Dat is goedquote:Op zondag 25 december 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
Weet je wat nu grappig zou zijn? Het ontopic houden!
Het werd wel erg zuur gezeikquote:Op zondag 25 december 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel te verwachten na al dat gezeik in R&P FB
Nu even niet. Geen zin om op een dag als deze aan het eigenlijke onderwerp te denkenquote:Op zondag 25 december 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
Weet je wat nu grappig zou zijn? Het ontopic houden!
Ik doe het de komende twee jaar wel met mijn vuistje.quote:Op zondag 25 december 2011 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je de bestelsite er ook bij hebben?
God mag het weten, niks meer van gehoord.quote:Op zondag 25 december 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goedhoe is het met je walvis?
Hmm, word je daar echt depri van omdat het Kerst is?quote:Op zondag 25 december 2011 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nu even niet. Geen zin om op een dag als deze aan het eigenlijke onderwerp te denken
Gelukkig voor jouquote:Op zondag 25 december 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
God mag het weten, niks meer van gehoord.
Nee, ik zou er niet depri van worden, maar ik voel de behoefte gewoon niet zo om me er nu mee bezig te houden, vooral omdat ik er juist in deze tijd geen last van hebquote:Op zondag 25 december 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, word je daar echt depri van omdat het Kerst is?
Heb je naar mijn pener gekeken?quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Het was trouwens wel leuk om een aantal van jullie nu eens te zien op tinychat.
(Ik heb gegluurd![]()
)
Oh ja dat zal helpenquote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien was ze wel helemaal idolaat van Ajax.
Vieze lurkerquote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Het was trouwens wel leuk om een aantal van jullie nu eens te zien op tinychat.
(Ik heb gegluurd![]()
)
Nee gewoon, Daniel.quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je naar mijn pener gekeken?
Was jij God?
Ze is idolaat van Zelda en het oog wil ook nog een beetje wat he.quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien was ze wel helemaal idolaat van Ajax.
Iemand/iets wat niet bestaat kan niet gemeen zijnquote:
Daten? Via TinyChat????quote:Op zondag 25 december 2011 22:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja maar ik hoef dan ook niet te daten, heb mijn date al in andere topics op FOK! gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |