waarom wil je dat zo graag?quote:
Hoeveel dan?quote:Op zondag 25 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet lekker als ze 4 keer per seconde op en neer gaat.
Het gebeurt of heel snel of niet.quote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk en weet uit ervaring dat dit gruwelijk tegen valt
Iemand neemt dit te serieus:quote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
Mazzol mensen, ik ga me vermaken met een emmer kip bij de kfc.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...
quote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
Zal ik doen. Ik heb verder alleen foto's met lang haar en baard enzulks.quote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, je moet echt een foto op facebook nemen die wat meer recent is. Ik herken je op deze amper.
Dat is nog tot daar aan toe. Er zijn belangrijker dingenquote:Op zondag 25 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet lekker als ze 4 keer per seconde op en neer gaat.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat snapte ik dus niet anders zou ik het niet vragen.
Wat hij zegt niet dusquote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gebeurt of heel snel of niet.
Zo zie ik het voor me in mijn hoofd.
Een stuk rustiger.quote:
Dude.quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moeten de single mannen in dit topic elkaar een handjob gaan geven, gewoon als oefening.
Wat dan? Hij bleef in slaapstand ofzo?quote:
Nee Kaneel, gewoon nee.quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moeten de single mannen in dit topic elkaar een handjob gaan geven, gewoon als oefening.
Kom ik toch toevallig dit topic binnenvallenquote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wait what?quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar heb ik wel hoor naar, maar dat verbaasd niemand hier natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja hij vond het zo spannend dat junior zich terugtrokquote:Op zondag 25 december 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat dan? Hij bleef in slaapstand ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |