Te voorzichtig vaakquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
Voor de mannen hier die wel getrokken zijn door een vrouw:
Is de klacht eerder dat ze het te hard doet of te voorzichtig?
Ik heb namelijk beiden weleens gehoord
Met je mond nog een beter ideequote:
Gewoon okay I guess.quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
Voornamelijk te hard. Eentje deed alsof dat ding er af moest. Eentje trok zover naar beneden dat het voelde alsof mijn toompje scheurde.quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ach joh, niet mokken.
* twi pakt Sinji stevig vast daar beneden.
Cijfers waar en waarom?quote:
Ik heb het altijd zelf af moeten maken want ik word er nou niet bepaald warm van een vrouw die aan me pik zitquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
Met glijmiddel is het 100 keer beterquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
Over pony's.quote:
Oh daar zit ik niet. Maar goed ik zou wel 1 krijgen dus /carequote:
Ik kan het niet, trucjes met je handen doe je zelf maar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Over de algemene vaardigheid van vrouwen met betrekking tot aftrekken. Dat zie je toch.
Ook vanavond nog? Dan moet ik snel zijn zeker.quote:Op zondag 25 december 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het niet, trucjes met je handen doe je zelf maar.ik geef wel kusjes en iets anders.
Ik doe ook niet aan vreemdgaan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ook vanavond nog? Dan moet ik snel zijn zeker.
Echt, kudo's voor jou.quote:Op zondag 25 december 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het niet, trucjes met je handen doe je zelf maar.ik geef wel kusjes en iets anders.
Ik vind ermee spelen veel leuker dan echt klaar trekken.quote:Op zondag 25 december 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |