Gast, ik word echt niet goed van jequote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Het is dat ik niet neuk, anders was ik heel saai geweest in bed.
Wooot, maar nu moet je me daar toch iets meer over vertellen, fascinerend is het welquote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mijn littekens komen niet daardoor lieverd.![]()
Die van mijn ex daarentegen...
[..]
Als je eenmaal alles hebt ontleed, kun je wel wat hebben.
[..]
Hehehe. Semi. Heb regelmatig met messen ed gespeeld. Maar zweepjes en handboeien iets vaker. Is ook leuk.
[..]
Deze man weet.
[..]
Serieus, in dit topic?
Dan was het sowieso niks gewordenquote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Hoe weet je dat nou weerquote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Je kunt veel over me zeggen, maar saai is het nooit met mij.quote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Natuurlijk, wat wil je weten?quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wooot, maar nu moet je me daar toch iets meer over vertellen, fascinerend is het welHet verbaast me trouwens niks als ik ooit bloed onder mijn nagels zou moeten halen
![]()
Niet dat ik ook met messen wil gaan spelen, maar het is fascinerend.
Kan iemand even dat gedraag je als een neger plaatje postenquote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gast, ik word echt niet goed van je
Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat je dan precies doet?quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Niet dat ik ook met messen wil gaan spelen, maar het is fascinerend.
En hoe gedragen zij zich dan?quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iemand even dat gedraag je als een neger plaatje posten
Ik win even stemmen voor jankbal van het jaar, als ik die titel heb zijn jullie van me af.quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gast, ik word echt niet goed van je
Jij wilde ook lerares worden oid toch?quote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Gewoon standaard middelbare school stof?
Nou, gewoon, wat je dan doet zegmaar?quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar saai is het nooit met mij.
[..]
Natuurlijk, wat wil je weten?
Ik heb hier wel eens een paar dingen uitgelegd. Maar even geduld, moet even een berichtje afmaken.quote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat je dan precies doet?
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Is goed dat we je hieraan houden ?? zorgen we eventueel voor een heloefslot op dit topicquote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik win even stemmen voor jankbal van het jaar, als ik die titel heb zijn jullie van me af.
Nou dat scheelt dan he.quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan was het sowieso niks geworden
Klopt, ik had me ook moeten nomineren voor faalhaas van het jaar.quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer
Je faalt al voor de daad
Met al die kutkinderen die een hekel aan wiskunde hebben? Lijkt me wel grappig.quote:Op zondag 25 december 2011 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij wilde ook lerares worden oid toch?
iets daarboven, partiële afgeleiden en limieten enzo, als dat je iets zegtquote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Gewoon standaard middelbare school stof?
Ik heb daar echt nog nooit iets over gehoord denk ik..quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hier wel eens een paar dingen uitgelegd. Maar even geduld, moet even een berichtje afmaken.
met hond gewandeld en gegourmet bij ouders.quote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een paar dingen uitgelegd. Maar even geduld, moet even een berichtje afmaken.
[..]
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Want? Dan pleeg je zelfmoordquote:Op zondag 25 december 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik win even stemmen voor jankbal van het jaar, als ik die titel heb zijn jullie van me af.
Als je hier regelmatig komt ookquote:Op zondag 25 december 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Wat een geile mensen bij elkaar..
Als je voor het eerst komt, zou je denken dat dit de slowchat van een gangbangclubje is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |