Ik denk niet dat hij echt om uitleg vroeg Tijn.quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 102 girls 1 cup
Ik weet wat het is schat, alleen had ik niet verwacht zulke dingen hier aan te treffen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 102 girls 1 cup
[..]
Oversekste pubers dan krijg je datnee we deden niet aan kring rukken en koekje kwak.
Nee kloptquote:Op zondag 25 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ok. Maar toch, het is niet mijn probleem. Zie je VH morgen?
Ohquote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij echt om uitleg vroeg Tijn.
Ik ook nietquote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wat het is schat, alleen had ik niet verwacht zulke dingen hier aan te treffen. Maar goed, ieder zijn ding.
Plas en poep moeten mensen zelf weten, dieren niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
euh ja 6 en 8 die zou ik wel willen doen zo ver ik het nog niet gedaan heb
[..]
kloptalhoewel als mensen 10 willen doen moeten ze dat lekker zelf weten
Ondanks je wanhopige proberenquote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oversekste pubers dan krijg je datnee we deden niet aan kring rukken en koekje kwak.
Maar Theo zingt toch schapen neuken is zo fijnquote:
Hoi lieverd.quote:
Jullie hebben het een maand en gelijk al kerst samen? De vaart zit er in.quote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee klopt
Jep! Zin inVakantie is echt top.
quote:
Mee eensquote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plas en poep moeten mensen zelf weten, dieren niet.
Toen ik 17 was ik daar op die manier nog niet mee bezigquote:
Ik ben dus tot first base gekomen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer![]()
Baseball metaphors for sex
First base – mouth to mouth kissing, especially open mouth ("French") kissing involving the tongue.
Second base – aggressive stimulation between the neck and waist, usually shirtless or under the shirt.
Third base – manual or oral stimulation of the genitalia.
Fourth base (Home run) – the act of penetrative intercourse.
En een lekker lamsvlees met kerstquote:
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsenquote:Op zondag 25 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben dus tot first base gekomen.
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind shoarma van de big toch lekkerder eigenlijk
Nou je hebt dus honk 1 t/m 4 dus je staat aan slag.quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsen
Whut?quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind shoarma van de big toch lekkerder eigenlijk
En in mijn fase lijst?quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsen
Ja, I know, ik had het ook niet echt verwacht ofzo, maar ja ik vind het wel echt heel leuk enzo! Cadeautjes kopen was wat minder, maar mijn inpaktalent is wel echt awesome, dusss.quote:Op zondag 25 december 2011 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben het een maand en gelijk al kerst samen? De vaart zit er in.
Die is cool! Die wil ik hebben en de hele dag vrolijk van wordenquote:
Me jelly.quote:Op zondag 25 december 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, I know, ik had het ook niet echt verwacht ofzo, maar ja ik vind het wel echt heel leuk enzo! Cadeautjes kopen was wat minder, maar mijn inpaktalent is wel echt awesome, dusss.
Morgen die kant op en weer een paar daagjes samen.
Je zou zeggen nummer twee, omdat er niet uitdrukkelijk wordt aangegeven waar dat strelen of voelen zich op richt...maar het kan natuurlijk niet dat je nummer één overslaatquote:
He dat is mijn recht in deze situatie.quote:
Ik heb het topic zoveel mogelijk vermeden. Snel gegeten en fles vodka meegesniert naar computerkamerquote:Op zondag 25 december 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die is cool! Die wil ik hebben en de hele dag vrolijk van worden
Heb je de vraag van je ouders nog gekregen?
Best grappig als je deze twee teksten van jou achter elkaar zetquote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
The act of propping open a woman's anus with a metal ring and placing one's testicles in her. Remove the ring and the testicles will be trapped inside her until the women releases her sphincter and passes stool. The act of the woman shitting one's testicles out is called "fifth base".
Me jelly.
whutquote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
The act of propping open a woman's anus with a metal ring and placing one's testicles in her. Remove the ring and the testicles will be trapped inside her until the women releases her sphincter and passes stool. The act of the woman shitting one's testicles out is called "fifth base".
wait wuuttt?quote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
[..]
Me jelly.
Ik ben jelly op haar, niet op VH.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat is mijn recht in deze situatie.
10 minuten toch?quote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, wat duurt het toch altijd lang voordat de oven voorverwarmd is
Ik heb stap 0 gewoon overgeslagen anders.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zou zeggen nummer twee, omdat er niet uitdrukkelijk wordt aangegeven waar dat strelen of voelen zich op richt...maar het kan natuurlijk niet dat je nummer één overslaat
Jij wil ook een paar dagen bij een man zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben jelly op haar, niet op VH.
Vodka maakt alles goedquote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
Ik heb het topic zoveel mogelijk vermeden. Snel gegeten en fles vodka meegesniert naar computerkamer
Oké, dan blijf ik bij tweequote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb stap 0 gewoon overgeslagen anders.
Jawel in de bijsluiter bij de faselijst staat dat je niet alle fases hoeft te doorlopen en de volgorde maakt ook niet uitquote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zou zeggen nummer twee, omdat er niet uitdrukkelijk wordt aangegeven waar dat strelen of voelen zich op richt...maar het kan natuurlijk niet dat je nummer één overslaat
Wil jij ook een paar dagen met VH samen zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
fifth base
[..]
Me jelly.
Wil jij ook met VH zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat is mijn recht in deze situatie.
Jezus.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Best grappig als je deze twee teksten van jou achter elkaar zet
quote:
Inderdaad.quote:
Niet zo maar iedere man.quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wil ook een paar dagen bij een man zijn?
quote:Op zondag 25 december 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil jij ook een paar dagen met VH samen zijn?
[..]
Wil jij ook met VH zijn?
Ik begrijp ook niet zo goed hoe dat werkt enzoquote:Op zondag 25 december 2011 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus.Ja, dat was niet de bedoeling.
[..]
[..]
Inderdaad.
Honkbalquote:Op zondag 25 december 2011 23:16 schreef xFriendx het volgende:
En iedereen maar naar dromen vanavond over rare bases en fases![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |