Ik denk niet dat hij echt om uitleg vroeg Tijn.quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 102 girls 1 cup
Ik weet wat het is schat, alleen had ik niet verwacht zulke dingen hier aan te treffen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 is tegenwoordig strafbaar dus dat mag ik ook vast niet uitleggen hier anders krijg ik een ban. En 102 girls 1 cup
[..]
Oversekste pubers dan krijg je datnee we deden niet aan kring rukken en koekje kwak.
Nee kloptquote:Op zondag 25 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ok. Maar toch, het is niet mijn probleem. Zie je VH morgen?
Ohquote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij echt om uitleg vroeg Tijn.
Ik ook nietquote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wat het is schat, alleen had ik niet verwacht zulke dingen hier aan te treffen. Maar goed, ieder zijn ding.
Plas en poep moeten mensen zelf weten, dieren niet.quote:Op zondag 25 december 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
euh ja 6 en 8 die zou ik wel willen doen zo ver ik het nog niet gedaan heb
[..]
kloptalhoewel als mensen 10 willen doen moeten ze dat lekker zelf weten
Ondanks je wanhopige proberenquote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oversekste pubers dan krijg je datnee we deden niet aan kring rukken en koekje kwak.
Maar Theo zingt toch schapen neuken is zo fijnquote:
Hoi lieverd.quote:
Jullie hebben het een maand en gelijk al kerst samen? De vaart zit er in.quote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee klopt
Jep! Zin inVakantie is echt top.
quote:
Mee eensquote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plas en poep moeten mensen zelf weten, dieren niet.
Toen ik 17 was ik daar op die manier nog niet mee bezigquote:
Ik ben dus tot first base gekomen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer![]()
Baseball metaphors for sex
First base – mouth to mouth kissing, especially open mouth ("French") kissing involving the tongue.
Second base – aggressive stimulation between the neck and waist, usually shirtless or under the shirt.
Third base – manual or oral stimulation of the genitalia.
Fourth base (Home run) – the act of penetrative intercourse.
En een lekker lamsvlees met kerstquote:
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsenquote:Op zondag 25 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben dus tot first base gekomen.
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind shoarma van de big toch lekkerder eigenlijk
Nou je hebt dus honk 1 t/m 4 dus je staat aan slag.quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsen
Whut?quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind shoarma van de big toch lekkerder eigenlijk
En in mijn fase lijst?quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus net af waar mijn ervaring met massagemeisje onder valt. Maar het bleek niet te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |