Ikquote:
tijn is smoothquote:Op zondag 25 december 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was er toch, als hij er echt een zou hebben zou ik nu balen omdat ik een kans miste er een in het echt te zien.
Welk deel?quote:Op zondag 25 december 2011 21:53 schreef Sinosappel het volgende:
Bah heb weinig van het kerstdiner mee kunnen eten...
Ben ziekig en lig te rillen in bed
Harry Potter was wel nice
Je moet niet alles met je vriendin samen willen doen hoor, dat jou je niet vol.quote:Op zondag 25 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
Ik heb welgeteld twee vrienden die wat met Ajax of voetbal hebben.
Nee heel direct. Neuken?quote:Op zondag 25 december 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is niet zo subtiel.
Deathly hallows pt. 1quote:
Nee, hoeft niet.quote:Op zondag 25 december 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Beterschap Sinosappel
[..]
Nee heel direct. Neuken?
Twee is inderdaad toffer.quote:Op zondag 25 december 2011 21:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deathly hallows pt. 1
Deel 2 is veel leuker...die kijken we morgn
Veel minder slecht, bedoel jequote:Op zondag 25 december 2011 21:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deathly hallows pt. 1
Deel 2 is veel leuker...die kijken we morgn
Tuurlijk niet, maar er blijft genoeg over buiten Ajax hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet niet alles met je vriendin samen willen doen hoor, dat jou je niet vol.
Ik vraag me ineens af he, zijn er nou mensen die op zo'n vakantie niet de auto gebruiken, maar met het vliegtuig gaan? En of "Zara" dan naast 'm mag plaatsnemen, of dat ze dubbelgevouwen als overbagage wordt afgerekend.quote:Op zondag 25 december 2011 21:55 schreef Sinji het volgende:
Ga jij ook wel eens op vakantie met je Doll Tijn?
http://dollforum.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=31921
Ach, ik vind er niet zoveel aan, Harry Potter lezenquote:Op zondag 25 december 2011 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat er vrolijk op los, de boeken zijn namelijk veel beter!
quote:Op zondag 25 december 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[info]Lieve mensen voor uw alle geruststelling heb ik de TT aangepast zodat daar geen discussie meer over kan zijn. Graag TT mee overnemen in de volgende delen.
En uw moderator wenst u ook een prettige kerst!
[/info]
You just made my day.quote:Op zondag 25 december 2011 21:55 schreef Sinji het volgende:
Ga jij ook wel eens op vakantie met je Doll Tijn?
http://dollforum.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=31921
Ik ga eens teruglezen. Klinkt wel sappig.quote:Op zondag 25 december 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel te verwachten na al dat gezeik in R&P FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |