Is geen must.quote:Op zondag 25 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker de eerste keer ga ik dat niet durven.
Waar is SS dan??quote:Op zondag 25 december 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
I want to be fingered right now. so badly. damn. need fingers in my pussy.
Herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat is wel zo handig als de dame in kwestie merkt dat het nog niet helemaal okay gaat wil ze zelf ook nog een plezierige avond beleven.quote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je merkt het echt wel als ze het fijn dan wel niet fijn vindt. En omdat je meisje vast wel weet dat het je eerste keer is, zal ze je ook best wat meer aanwijzingen geven.
Ik dacht dat het juist slim was om dat niet te zeggen? Of het moet zijn dat ze dat zelf wel merktquote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En omdat je meisje vast wel weet dat het je eerste keer is
Stop met typen en stop je doos volquote:Op zondag 25 december 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Arme Newb, net wanneer hij nodig is, kan hij niet bij je zijn.quote:
Je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf daarmee.quote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist slim was om dat niet te zeggen? Of het moet zijn dat ze dat zelf wel merkt
Niet hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stop met typen en stop je doos vol
Wel zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist slim was om dat niet te zeggen? Of het moet zijn dat ze dat zelf wel merkt
Die zeldzame momenten *kuchquote:Op zondag 25 december 2011 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Newb, net wanneer hij nodig is, kan hij niet bij je zijn.
Inderdaad. En Heloef schreeuwt het van de daken, dus ze weet het vast wel.quote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel zo handig als de dame in kwestie merkt dat het nog niet helemaal okay gaat wil ze zelf ook nog een plezierige avond beleven.
Ik weet niet of het slim is. Ik ben er gewoon eerlijk over geweest. Maar ik was dan ook geen 30, misschien is het dan slimmer om te verbergen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt handen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel niks aan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je merkt het echt wel als ze het fijn dan wel niet fijn vindt. En omdat je meisje vast wel weet dat het je eerste keer is, zal ze je ook best wat meer aanwijzingen geven.
quote:
Ik ben bij het NK paaldansen geweest met mijn toenmalige vriendin, want die deed dat ook.quote:
Zelfbedieding dan maarquote:
Ja.quote:Op zondag 25 december 2011 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je wel eens door een man gevingerd?
Je wil ook de tong erbij?quote:Op zondag 25 december 2011 22:50 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die alleen vingers gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |